Audio Notes venner

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Rune S

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.04.2002
    Innlegg
    4.569
    Antall liker
    1.241
    Torget vurderinger
    11
    Posse: Gratulerer med flott dac. innmaten ser helt topp ut:) fant du ut av støyen?

    Rune S: Gratulerer med blokkene dine. Veldig flotte de dere.
    Har du byttet ut Mills katodemotstandene i blokkene? Welwyn W23 og W24 er glimrende valg til katode og gruset eks AB-2W i parallell som jeg testet imot.
    http://www.ttelectronicsresistors.com/datasheets/W20.pdf
    Morro at du liker gamle RCA. Vurderer selv å bytte ut hele 6SH7 med 6C45. Trenger ny sokkel til formålet, samme 6,3V ac til filament, kan også bruke de 180v til platene. må bias tilpasses til ca 12ma.

    Takk for det Erik.Helt greie de blokkene.Ikke like bra som klasse-D,men men... :D

    Har ikke kjøpt Welwyn til katoden på 300B.Tenkte å få tak i noen over nyttår. Noen som vet beste plassen å bestille de?
    Betryggende å høre at du liker de godt lydmessig.

    Selv kunne jeg tenkt meg å hatt noe ala 10Y/VT25 som driver ;-) ,men det blir nok for komplisert med tanke på plass,psu,glød,step-up trafo,osv.

    Grattis med ny DAC!
    Og spennende oppgraderinger som alltid :)
     
    Sist redigert:

    Haglund84

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    11.11.2010
    Innlegg
    818
    Antall liker
    1.129
    Torget vurderinger
    18
    Skikkelig "hardcore". Modding av original 3.1x.

    Har du prøvd to ulike koblingskondensatortyper? Ser at på to bilder er det hvit skrift på kondensatorene og på det andre svart?
    Hei Vidar.

    Ja, har testet både AN kobber mylar oil, som satt i dacen originalt og AN Silver mylar.
    Begge alternativene låter bra i dacen.

    Opplever kobber som fyldig forførisk og fin med lydmessig fukus på det som skjer i mellomtonen.

    Silver mylar gir en mer naturlig utklingning og mer gjennomsiktighet mer transparens i diskanten, men uten og være analytisk eller masete. Musikaliteten er ivaretatt som fylden. Låter varmt og intimt.
    Silver ble værende.
     

    Haglund84

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    11.11.2010
    Innlegg
    818
    Antall liker
    1.129
    Torget vurderinger
    18
    Posse: Gratulerer med flott dac. innmaten ser helt topp ut:) fant du ut av støyen?

    Rune S: Gratulerer med blokkene dine. Veldig flotte de dere.
    Har du byttet ut Mills katodemotstandene i blokkene? Welwyn W23 og W24 er glimrende valg til katode og gruset eks AB-2W i parallell som jeg testet imot.
    http://www.ttelectronicsresistors.com/datasheets/W20.pdf
    Morro at du liker gamle RCA. Vurderer selv å bytte ut hele 6SH7 med 6C45. Trenger ny sokkel til formålet, samme 6,3V ac til filament, kan også bruke de 180v til platene. må bias tilpasses til ca 12ma.

    Takk for det Erik.Helt greie de blokkene.Ikke like bra som klasse-D,men men... :D

    Har ikke kjøpt Welwyn til katoden på 300B.Tenkte å få tak i noen over nyttår. Noen som vet beste plassen å bestille de?
    Betryggende å høre at du liker de godt lydmessig.

    Selv kunne jeg tenkt meg å hatt noe ala 10Y/VT25 som driver ;-) ,men det blir nok for komplisert med tanke på plass,psu,glød,step-up trafo,osv.

    Grattis med ny DAC!
    Og spennende oppgraderinger som alltid :)
    Hei Rune,
    Hadde selv klasse D med lav teoretisk forvrenging og gikk vekk fra dette, da jeg følte det manglet den gode måten å gjengi dynamisk kontrast på som gode SET konstruksoner gjør. Har også testet klasse D i ettertid.
    Har ikke sett meg tilbake.

    Blir spennende og høre om åssen du opplever solen metalcan, kaisei og tubcap i forhold til hverandre i strømforsyningen.
    10y/vt25 skal jeg selv teste som driver.
    Egen tråd om det etterhvert.

