Audio Note AX-TWO klone

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • hifi1953

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    06.08.2010
    Innlegg
    148
    Antall liker
    72
    Torget vurderinger
    12
    Godt å høre at du er fornøyd og at frakten over fjellmassivet gikk bra. Kos deg i påsken!
    Nå har jeg spilt en del, men fortsatt på et enkelt anlegg (WiiM pro +, Aura Note Premier og Rega P6/Ania pro). Hovedinntrykket er at dette er høytalere som takler veldig mange musikksjangre på en svært god måte, og et funn til prisen! Bassen er veldig bra ift dimensjonen! En anelse skarp i toppen, men helt innafor. Utfra noen testnumre
    Siri Svale Band: Dont explain
    Zhao Gong Moonligth Spring River
    Fleetwood Mac Tusk-Never Make Me cry
    Led Zeppelin-How the west was Wone—Moby Dick
    Og diverse Cohen/Dylan
    Synes jeg de er best på vokal/rolig musikk. Veldig god romfølelse og skiller godt instrumenter/stemme og god dybde. På trommesoloen til Led Z er det god utklinging på enkelttrommer, men når det er fullt trøkk på alle samtidig blir lydbilde noe krevende.
    Jeg er særdeles fornøyd, og kan leve godt med disse!
    Så må det sies at jeg ikke er noen profesjonell anmelder og bruker nå høreapparater!
    Men, jeg har lang hifi-erfaring med HT fra bla Spendor, Harbeth, Dynaudio, Marten Miles, Burmester, B&w, Zu Audio, Mirage, og elektronikk fra bla Luxman, Naim, Hegel, PrimaLuna m.fl, så helt vekke er jeg ikke…..
     

    W.Sand

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2012
    Innlegg
    3.023
    Antall liker
    4.381
    Sted
    moelv
    Torget vurderinger
    2
    Dette stemmer helt med egne erfaringer for denne konstruksjonen. C17 spiller helt forførende på stemmer, akustiske instrumenter osv. Men den gamle gode C17 på 6,5" kan ikke spille alt for høyt. Å avlaste med en sub vil gi mulighet til å dra godt på ved komplekse verker som f.eks ELP's Infected osv.. Min sønn som bl.a. spiller gitar (swingjazz/Django), mener at denne holder til det aller meste av jazz.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn