I am amazed...Dazed skrev:Streng, du. Jaggu godt du ikke har moderatorrettigheter, for da hadde det ikke vært mange igjen her.65finger skrev:Denne dustete kranglingen stopper NÅ Ikke kritikk av form. Smaken er som baken.![]()
Men, fra spøk til alvor: "ditt band er mer sytete enn mitt"-diskusjonen er ganske meningsløs, ja.
Alltid trodd at det var åpent for diskusjon rundt platene, også etter de var anmeldt? Det må da være lov å kunne si hvorfor en mener det en mener uten at det blir sånt styr. Når det gjelder svaret mitt til Lyngen, så kunne det kanskje virke litt "krasst", men er overbevist om at han tar det med fatning. Vi har jo ganske ulik smak, sjøl om Lyngen faktisk har tipset meg om et par gullende gode plater her inne.
Mener at eg har holdt meg til sak her i denne runden, og har flere ganger poengtert at det er platen som diskuteres (i siste tilfelle Elbow), ikke den som har nominert den.
Beklageligvis er det en tendens til at det blir tatt mer og mer ille opp dersom en plate får litt tyn. Og det blir med en gang usakligheter av det ala "hø hø, jaja eg skal no anmelde din plate" eller "jaja, det er no ikkje så himla bra det du hører på heller".