    Mvh
    Erik
     

    Rune S

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.04.2002
    Innlegg
    4.569
    Antall liker
    1.241
    Torget vurderinger
    11
    Erik,det med klasse D var ironisk ment. Går en aktiv tråd om temaet for tiden her på sentralen. Prøvde meg så vidt innpå der med at jeg mener det er mye mer skadelig for hermetikkmusikken vår å sende signalet i looper og diverse andre korreksjonskretser enn om THD målinger viser 0.0000001% eller 1% forvrenging ,men tror ikke så mange var enige med meg i det :D

    Helt enig med deg.AN interstage blokkene med AN c-kjerner er den mest usynlige forsterker jeg har hatt.
    Det handler om å få en best mulig kontakt med all innspillt musikk for min del,og forsterkere,dac'er,osv med korreksjonskretser som negativ feedback,over og upsampling og diverse filtrering,kommer ikke best ut i mine ører.

    Skal prøve å legge inn erfaringer her inne når jeg kommer i gang med å bytte litt kondiser i blokkene.

    Ser veldig frem til tråden din om 10Y/VT25 som driver !
     

    Haglund84

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    11.11.2010
    Innlegg
    818
    Antall liker
    1.129
    Torget vurderinger
    18
    Erik,det med klasse D var ironisk ment. Går en aktiv tråd om temaet for tiden her på sentralen. Prøvde meg så vidt innpå der med at jeg mener det er mye mer skadelig for hermetikkmusikken vår å sende signalet i looper og diverse andre korreksjonskretser enn om THD målinger viser 0.0000001% eller 1% forvrenging ,men tror ikke så mange var enige med meg i det :D

    Helt enig med deg.AN interstage blokkene med AN c-kjerner er den mest usynlige forsterker jeg har hatt.
    Det handler om å få en best mulig kontakt med all innspillt musikk for min del,og forsterkere,dac'er,osv med korreksjonskretser som negativ feedback,over og upsampling og diverse filtrering,kommer ikke best ut i mine ører.

    Skal prøve å legge inn erfaringer her inne når jeg kommer i gang med å bytte litt kondiser i blokkene.

    Ser veldig frem til tråden din om 10Y/VT25 som driver !
    Ja, man får ganske bra god transparens med SET og interstage.
    Signalveien er rimelig kort, med få komponenter i signalveien. Man kan nesten klare seg med 4 komponenter i signalveien.
    1: Driver rør. 2: interstage trafo. 3: effekt rør. 4: utgangstrafo. pluss eventuelt motstand inn på plate, driverrør og effektrør.
    Når de få komponentene er i topp kvalitet og det ikke er noen negativ tilbakekobling, så blir resultatet deretter.

    Mvh
    Erik
     

    trosse1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.02.2012
    Innlegg
    2.646
    Antall liker
    2.343
    Torget vurderinger
    75
    Hallo- legger ut noen bilder av min"vakre" preamp- en skikkelig veteran, en fabriksbygd M2
    inne i lokket står det 03.07-95

    jeg kjøpte denne for et år tilbake i tid, men trodde den var defekt da ampen min gikk i "stanby" når den ble tilkoblet AudioNote preen- i dag prøvde jeg den opp igjen, mot en gammel integrert "prøve forsterker" - da fungerte det til min store overaskelse.

    jeg misstenker at powerampen min kanskje hadde en feil, jeg vet ikke, men fikk tips her inne sist at kanskje lyttende på Denne gamle AudioNote preampen hadde lekasjer- hvordan måler jeg det ut?

    Forøvrig synes jeg denne i kombinasjon med den gamle forsterkeren hørtes helt ok ut.
    hvordan vil dere vurdere denne gamle preampen opp mot de nyere moderne AN ?
    er denne noe å satse på, bør den oppgraderes?

    image.jpg
    image.jpg
    image.jpg
    image.jpg
    image.jpg
    image.jpg
     

    LMC

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.08.2006
    Innlegg
    24.956
    Antall liker
    13.299
    Sted
    Drøbak
    Torget vurderinger
    45
    7812 regulatorene med hele 78xx familien er folkefiende nr.1 !
    skjønner ikke hvorfor AN bruker de...kun fordi de er lett tigjengelige og billige
    om dere absolutt må bruke en chip reg, så hold dere ihvertfall til LT10xx serien som er direkte replacements
    første jeg gjorde i mine AN Quest var å rive ut 7805 på gløden til 300B og det var en sann åpenbaring
    mvh
    Leif
     

    Rune S

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.04.2002
    Innlegg
    4.569
    Antall liker
    1.241
    Torget vurderinger
    11
    Trosse1,artig å se inni. Trodde i grunnen alle M2 brukte 6SN7 rør,men der tok jeg feil.

    Slå på DACen,ta et voltmeter,sett det på DCV,sett svarte pinnen på et punkt på det kortet der det står GND,mål så på begge beina til de gule Jensen 0.27uF kondisene.På ene benet vil du ha en del volt, +- 100V tipper jeg,vil tro det er det venstre slik du har lagt inn bildene,mens utgangen,det som jeg tror vender mot høyre,skal ha 0. Det er de gule der som skal blokkere DC spenning fra neste trinn,effektforsterkeren din.
    Desse kondisene kan begynne å lekke.

    Jeg har sjeldent målt de til 0.0000 i det uendelige med mine voltmeter.Tror der ofte er noen mV på slike kondiser uten at det er unaturlig,men får du en høyere måling så lekker den. Arrester meg gjerne viss noen har mer peil ;-)

    Ellers er der vel ok deler inni den. Du har Tantalum 1w motstander på linjekortet og et par Black Gate,noe som er høyere kvalitet enn det som normalt står i en M2 standard.
    Enkleste forandring er å prøve med andre ECC88/6922 rør for å se hvordan den reagerer.
     

    trosse1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.02.2012
    Innlegg
    2.646
    Antall liker
    2.343
    Torget vurderinger
    75
    Takk Rune- da har jeg målt - det stemmer som du sier 115 og 113 på venstre side - 0,5 og 1,5 volt på høyre side.

    så da er de lekk og må skiftes?

    det tok også litt tid før før spenninga kom opp på venstre side når jeg slo på strøm
     

    trosse1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.02.2012
    Innlegg
    2.646
    Antall liker
    2.343
    Torget vurderinger
    75
    Det sitter noen Jupiter kondisen under de gule også, sitter parallelt , kan disse være gåene også?

    image.jpg
    image.jpg
     

    bambadoo

    Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    11.10.2002
    Innlegg
    22.152
    Antall liker
    10.663
    Sted
    Lørenskog
    Torget vurderinger
    16
    Disse jensen kondisene er notorisk kjente for å "ryke". Jupiterene er nok ok.
     

    trosse1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.02.2012
    Innlegg
    2.646
    Antall liker
    2.343
    Torget vurderinger
    75
    Da har jeg målt akkurat det samme over Jupiter- da er vel de gåene også- ikke så rart hvis de sitter paralelt-

    kan jeg lodde de fra hverandre og måle på høyre side
     
    Sist redigert:

    Rune S

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.04.2002
    Innlegg
    4.569
    Antall liker
    1.241
    Torget vurderinger
    11
    Takk Rune- da har jeg målt - det stemmer som du sier 115 og 113 på venstre side - 0,5 og 1,5 volt på høyre side.

    så da er de lekk og må skiftes?

    det tok også litt tid før før spenninga kom opp på venstre side når jeg slo på strøm
    Viss du er sikker på at voltmeteret ditt måler rett så tror jeg både 1.5 og 0.5V er for mye.Sett eventuellt måleapparatet på minste dcV skala viss det har slikt og se om målingene forandrer seg.

    Strømforsyningen bruker litt tid på å komme i gang,så akkurat det er normalt.

