Ang. skambud på bruktmarkedet

AlexanderK

Overivrig entusiast
Ble medlem
08.10.2004
Antall liker
1
Sted
Nøtterøy
Torget vurderinger
1
Jeg synes at alle kan by akkurat det de har lyst til når de vil, hele tida, jeg. Så får heller folk bli furtne og sure hvis de ikke liker det.

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.600
Torget vurderinger
0
Det kan være mange grunner til at en potensiell kjøper gir det som oppfattes som skambud.
Det er mulig at han ikke har råd til å betale mer, men så gjerne vil ha den dingsen.
Det er mulig at han har planlagt å møte selger på halvveien, og da derfor må gå lavt i utgangspunktet.
Det er mulig at han "vel OK hvis prisen er lav nok" er litt interessert. Dvs litt halvhjertet prøver å ikke kjøpe men mere unngå å gå glipp av et røverkjøp. Hvem vet hvor presset selger er ?

Uansett er det ingen grunn til å bli fornærmet. Da jeg selv begynte å handle lettbrukte greier hadde jeg ingen anelse om prisnivå. Da var det bare å sende en mail og tilby det laveste jeg trodde selger kanskje ville gå med på. INGEN ble sure av den grunn !

yel

Overivrig entusiast
Ble medlem
05.03.2006
Antall liker
1
Har opplevd å by helt på smerte grensen av hva jeg kan klare... fått høflig: "nei går ikke under...." Finner produktet et annet sted, kjøper det, og opplever så at selger selger prod A til en kompis av meg for 30% under det jeg bød, en uke før.... Dæven for blunder... av både meg og selger... jeg burde ventet, ikke nevnt en drit til min kamerat, og selger burde strengt tatt tatt mitt bud... Han tapte ca 8k.. Jaja, all ære til Kameraten som fikk et konge produkt så billig, at det er til å grine over... egentlig. Noe å tenke på for enhver?.. ;)

I beste mening:
-Y

E

Erik_Gundersen

Gjest
En ting er ihvertfall sikkert, att mange ikke leser annonsen skikkelig, står det i annonsen "..........skambud besvares" ikke eller ".... ikke prutbar", så er det likevell noen "kloke" hoder som skal prøve å prute. Det er vell dette som oppleves som svært irriterende for mange. Mitt råd er les annonsen nøye, vill du virkelig ha produktet, så ligg inn en bud ellers spar opp litt til du får nok peng til produktet.

He he, opplevde noe merkelig i går her på nettet.
Skal selge noen horn ht., kjøper mente att siden han hadde fått ett tilbud ny for disse på 175 k, MÅTTE jeg gå ned i pris på mine, he he, det var her det hele begynte, fortalte han att han da bare kunne kjøpe disse ny for 175 k, men att jeg ikke var villig til å gå ned i pris. Det viste seg senere att det tilbudet han hadde fåt var gjennom en kompis som bodde i Hamburg, prisen var uten moms og frakt, dvs att den endelige prisen tilslutt ville bli rundt det samme som Lyrich i Oslo tar for samme ht. her i landet.

Dr.No

Overivrig entusiast
Ble medlem
24.07.2006
Antall liker
6
Torget vurderinger
15
Selve ordet "skambud" er jo nokså vemmelig. Det er liksom selgeren på forhånd tar ut sitt raseri over at noen kan ha en annen oppfatning av hva dingsen er verdt. (og bak dette raseriet: kanskje en redsel for ikke å få det solgt?). Han forbehodler seg også RETTEN til å kalle noe skammelig, eller slik er jaffal signalet han sender ut (for ikke å si signalementet... ).

Det virker altså litt primitivt, og/eller tyder på en slags arroganse: Kom ikke her din j....la dust!

(Det viser seg nok forøvrig temmelig ofte at resten av verden har en annen oppfatning om markedsverdien på dingsen enn nettopp denne type selger, kan jeg forestille meg..).

Nei, da gir det et mye bedre inntrykk å holde seg til en mer nøytral formulering, og anvende begreper som minstepris o.l.

Denne diskusjonen har vært nyttig for meg, jeg har bestemt meg for aldri å kjøpe fra noen som anvender ordet "skambud" i sine annonser..

(Herregud, som jeg overdriver!)

No

LMC

Æresmedlem
Ble medlem
03.08.2006
Antall liker
14.516
Sted
Drøbak
Torget vurderinger
47
det aller dummeste er jo de som begynner å prute,gjerne anonymt! ::),FØR de har gjort seg opp en mening om de i det hele tatt er interessert i produktet.
hva som er skammelig eller ikke er jo høyst subjektivt og kanskje bare en skuffet reaksjon fra selger på at han innser at forventet pris er uoppnåelig.
skal kjøper ha en sjanse til å unngå å "fornærme" noen med et s.k. skambud,bør det i alle fall finnes en indikert "utropspris"
IMO

E

Element

Gjest
Tenkte jeg skulle legge inn et lite skambud selv :D
Så at OHC hadde en DP A1 ikke S og en DP C1b (demo/innbytte).
Nypris på disse varene er jo 60 000 og 25 000. de fremstod som strøkne.

Er 39 000 for "pakken" drøyt lite? Skal hvertfall prøve meg, se hva de sier :eek:)

Usiker

Hi-Fi interessert
Ble medlem
05.09.2007
Antall liker
7
"Den som ikke kan le, skal ikke drive butikk".
Kinesisk ordtak

E

Erik_Gundersen

Gjest
"Den som ikke kan lese, er trolig dyslektikker"
"Kinesisk ordtak"

LMC

Æresmedlem
Ble medlem
03.08.2006
Antall liker
14.516
Sted
Drøbak
Torget vurderinger
47
Hydrolift skrev:
Tenkte jeg skulle legge inn et lite skambud selv :D
Så at OHC hadde en DP A1 ikke S og en DP C1b (demo/innbytte).
Nypris på disse varene er jo 60 000 og 25 000. de fremstod som strøkne.

Er 39 000 for "pakken" drøyt lite? Skal hvertfall prøve meg, se hva de sier :eek:)
det er ALTFOR mye for slikt CRAP
de kommer til å si "YOURS!" ;D
og så står du der ??? ::) :eek:

noruego

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.06.2003
Antall liker
8.750
Dr.No skrev:
Men seriøst: Noe av problemet er vel en manglende prute-tradisjon her til lands. No
Og godt er det for oss som verken har tid eller interesse av å skulle prute i alle mulige sammenhenger. Etter en del år i utlandet så er nettopp måten og nivået våre rettigheter og interesser som forbrukere er sikret på noe av det jeg setter størst pris på i Norge.

K

knutinh

Gjest
noruego skrev:
Dr.No skrev:
Men seriøst: Noe av problemet er vel en manglende prute-tradisjon her til lands. No
Og godt er det for oss som verken har tid eller interesse av å skulle prute i alle mulige sammenhenger. Etter en del år i utlandet så er nettopp måten og nivået våre rettigheter og interesser som forbrukere er sikret på noe av det jeg setter størst pris på i Norge.
Hvorfor mener du at forbrukernes rettighgeter blir noe rettere av at det ikke finnes pruting?

-k

noruego

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.06.2003
Antall liker
8.750
knutinh skrev:
noruego skrev:
Dr.No skrev:
Hvorfor mener du at forbrukernes rettighgeter blir noe rettere av at det ikke finnes pruting?

-k
Jeg ser at det ikke gikk særlig klart frem av mitt forrige innlegg, men det jeg mente var at det synes å være en relativt klar sammenheng mellom omfang av pruting i en økonomisk transaksjonskultur og den dertilhørende stats sanksjonerte forbrukerrettigheter.

E

Erik_Gundersen

Gjest
Håper du ikke snakker slikt til hverdags Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

JanOlav

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.12.2005
Antall liker
1.152
Sted
Sandefjord
Torget vurderinger
15
AlexanderK skrev:
Jeg synes at alle kan by akkurat det de har lyst til når de vil, hele tida, jeg. Så får heller folk bli furtne og sure hvis de ikke liker det.
Har du fått skambud noengang?
Jeg har det, det som går igjen er at de kun bruker fornavn (ikke alle gjør det en gang), korte setninger, uhøflig skrevet, med andre ord; veldig useriøst.

Det her HANDLER IKKE om å bli sur, men derimot mangel på FOLKESKIKK!

JanOlav

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.12.2005
Antall liker
1.152
Sted
Sandefjord
Torget vurderinger
15
LMC skrev:
det aller dummeste er jo de som begynner å prute,gjerne anonymt! ::),FØR de har gjort seg opp en mening om de i det hele tatt er interessert i produktet.
hva som er skammelig eller ikke er jo høyst subjektivt og kanskje bare en skuffet reaksjon fra selger på at han innser at forventet pris er uoppnåelig.
skal kjøper ha en sjanse til å unngå å "fornærme" noen med et s.k. skambud,bør det i alle fall finnes en indikert "utropspris"
IMO
Nemlig, de handler før de tenker og nærmest sender avgårde et bud "nesten" anonymt!
Skammelig er som du skriver subjektivt, eksempelet til Pengwim om hans høyttalerbud på tretusen da han skriver at prisen er titusen er i mine øyne et godt eksempel på skambud.

Behøver ikke være rakettforsker for å forstå det! ;)

JEJ

Overivrig entusiast
Ble medlem
17.09.2006
Antall liker
49
Her er en artig sak fra dette forumet. Skulle selge ett forsterker sett.
Ble skjelt ut per mail fra en bruker her på forumet( Skal ikke nevne navn)
Hvordan jeg kunne ta så mye for en CD Spilller!!

Sendte svar at det var ett forsterker sett og IKKE en CD spiller jeg skulle selge.
Han beklagde ikke engang! Folkeskikk er sikkert ett fremmedord for han.
Selvfølgelig skrev han under alias og ikke sitt eget navn.

Pyse spør Du meg. he..he... ;D

Mvh

Johan

T

tjn

Gjest
LMC skrev:
Enig, det irriterer. For en tid tilbake skulle jeg selge noen ledninger, ønsket 20k, fikk ett skriftlig bud der vedkommende bød 18k, jeg tenkte litt på det og sendte "deal" tilbake. Så kom det en e-post der han skrev:"Takk for tilbakemelding, jeg tenker på det og kontakter deg hvis det skulle være aktuelt". Hvorfor i h....e tenkte han ikke FØR han sendte budet? Håpløst!

AlexanderK

Overivrig entusiast
Ble medlem
08.10.2004
Antall liker
1
Sted
Nøtterøy
Torget vurderinger
1
Continuo skrev:
AlexanderK skrev:
Jeg har det, det som går igjen er at de kun bruker fornavn (ikke alle gjør det en gang), korte setninger, uhøflig skrevet, med andre ord; veldig useriøst.

Tja.. Jeg har da fått sånne bud mange ganger, jeg.. Jeg tar det mer som lett underholdning enn noe annet.

Det finnes jo også veldig mange mennesker som ikke har altfor stor trening i det å uttrykke seg skriftlig. Det bør man også ha i bakhodet. Det er bare å se på bruktbørsen - Det er finnes en liten haug med annonser som ser ut som om de har blitt rablet ned av en 9-åring.

Jeg er uenig med deg da du sier at det ikke handler om å bli sur. Når jeg leser innlegget ditt, oppfatter jeg deg som litt sur og irritert. Dersom du mener at problemet er at noen ikke har folkeskikk, vil det jo si at du irriterer deg over det / blir sur - Synes jeg. Du kan godt være uenig. Det er greit for meg.

Jeg ser ikke mangel på folkeskikk som noe problem i slike situasjoner. Det tar 3 sekunder å lese mailen/PMen og 2 sekunder å sende et evt svar. Det er tid man burde regne med å bruke når man skal selge ting man ikke har lyst på selv.

ronnyr

Medlem
Ble medlem
14.08.2006
Antall liker
0
rico skrev:
LMC skrev:
Enig, det irriterer. For en tid tilbake skulle jeg selge noen ledninger, ønsket 20k, fikk ett skriftlig bud der vedkommende bød 18k, jeg tenkte litt på det og sendte "deal" tilbake. Så kom det en e-post der han skrev:"Takk for tilbakemelding, jeg tenker på det og kontakter deg hvis det skulle være aktuelt". Hvorfor i h....e tenkte han ikke FØR han sendte budet? Håpløst!
Ja dette er irriterende, vært borti denne mange ganger. Gir du et bud på en ting, burde stå får det !!! Og ikke komme etter at du har gitt et bud og si at du skal tenke på det...

