Gjetter en A110 - ser slik ut fra merket på frontenHvilken modell er det?
Gratulerer! Har krefter nok det er sikkertDet er en 110 Anniversary.![]()
Nå er vel ikke kabler noe man får høyere puls av, men meget godt fornøyd med kablene. Byggekvalitet ligger ikke noe under hva man kan kjøpe i vanlige butikker - heller over - og de gjør absolutt ikke noe galt med anlegget.Hvordan ble det med de nye greiene? Fornøyd?
Blir spennende å se hva som kommer. Var veldig nært å slå på tråden angående Forte.. veldig nært.. men så slo fornuften megJavel….. Og hvor lenge var Adam i Paradis?
Har tenkt og ergret meg litt over at høyttalene har feil farge (ville være bedre med sort) og at jeg opplever at de er litt store for rommet. Forte er jo ment for rom større enn 25 m2.
Jeg vet, jeg vet… Jeg bør ikke tenke, men overlate det til noen med større hode. Som hestene, eller folk som vet en veg gjennom regnet og den konspiratoriske hifi-bransjen, hvor slemme menn vil lure på deg ting som koster mer enn en dagslønn.
Uansett: Har hatt noen høyttalere på hjemlån som passet rommet og min musikksmak som hånd i hanske. Var ganske så overrasket over hvor seriøst bra det spilte, i strid med det jeg forventet og har lagt inn bestilling. Vil nok ta litt tid før levering, men uansett….. De er verdt å betale en neve (olje)dollar for.
I ventetiden nytes albumet med Olafur Arnalds og Talos ofte. Har scannet igjennom discografien til Talos, men det er samarbeidet med Arnalds som treffer. Utrolig synd at det stoppet med dette ene albumet. Så de som vil vie en 1/2 time til et album av «flagrant beauty» (ifl Qobuz og meg) er velkommen.
Ja, alt er relativt. Men en greve Tromsø blir vel litt feil? Væreier kanskje…Du er kanskje ingen hertug, men det er snart ikke feil å titulere seg som greve![]()
Den halte hjelper den blinde med tålmodighet, men har vel dårligere kondis med «hemmeligheter» enn de fleste.Spennende, gratulerer!
Må vi holde pusten til høyttalerne er i hus eller forbarmer du deg over oss med mye nysgjerrighet og dårlig kondis?
Forte vil nok passe aldeles glimrende med Canor, men muligens blir de noe store for rommet ditt?Blir spennende å se hva som kommer. Var veldig nært å slå på tråden angående Forte.. veldig nært.. men så slo fornuften meg![]()
Du skal se at når Harbeth kommer i hus, så legger støvet seg, økonomien går tilbake til byttehandel og boliger i Tromsø blir billige.Du er ikke bare væreier, du er vår lokaløkonomi sitt ekvivalent til Røde Kors: holder omfordelingen av (bruker)utstyr i regionen oppe, i tillegg til å sørge god sysselsetting i transporbransjen på innkommende![]()
Samme rom ja, men et overraskende tilgivende rom. Har hatt ganske så store saker innom rommetForte vil nok passe aldeles glimrende med Canor, men muligens blir de noe store for rommet ditt?I hvert fall om du har de i det samme rommet som når jeg var på besøk.