    Hadde i første omgang loddet vekk de Jupiterene under.Ser ut som de sitter i parallell ja.Har dårlig tro på ideen om paralellkobling av 2 ulike kondiser på den måten. Så kan du måle på Jensenen alene. Vet de har et rykte for å ryke over tid som bambadoo sier. Audio Note sine egne gamle hadde også den tendensen.
    Viss Jensene har noe DC spenning på utgangen så kan du enkelt lodde de vekk og inn med Jupiterene i stedet. Samtidig kan du gjerne prøve å legge merke til klangkarakter og hvilken du liker best. Det å få egne referanser på egenkarakter til enkeltkomponenter er veldig kjekt å ha viss du fortsetter med litt diy. De kondisene i den posisjonen har etter min erfaring minst like mye å bety for lyden som det rørskifte har.
     

    trosse1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.02.2012
    Innlegg
    2.646
    Antall liker
    2.343
    Torget vurderinger
    75
    Nå har jeg separert de og da måler jeg bare millivolt på jensen- men helt opp i 30volt på ene jupiter og 20 på den andre.
    spenningen flyr nedover når jeg holder pinnen stille på de- ser ut som jupiter er problemet- kan jeg bare lodde de vekk ?

    hva er hensikten med 2 slike parralelt og hva skjer hvis jeg lodder den vekk?
     

    Rune S

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.04.2002
    Innlegg
    4.569
    Antall liker
    1.241
    Torget vurderinger
    11
    Bare å lodde Jupiterene vekk ja. Alt fungerer som det skal uten de.

    Syns det er en dårlig ide å paralellkoble 2 ulike kondiser.Det er ikke originalt men noe en eller annen luring har prøvt i ettertid.
     

    trosse1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.02.2012
    Innlegg
    2.646
    Antall liker
    2.343
    Torget vurderinger
    75
    Var oppe i 70 volt her, det ryker jo rett ned når en setter på pinnen men endog.

    Siden powerampen har gått til hælvete lurer jeg på denne, kab det være AN som har tatt livet av den?
     

    trosse1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.02.2012
    Innlegg
    2.646
    Antall liker
    2.343
    Torget vurderinger
    75
    Siden jeg bare bruker en inngang og inngangene på denne er idiotisk plassert på side,tenkte jeg koble til kildekablen rett på volumprintet.
    har en slik suprakabel med skjerm, bør skjermen kobles til noe sted eller ikke?
    image.jpg
     

    Rune S

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.04.2002
    Innlegg
    4.569
    Antall liker
    1.241
    Torget vurderinger
    11
    Lodd ivertfall vekk de Jupiterene under. Edit : ser ut som du har gjort det ja;-)
    Da kan du lettere jobbe fra oversiden ved bytte. Audio Note har aldri brukt en Jupiter kondis. Leste selv mye positivt om Jupiter og kjøpte derfor et par og testet de en gang.Ser ingen grunn til å prøve de flere ganger.
    Test først med Jensenen alene viss du ikke har gjort det. Får du en startspenning på 70 dcVolt ut fra de så tror jeg noe er galt. Da kan du lodde vekk Jensene og prøve med Jupiterene alene.

    70 dcV ut fra preen vil jeg tro kan ta knekken på noen forsterkere ja.
     
    Sist redigert:

    trosse1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.02.2012
    Innlegg
    2.646
    Antall liker
    2.343
    Torget vurderinger
    75
    bestemmer disse kondisene utgangsspenningen/gain på forforsterkeren?
     

    VB

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.06.2009
    Innlegg
    1.808
    Antall liker
    1.379
    Nei, de blokkerer likestrøm (DC) samtidig som størrelsen påvirker frekvensgangen.
     

    Rune S

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.04.2002
    Innlegg
    4.569
    Antall liker
    1.241
    Torget vurderinger
    11
    bestemmer disse kondisene utgangsspenningen/gain på forforsterkeren?
    Nei,som VB sier så må de stå der for å sperre likespenning fra neste trinn,og de danner et 1.ordens høypass filter. Større verdi på kondisen gir lavere "delefrekvens" . Men den er uansett mest sannsynlig i +-5Hz området med den Jensenen som jeg vil tro er den kondisen som stod der fra fabrikk.

    Har du fått testet med Jensen og Jupiterene hver for seg?
     

    trosse1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.02.2012
    Innlegg
    2.646
    Antall liker
    2.343
    Torget vurderinger
    75
    Ja nå måler jeg bare på Jensen - 20-40 mv - så da er det vel i orden.
    Jupiter ligger i søplebøtta.

    jeg lurer på hva tankegangen var en gang da disse ble satt inn?

    uansett, forhandleren i Tønsberg husker jeg hadde disse jupiter kondisene i div størrelser, de solgte jo AudioN så jeg tipper vel at jupiter sitter i endel AN rundt om.
     