Hugo_B

Medlem
Ble medlem
15.08.2006
Antall liker
1
Torget vurderinger
2
Har kjøpt brukt i USA: (Audiogon.com), UK: (meridianunplugged.com), Norge: Lyd og Bilde (den gamle weben), Finn.no, Hifisentralen og Andervikaudio + noen mindre kjøp på eBay (UK og Hong Kong)

Alle kjøpene har vært vellykket, fordi jeg tror det lønner seg å være ærlig med å oppgi navn/tlf/mail adresse i starten av en mulig handel.

Andre nettsider har også egne tråder, hvor medlemmer kan "anbefale" hverandre (ikke så ulikt eBay hvor noen har minimums krav til score for å gjøre en handel)

Eksempel: http://www.meridianunplugged.com/ubbthreads/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=62927&fpart=1

Hugo

JanOlav

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.12.2005
Antall liker
1.152
Sted
Sandefjord
Torget vurderinger
15
AlexanderK skrev:
Continuo skrev:
AlexanderK skrev:

Tja.. Jeg har da fått sånne bud mange ganger, jeg.. Jeg tar det mer som lett underholdning enn noe annet.

Det finnes jo også veldig mange mennesker som ikke har altfor stor trening i det å uttrykke seg skriftlig. Det bør man også ha i bakhodet. Det er bare å se på bruktbørsen - Det er finnes en liten haug med annonser som ser ut som om de har blitt rablet ned av en 9-åring.

Jeg er uenig med deg da du sier at det ikke handler om å bli sur. Når jeg leser innlegget ditt, oppfatter jeg deg som litt sur og irritert. Dersom du mener at problemet er at noen ikke har folkeskikk, vil det jo si at du irriterer deg over det / blir sur - Synes jeg. Du kan godt være uenig. Det er greit for meg.

Jeg ser ikke mangel på folkeskikk som noe problem i slike situasjoner. Det tar 3 sekunder å lese mailen/PMen og 2 sekunder å sende et evt svar. Det er tid man burde regne med å bruke når man skal selge ting man ikke har lyst på selv.
Sur, grinebiter eller whatever!
Det er ikke det det dreier seg om.

Hva er vitsen med å sende et bud på 3 tusen kroner når selger skriver at pris er 10 tusen, skambud ønskes ikke?

Eller som det står i et innlegg her om kabler som blir bydd på 2 tusen under pris, han får de, men da skal han plutselig ikke ha de likevel??? ::)

Jeg synes ikke det er noe problem å svare på de budene, det tar som du sier 2-3 sekunder, jeg svarer så godt jeg kan selv om jeg vet at jeg ikke får svar.

Det at enkelte ikke er så god til og formulere seg skriftlig har du helt rett i, det er absolutt noe man bør ha i bakhodet. :)

Men likevel, vanlig normal høflighet kommer man langt med. ;)

Eivind E

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
14.10.2007
Antall liker
3
En ting som irriterer meg er om man kontakter noen om en annonse som vitterlig enda står som aktiv, og så får man et surt svar om at man burde lese dato og andre frekkheter, mens annonsen er bare en til to uker gammel...
I slike tilfeller burde jo selger ha slettet annonsen sin eller merket den som solgt, i stedet for å komme med frekkheter og være indignert over at andre henvender seg angående deres annonser.
Dessverre tror jeg enkelte mennesker bare ikke er intelligente nok til å forstå slike ting.

hifiguru

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.07.2002
Antall liker
1.262
Sted
Porsgrunn
Torget vurderinger
1
En som tok kaka i skambud var en kollega som skulle selge en mobiltelefon, helt ny som han hadde vunnet. På dårlig norsk ble han tilbudt ca. halvparten av prisen + en armbrøst. Det er rått! ;D

Eivind E

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
14.10.2007
Antall liker
3
Vel.. man ser det samme om man legger ut en bruktbil til salgs.
Det ringer noen som snakker dårlig norsk og tilbyr deg halve prisen eventuelt bytte i en Kia Pride.
Det blir bare teit ::) ;D

Raven8

Overivrig entusiast
Ble medlem
26.09.2004
Antall liker
4
Ja mye rart ute og går i markedet. Da jeg solgte mine infinity kappa så ringte det en fyr og bestemte at hans gamle høyttalere var perfekt for meg og min musikk stil. (Uten og ha spurt om min hva jeg hørte på). Skal si han ble rimelig forbannet da jeg sa glem det prisen er 10 000 for jeg skal ha elektrostater. Pang sa det i røret når han slengte det på.

Han som kjøpte dem tilbydde meg sine gamle høyttalere som sikkert var bra men ikke elektrostater. Da jeg takket nei betalte han 10 000 og begge ble fornøyd.

Pengvim

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.12.2005
Antall liker
2
Sted
Oslo
Torget vurderinger
2
rico skrev:
jeg har gjort det et par ganger, men da har jeg informert om at jeg ikke er helt sikker. det har da vært mest for å se hva jeg kan få for hva for å si det sånn.

en 2-3 ganger har jeg måttet avblåse en handel pga uforutsette regninger. det er like kjipt for begge parter tror jeg. :-\

hifiguru skrev:
En som tok kaka i skambud var en kollega som skulle selge en mobiltelefon, helt ny som han hadde vunnet. På dårlig norsk ble han tilbudt ca. halvparten av prisen + en armbrøst. Det er rått! ;D
en ARMBRØST? hva slags folk er det egentlig som i det hele tatt har en armbrøst? men må si jeg godt kunne tatt en i stedet for en frognertier av betalingen jeg da. ;D

Eivind E skrev:
En ting som irriterer meg er om man kontakter noen om en annonse som vitterlig enda står som aktiv, og så får man et surt svar om at man burde lese dato og andre frekkheter, mens annonsen er bare en til to uker gammel...
I slike tilfeller burde jo selger ha slettet annonsen sin eller merket den som solgt, i stedet for å komme med frekkheter og være indignert over at andre henvender seg angående deres annonser.
Dessverre tror jeg enkelte mennesker bare ikke er intelligente nok til å forstå slike ting.
ja, det er jævlig irriterende når folk ikke merker annonser med solgt! :mad:

AlexanderK

Overivrig entusiast
Ble medlem
08.10.2004
Antall liker
1
Sted
Nøtterøy
Torget vurderinger
1
Sur, grinebiter eller whatever!
Det er ikke det det dreier seg om.
Jeg er uenig. Dersom det dreier seg om folkeskikk, må det nødvendigvis dreie seg om suring/grinebiting også. Dersom man anklager den ene siden i saken må den andre siden i saken også taes med.

Hva er vitsen med å sende et bud på 3 tusen kroner når selger skriver at pris er 10 tusen, skambud ønskes ikke?
Det er ikke så veldig stort poeng i å gjøre det. Men en slik situasjon hører nok til sjeldenhetene.

Eller som det står i et innlegg her om kabler som blir bydd på 2 tusen under pris, han får de, men da skal han plutselig ikke ha de likevel??? ::)
Den situasjonen kan vel ikke kalles et skambud? Det er bare en situasjon som er teit og dum. Men det har ingenting med konseptet skambud å gjøre.

Jeg synes ikke det er noe problem å svare på de budene, det tar som du sier 2-3 sekunder, jeg svarer så godt jeg kan selv om jeg vet at jeg ikke får svar.
Jepp!

Det at enkelte ikke er så god til og formulere seg skriftlig har du helt rett i, det er absolutt noe man bør ha i bakhodet. :)

Men likevel, vanlig normal høflighet kommer man langt med. ;)
Jepp!

Vermin

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.09.2006
Antall liker
5.918
Sted
Bjerkreim
Torget vurderinger
45
Fått noen tilbakemeldinger som sikkert bare er barnematen men alikvel iriterende, fek.s: Jeg legger ut en vare for salg, skriver "Kun Bud Ønskes" med pen skirft for og virke vennlig. legger med nypris på produktet.Så får man PM der det står "Jeg ser du ønsker bud på -produktet- hvor mye skal budet være på?"

;D

Jeg fikk meg ihvertfall en latter først, for så og tenke over det engang til og svare pent og pyntelig at det er opp til deg utifra nypris og alder, derreter svarer "kjøper" "Da er jeg ikke interessert" ;D

O

OldBoy

Gjest
Det er tydeligvis ikke lett, dette.

Det hender at jeg spør en selger som ber om bud, hva han har tenkt seg. Bare for ikke å komme med et bud som oppfattes som skambud. Nå skjønner jeg at DET kan oppfattes som en fornærmelse også!

