Kjempeanmeldelser begge to. Godt jobbet!
bra gwh, for jeg er i frankrike på statsbesøkgwh skrev:Vil bare si at jeg er live og at anmeldelse kommer etter ungene har lagt seg i kveld.
(Så ingen trusler/masing trengs Fingeren 8))
Nå er det ingen "kjendiser" annet enn hærsjefen der nede som bor i nærheten av svigers, så den går greit.65finger skrev:bra gwh, for jeg er i frankrike på statsbesøkgwh skrev:Vil bare si at jeg er live og at anmeldelse kommer etter ungene har lagt seg i kveld.
(Så ingen trusler/masing trengs Fingeren 8))
Strengelegen?Dazed skrev:Kjenner jeg gleder meg litt til i morgen, jeg, da "min" plate skal anmeldes.![]()
Nei egentlig ikke, men er sånn at noen av disse platene har en betydning for noen av dem som nominerte dem, og å lytte en gang og si "nei, dette er no ræl" er det samme som å pisse på platesamlinga.Brasse skrev:Impulse hater Dub, då kan ein vel ikkje forlange at han skal lide seg gjennom det?
Gamle Kim kan når han vil, han. Live svinger det jo noe voldsomt. Likte den, jeg. En slags dansk Neil Young.RoDa skrev:Strengelegen?Dazed skrev:Kjenner jeg gleder meg litt til i morgen, jeg, da "min" plate skal anmeldes.![]()
;D ;D
Bra impulse, er så enig!impulse skrev:Asian Dub Foundation : Community Music
Vel, den måtte jo bare komme. Etter tre plater jeg virkelig har likt i tidligere runder, kom gymsokken. Det skal nemlig jævlig giodt gjøres å finne en musuikksjanger jeg får mer pels av enn dette. Dub er for meg seigt, uengasjerende og jævlig masete, og denne plata har i tillegg noe kvalmende politisk korrekt over seg som gjør det hele nærmest umulig å holde ut. Det er mulig jeg er for gammal, men jeg synes pokker ikke det svinger heller, men gynger sjøsykt og skrikende avgårde uten særlig retning. Hvordan noen kan opphøye disse gutta tril verdens beste band, er meg en gåte. Kanskje det måtte noen morsomme sigaretter til?
Jeg får nupper ppå sjelen av denne skiva, og kan ikke få meg til å gi den annet enn en ener. Og selv da strekker jeg meg langt.
Prøvde å høre på denne, og priste meg lykkelig over å ikkje ha trukket den. Faktisk, så var denne plata en av grunnene til at eg vegret meg for å melde meg på denne gangen. Så ukult syntes eg dette var. Så impulse, eg er veldig enig med deg.impulse skrev:Asian Dub Foundation : Community Music
Vel, den måtte jo bare komme. Etter tre plater jeg virkelig har likt i tidligere runder, kom gymsokken. Det skal nemlig jævlig giodt gjøres å finne en musuikksjanger jeg får mer pels av enn dette. Dub er for meg seigt, uengasjerende og jævlig masete, og denne plata har i tillegg noe kvalmende politisk korrekt over seg som gjør det hele nærmest umulig å holde ut. Det er mulig jeg er for gammal, men jeg synes pokker ikke det svinger heller, men gynger sjøsykt og skrikende avgårde uten særlig retning. Hvordan noen kan opphøye disse gutta tril verdens beste band, er meg en gåte. Kanskje det måtte noen morsomme sigaretter til?
Jeg får nupper ppå sjelen av denne skiva, og kan ikke få meg til å gi den annet enn en ener. Og selv da strekker jeg meg langt.