    Rune S

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.04.2002
    Innlegg
    4.569
    Antall liker
    1.241
    Torget vurderinger
    11
    Det høres normalt ut ja.Bra det ordnet seg.

    Noen har da gjort noen bra grep også inni der ser det ut til. Koblet signalet utenom en vender og balansepotmeteret. Satt inn gode AN tantalum 1w motstander,Black Gate,og mulig det er AN V sølvkabel til utgangen? Ser ikke noe skrift på kabelen så ikke sikkert det er AN....

    Det med diy handler om å sette inn deler for å skape en balanse og helhet som man liker selv.Finnes ingen perfekte deler.Det er heller ikke diverse AN kondiser,Black Gate osv,så man må balansere alt opp mot hverandre. Pluss match med resten av oppsettet,høytalere,rom,smak...

    Noen har nok satt inn de Jupiterene og likt det de hørte.
     

    kjellben

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    18.11.2004
    Innlegg
    433
    Antall liker
    290
    Er endel som tror det ja men stemmer selvsagt ikke. Et godt bygd kit konkurrerer lett med ferdigbygde mye lengre opp i pris.

    Har eid endel av begge leire.

    Noen av de tidligere preamp kitene var kalt M2/M3 (samme som fabrikkbygde) og ble omdøbt til L2/L3 etc. for å redusere forvirring noen år senere.
    Du sier "Et godt bygd kit konkurrerer lett med ferdigbygde lengre opp i pris". Jeg er veldig uenig med deg i dette, fordi du nevner bl.a. ingen ting om hvilket lydbilde forskjellige eiere foretrekker og liker. Smaken er vidt forskjellig hos oss mennesker. Fordi om du liker lyden på en måte av for eksempel Audio Note, så kan jeg like lyden på en helt annen måte. Mange kjøper kondensatorer, motstandere, etc. i dyre dommer og "bygger om". Mulig det kan bli bedre for noen, men det trenger over hodet ikke å bli bedre for alle.

    Som et eksempel vil jeg nevne testene i diverse hifi-fora. Spesielt de norske. Tidligere også bladet "Fidelity". Der ble det skrytt opp og opp igjen i gjennom flere år om en ti femten merker. Alle de andre merkene fikk vi aldri høre om. Bladet skulle jo ha hatt navnet "Deja vü". Bevares vel er det da god lyd og gode kjøp blant testene. Men vi som har hifi som hobby må ikke bli så ensporet at det er det som vi hører som er det eneste rette. Andre kan ha og har en helt annen forståelse av hva som er god lyd. Og når det gjelder kit og deler; Jeg har hørt kondensatorer som koster nesten ingen ting og som jeg syntes var mye bedre enn de anerkjente og dyre. Hvor mange vil være enige i mitt valg? Og for min del, når det gjelder Audio Note, så har jeg mer tro på erfaringen til Andy Grove enn en person med en loddebolt og en velfylt Visa-konto, men med nesten null erfaring.

    Mvh
    Palle
     

    Haglund84

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    11.11.2010
    Innlegg
    818
    Antall liker
    1.129
    Torget vurderinger
    18
    Bra du fant ut av feilen Trosse.
    Fornøyd med lyden nå?
    Fin komponent kvalitet på det linjetrinnet.
    Forøvrig en fin mix med AN tantaler og Blackgate FK.
    Det er normalt å finne i den øvre prissjiktet til AN.
     

    Haglund84

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    11.11.2010
    Innlegg
    818
    Antall liker
    1.129
    Torget vurderinger
    18
    Er endel som tror det ja men stemmer selvsagt ikke. Et godt bygd kit konkurrerer lett med ferdigbygde mye lengre opp i pris.

    Har eid endel av begge leire.

    Noen av de tidligere preamp kitene var kalt M2/M3 (samme som fabrikkbygde) og ble omdøbt til L2/L3 etc. for å redusere forvirring noen år senere.
    Du sier "Et godt bygd kit konkurrerer lett med ferdigbygde lengre opp i pris". Jeg er veldig uenig med deg i dette, fordi du nevner bl.a. ingen ting om hvilket lydbilde forskjellige eiere foretrekker og liker. Smaken er vidt forskjellig hos oss mennesker. Fordi om du liker lyden på en måte av for eksempel Audio Note, så kan jeg like lyden på en helt annen måte. Mange kjøper kondensatorer, motstandere, etc. i dyre dommer og "bygger om". Mulig det kan bli bedre for noen, men det trenger over hodet ikke å bli bedre for alle.