Vermin

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.09.2006
Antall liker
5.918
Sted
Bjerkreim
Torget vurderinger
45
OldBoy skrev:

Det hender at jeg spør en selger som ber om bud, hva han har tenkt seg. Bare for ikke å komme med et bud som oppfattes som skambud. Nå skjønner jeg at DET kan oppfattes som en fornærmelse også!
Neida, ikke første PM som irriterte, helt vanlig og spørre om prisantydning. Men når jeg ikke hadde peiling på hva jeg skulle ta for produktet og spurte pent om og gi ett bud for så og få slengt i fleisen at "DA var han ikke interessert" var litt irriterende

JORFIN

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.09.2004
Antall liker
15
Torget vurderinger
22
Necroth skrev:
OldBoy skrev:

Neida, ikke første PM som irriterte, helt vanlig og spørre om prisantydning. Men når jeg ikke hadde peiling på hva jeg skulle ta for produktet og spurte pent om og gi ett bud for så og få slengt i fleisen at "DA var han ikke interessert" var litt irriterende
synes den der var ganske morsom jeg ;D

nei bud som er langt under det som vil være normalt er ikke det mest irriterende (selv om det sikkert kan være plagsomt i lengden, men svarer alltid på henvendelser uansett), det verste er de som legger inn bud og skal ha varen, så fjerner man annonsen og gjør den klar til sending, så får man beskjed om at de ikke skal ha den alikevel.

O

OldBoy

Gjest
Enda verre enn dette, er de som avtaler oppkravssending, men ikke gir beskjed om at de ikke vil/kan kjøpe før varen er sendt. Da må man betale returporto, hente varen, og så videre......

Presisjonsfjernkaldkveling hadde vært en fint ting å ha da.....

AlexanderK

Overivrig entusiast
Ble medlem
08.10.2004
Antall liker
1
Sted
Nøtterøy
Torget vurderinger
1
OldBoy skrev:
Enda verre enn dette, er de som avtaler oppkravssending, men ikke gir beskjed om at de ikke vil/kan kjøpe før varen er sendt. Da må man betale returporto, hente varen, og så videre......

Presisjonsfjernkaldkveling hadde vært en fint ting å ha da.....
Postoppkrav er noe man ikke burde bruke, med mindre man får en god dose grunker i forskudd. Jeg sender aldri i oppkrav uten å få et forskudd først iallefall.

oyvjorge

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.05.2002
Antall liker
621
Sted
Akershus,Vestby
Torget vurderinger
13
La inn et bud på en coplandspiller en gang, 2,5 k under prisantydning, han svarte ikke engang. Spurte om han hadde vurdert budet, men det var så lavt at han ikke ville vurdere det engang. En stund etterpå senket han prisen og havnet tildslutt på budet mitt. Da ble den solgt! Hadde han oppført seg litt bedre hadde jeg gått opp i pris og kanskje han hadde fått mere da enn det han fikk av en annen. :-\

Voff

Æresmedlem
Ble medlem
03.11.2006
Antall liker
9.267
Torget vurderinger
1
Er den noen som vet hva som er greia med "er denne solgt?" spørsmål? Jeg har fått 15 slike og svarer at "neida den er ikke solgt" og hører aldri noe mer! ???

JORFIN

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.09.2004
Antall liker
15
Torget vurderinger
22
Voff skrev:
Er den noen som vet hva som er greia med "er denne solgt?" spørsmål? Jeg har fått 15 slike og svarer at "neida den er ikke solgt" og hører aldri noe mer! ???
hehe kan jo være fint å høre hvordan det går med salget :p disse har jeg faktisk også fått en del av.

HCS

En vanlig fyr fra bygda..
Ble medlem
22.02.2007
Antall liker
32.286
Sted
Nesten Gjøvik..
Torget vurderinger
28
...ofte tenkt at vi skulle hatt en egen kategori under bruktbørsen som het "byttehandler".... Mye spennende å få til i den sjangeren... Hva tror folket ? ;D

JORFIN

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.09.2004
Antall liker
15
Torget vurderinger
22
HCS skrev:
...ofte tenkt at vi skulle hatt en egen kategori under bruktbørsen som het "byttehandler".... Mye spennende å få til i den sjangeren... Hva tror folket ? ;D
go ide egentlig, bare man slipper unna så mange slike tilfeller, eller kunne jo vært gøy det også :p

hifiguru skrev:

Topp Bunn