Albumstafetten 13

rolfozzy

Æresmedlem
Ble medlem
01.11.2005
Antall liker
7.487
Torget vurderinger
2
Bra anmeldelse, Townes. Du har taket på det der.

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
Bra runde. Mangler en anmeldelse så er vi i boks. Brasse!!

U

utgatt60135

Gjest
Da er runden egentlig ferdig, men Brasse har forsovet seg :-\.

Brasse!! Kommer den :D ??

Brasse

Hi-Fi freak
Ble medlem
26.05.2008
Antall liker
9
Prestasjonsangst.
68 Comeback står og bråker i hjørnet, melding kjem snart!

Brasse

Hi-Fi freak
Ble medlem
26.05.2008
Antall liker
9
68 Comeback - A bridge too fuckin' far.

Første gang eg åpna denne i Spotifyen gjorde den jobben som bakgrunnsstøy til arbeidet. På repeat. Først ein sonisk symfoni av alt vrengt. Så løfta blikket og øyrene seg stadig fleire ganger.

Eg klarte ikkje jobbe lengre (ein svakheit med heimekontoret mitt) og måtte sette meg og høyre denne plata fra start til slutt. Ein vegg av Fender på bristepunktet, fantastiske tolkninger av kjente låter og ein time ektefølt nerve (Johnny Cash coveren «Get Rythm» føles meir ekte enn originalen!)

Dette er nok ikkje ei plate for alle, stakkars dei andre. Alt ved denne plata er så perfekt skittent —den balanserer dønn støtt på ein knivsegg.

Det er vel ikkje så mykje som ikkje er sagt av Townes. Lytt til denne —kanskje du er heldig?

8/10

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
Bra Brasse! Jævlig bra plate! runden er full av godskiver

Brasse

Hi-Fi freak
Ble medlem
26.05.2008
Antall liker
9
Var ikkje lett å skrive noko om den plata, snakker om Wirkola. Prøver igjen neste gang :'(

Bent

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.10.2008
Antall liker
613
Sted
Nordhordland
Denne plata har jeg bare prøvd ein gang og det falt ikke i smak i hele tatt, men forstår at jeg bør gi den flere sjangser.......vi får se. ;)
Ellers er jeg enig i at det har vært veldig mange bra plater (og anmeldelser) denne runden. Morro med stafett. :D

Dazed

Æresmedlem
Ble medlem
29.01.2003
Antall liker
7.319
Sted
Sarpsborg
Torget vurderinger
2
Jepp. Albumstafetten 13 endte opp med å bli en ganske bra en likevel. :)

Townes

Æresmedlem
Ble medlem
03.04.2009
Antall liker
10.644
Sted
www.skranglefantene.com
Torget vurderinger
1
Yup

Runden blei bra den. Mange gode plater, og mange gode meldinger. Eg er faktisk litt overraska over at enkelte plater ikkje scora enda høgare.

BurntIsland

Æresmedlem
Ble medlem
07.02.2006
Antall liker
16.864
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
3
Fin runde. Gode anmeldelser og noe (ikke nødvendigvis) ny musikk input.

U

utgatt60135

Gjest
Takk skal du ha for en bra anmelelse, Brasse. Ingen forventer Townes kvaliteter ;).

Jeg har hørt på 68 comeback plata flere ganger i dag, men fortsatt er det mest støy og bråk selv om jeg heller ikke får lyst til å slå av med det første. Det må være en enten eller plate til gangs. Har fortsatt mest lyst til å gi den 1 og ikke la meg blende av en god anmeldelse og "levere ut sjela si" ;). Trenger ikke maks vreng for å utlevere seg, imo. Men svelger gjerne ordene mine om jeg får taket på den senere.

Runden ble bra og til tross for ikke overveldende deltakelse fungerer den med finger´n metoden. Tusen takk til alle som har deltatt og brukt sin dyrbare tid på prosjektet. Ikke så mange bra plater for min del, men andre er uenig så da så :). Jeg er dog usikker på hvordan engasjementet er for konspeptet fremover. Gi respons! Og har 65 finger eller andre lyst til å ta en runde? Jeg ser ikke for meg noen gode poenger med å ta pause hvis fortsatt mange nok gleder seg over dette i allefall.

Townes

Æresmedlem
Ble medlem
03.04.2009
Antall liker
10.644
Sted
www.skranglefantene.com
Torget vurderinger
1
Lyngen skrev:
Takk skal du ha for en bra anmelelse, Brasse. Ingen forventer Townes kvaliteter ;).

Jeg har hørt på 68 comeback plata flere ganger i dag, men fortsatt er det mest støy og bråk selv om jeg heller ikke får lyst til å slå av med det første. Det må være en enten eller plate til gangs. Har fortsatt mest lyst til å gi den 1 og ikke la meg blende av en god anmeldelse og "levere ut sjela si" ;). Trenger ikke maks vreng for å utlevere seg, imo. Men svelger gjerne ordene mine om jeg får taket på den senere.

Runden ble bra og til tross for ikke overveldende deltakelse fungerer den med finger´n metoden. Tusen takk til alle som har deltatt og brukt sin dyrbare tid på prosjektet. Ikke så mange bra plater for min del, men andre er uenig så da så :). Jeg er dog usikker på hvordan engasjementet er for konspeptet fremover. Gi respons! Og har 65 finger eller andre lyst til å ta en runde? Jeg ser ikke for meg noen gode poenger med å ta pause hvis fortsatt mange nok gleder seg over dette i allefall.
Det er helt korrekt Lyngen! Vanskelig å gi den plata der en femmer lissom.

Du har for så vidt også rett i at det ikke er nødvendig med maks vreng for å utlevere seg, men du verden så det kan hjelpe på :) Når det er sagt er det jo ingen ting som rører meg mer enn Townes og Bill Morrisey...

Dazed

Æresmedlem
Ble medlem
29.01.2003
Antall liker
7.319
Sted
Sarpsborg
Torget vurderinger
2
Lyngen skrev:
Jeg er dog usikker på hvordan engasjementet er for konspeptet fremover. Gi respons! Og har 65 finger eller andre lyst til å ta en runde? Jeg ser ikke for meg noen gode poenger med å ta pause hvis fortsatt mange nok gleder seg over dette i allefall.
Jeg synes i alle fall det bare er å kjøre på, men å drøye en uke før nr. 14 lanseres er sikkert bare bra, og kanskje la nominasjonsperioden gå over minst en uke, eller kanskje to?

Ellers har opplegget som kjøres nå vært såpass bra at jeg ikke ser noen grunn til å endre det. (Selv om jeg som sagt kan la meg overbevise om at en 1991-stafett hadde vært kult.) ;)

Fingern-stafett er helt kult for meg.

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
hvis ingen andre har lyst, kjører jeg gjerne neste runde.

Topp Bunn