    Som et eksempel vil jeg nevne testene i diverse hifi-fora. Spesielt de norske. Tidligere også bladet "Fidelity". Der ble det skrytt opp og opp igjen i gjennom flere år om en ti femten merker. Alle de andre merkene fikk vi aldri høre om. Bladet skulle jo ha hatt navnet "Deja vü". Bevares vel er det da god lyd og gode kjøp blant testene. Men vi som har hifi som hobby må ikke bli så ensporet at det er det som vi hører som er det eneste rette. Andre kan ha og har en helt annen forståelse av hva som er god lyd. Og når det gjelder kit og deler; Jeg har hørt kondensatorer som koster nesten ingen ting og som jeg syntes var mye bedre enn de anerkjente og dyre. Hvor mange vil være enige i mitt valg? Og for min del, når det gjelder Audio Note, så har jeg mer tro på erfaringen til Andy Grove enn en person med en loddebolt og en velfylt Visa-konto, men med nesten null erfaring.

    Mvh
    Palle
    Opplevd lyd og preferanser, er en meget subjektiv sak.
    For noen, så er kanskje en M3 pre-amp det rette valget, for en annen, en M8 pre. kretsløsningen er veldig lik mellom disse to produktene. Komponentkvaliteten er den store hovedforskjellen.
    Andy Grove og Peter Q mener komponentkvaliteten utgjør en vesentlig forskjell i kvaliteten på lyden.
    Er ikke uenig i at det er en stor påvirker. Mener selv at AN Kits kan låte fra elendig til himmelriket. Det gjelder å plukke deler som spiller bra sammen. det er ikke bare å sette inn det som er dyrest og tro at man får god lyd uten videre.
    Det er den utførende som er kokken til sluttresultatet. Personlig så er jeg meget begeistret for AN kits.
    Med litt erfaring, så kan man få en lyd uten sidestykke etter egene preferanse og det til en betalbar pris!

    Mvh
    Erik
     
    Sist redigert:

    Rune S

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.04.2002
    Innlegg
    4.569
    Antall liker
    1.241
    Torget vurderinger
    11
    Bra det kommer opp gode alternativ til de vanskelig å finne Black Gates.
    Så i bildene av den nye dac'en din at du hadde satt inn Kaisei kondiser i strømforsyningen. Har du fått gjort deg opp noen mening om de?
     

    Rune S

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.04.2002
    Innlegg
    4.569
    Antall liker
    1.241
    Torget vurderinger
    11
    Gratulerer med bra bygg! Ser flott ut,og regner med den ikke låter helt verst heller;-)
     

    Haglund84

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    11.11.2010
    Innlegg
    818
    Antall liker
    1.129
    Torget vurderinger
    18
    Ja Grattis med flott DAC.
    Fornøyd med lyden regner nå jeg med?

    Mvh
    Erik
     

    Haglund84

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    11.11.2010
    Innlegg
    818
    Antall liker
    1.129
    Torget vurderinger
    18
    Bra det kommer opp gode alternativ til de vanskelig å finne Black Gates.
    Så i bildene av den nye dac'en din at du hadde satt inn Kaisei kondiser i strømforsyningen. Har du fått gjort deg opp noen mening om de?
    Kaisei låter utmerket i strømforsyningen.
    Kommer til og teste mot Tubecap etterhvert.
     

    VB

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.06.2009
    Innlegg
    1.808
    Antall liker
    1.379
    Gratulerer fra meg også. Kan tenke meg at lyden blir riktig så bra etter hvert.
     

    Torew

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    04.07.2006
    Innlegg
    79
    Antall liker
    118
    Sted
    Fredrikstad
    Torget vurderinger
    1
    Noen flere bilder før lokket skrues på.
    Fant noen BG FK-type jeg kanskje kommer til å prøve på driver kortet isteden for Elna silmic.
    Men er veldig fornøyd med sånn det spiller nå så det blir ikke gjort i denne runde. Nå skal det spilles musikk.
    Ønsker alle en fortsatt god jul og et godt nytt år.
     

    Vedlegg

  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn