Slik jeg kjenner deg fra OT, er du nok for materialistisk og snusfornuftig til å forstå bluesen.Gjestemedlem skrev:Blues er vel mer forbundet med blinde trebeinte Osvald som mimrer sårt om tiden før en alligator bet av ham stellet.
Nå får du faen meg slutte å ligge i buskene med det kameraet. Har du ikke noe annet å gjøre enn å snikfotografere hederlige HFS-ere?Gjestemedlem skrev:Hvis dette er mannsidealet..baluba skrev:En vestlending som ikke hører på country er like suspekt som rosa v-genser stappet godt ned i den trange dongeribuksen. Be a man, my friend.![]()
![]()
.. er sikkert country passende som soundtrack to your life.
.
:![]()
Karma: Vi tar IKKE med oss OT utenfor OT. Her må jeg ta på meg en stjålet moderatorhatt, og be om å ikke gjenta den synden. Hvis det blir akseptabelt er HFS død som en sild før vi får skiftet album i Spotify.Karma skrev:Slik jeg kjenner deg fra OT, er du nok for materialistisk og snusfornuftig til å forstå bluesen.Gjestemedlem skrev:Blues er vel mer forbundet med blinde trebeinte Osvald som mimrer sårt om tiden før en alligator bet av ham stellet.![]()
Beklager, men jeg er fortsatt ikke enig i at det skal være lov å dra med slike ting fra OT. Blir det aksept, så vil det bli brukt på en langt styggere måte. Motsetningene er så ekstreme på OT at den delen av forumet er vi best tjent med å holde helt adskilt. Du og Deph er jo ikke de eneste som diskuterer her på forumet.Karma skrev:Er ikke den hatten noen nummer for stor? ;D
Seriøst:
Tror nok at vår personlighet har stor innvirkning på vår musikksmak.
Er samtidig overbevist om at Gjestemedlem er rakrygget i forhold til det bildet han tegner av seg selv på OT.![]()
;DGjestemedlem skrev:Ingen grunn til bekymring Baluba. Å se etter sammenhenger i personlighet og musikksmak er en interessant øvelse. Jeg er godt fornøyd med ikke å ha blitt oppfattet som innehaver av en tilstrekkelig bedrøvelig personlighet til at jeg kan leve meg ordentlig inn i bluesens sutring, munnspillgnål og bunnløse selvmedlidenhet. 8)
To bra musikere du har jobba med der baluba. Hva besto jobben din i ?baluba skrev:;DGjestemedlem skrev:Ingen grunn til bekymring Baluba. Å se etter sammenhenger i personlighet og musikksmak er en interessant øvelse. Jeg er godt fornøyd med ikke å ha blitt oppfattet som innehaver av en tilstrekkelig bedrøvelig personlighet til at jeg kan leve meg ordentlig inn i bluesens sutring, munnspillgnål og bunnløse selvmedlidenhet. 8)
Sier jeg, som er køntrimann. Og jeg har faktisk hatt gleden av å jobbe med både Albert Collins og John Mayall i løpet av min lange karriere, så jeg er ikke fri for påvirkning jeg heller.
Regnet med at du tålte den ja.Gjestemedlem skrev:Ingen grunn til bekymring Baluba. Å se etter sammenhenger i personlighet og musikksmak er en interessant øvelse. Jeg er godt fornøyd med ikke å ha blitt oppfattet som innehaver av en tilstrekkelig bedrøvelig personlighet til at jeg kan leve meg ordentlig inn i bluesens sutring, munnspillgnål og bunnløse selvmedlidenhet. 8)
;DGjestemedlem skrev:Blues er vel mer forbundet med blinde trebeinte Osvald som mimrer sårt om tiden før en alligator bet av ham stellet.
Jeg forstår akkurat hva du mener. Ser ut som tråden er i ferd med og skli ut i pjatt. (jeg har vært litt skyld i det) Tror Lyngen må ta seg tid til en oppstramming her. Hvis han har tid til og flytte over fra de virkelige krangletrådene har deltar i.mikefish skrev:Har så smått mistet interessen for denne tråden.Først og fremst p.g.a. min kandidat ble neglisjert.Men også det at tråden har glidd ut i krangel og usakligheter.Jeg har hørt gjennom alle platene her og det er jevnt over bra album.Det var jo totalslakting i de foregående stafettene uten at det hele havnet i grøften.
mvh. s,
Tar du neste runde?65finger skrev:Foreslår at albumstafett-trådene strammes inn.
1. de som ikke er med og kommenterer blir redigert bort
2. Få tempoet opp!! kortere tid fra start til slutt i hver stafett. (vi tåler 2 anmeldelser per dag)
3. eventuelle debatter om blabla i egne tråder
det kan jeg gjøreLyngen skrev:Tar du neste runde?65finger skrev:Foreslår at albumstafett-trådene strammes inn.
2. Få tempoet opp!! kortere tid fra start til slutt i hver stafett. (vi tåler 2 anmeldelser per dag)
Flott!65finger skrev:det kan jeg gjøreLyngen skrev:Tar du neste runde?65finger skrev:Foreslår at albumstafett-trådene strammes inn.
Henholdsvis tour manager (Colllins) og local promotor (Mayall). Groupies var det jeg som fikk, for bandet var ikke interessert i slik lenger. Edru personer med telefonsamtaler til madammen i statene var den daglige tralten. Tørrlagte rusmisbrukere hele gjengen, sett bort fra at jeg mistenker Mayall for å ha tatt godt for seg av veksthormoner. :rolfozzy skrev:To bra musikere du har jobba med der baluba. Hva besto jobben din i ?baluba skrev:;DGjestemedlem skrev:Ingen grunn til bekymring Baluba. Å se etter sammenhenger i personlighet og musikksmak er en interessant øvelse. Jeg er godt fornøyd med ikke å ha blitt oppfattet som innehaver av en tilstrekkelig bedrøvelig personlighet til at jeg kan leve meg ordentlig inn i bluesens sutring, munnspillgnål og bunnløse selvmedlidenhet. 8)
Sier jeg, som er køntrimann. Og jeg har faktisk hatt gleden av å jobbe med både Albert Collins og John Mayall i løpet av min lange karriere, så jeg er ikke fri for påvirkning jeg heller.
Huff da! Jeg skjønte egentlig at det lå noe bak...ErosLoveking skrev:@Karma, jeg har sansen for tidlig Skrewdriver, hvor plasserer det meg på den politiske skalaen på OT??
Skrur du links skruer med skrewdriver så...... ;Dbaluba skrev:Huff da! Jeg skjønte egentlig at det lå noe bak...ErosLoveking skrev:@Karma, jeg har sansen for tidlig Skrewdriver, hvor plasserer det meg på den politiske skalaen på OT??![]()
Ja, si det??ErosLoveking skrev:@Karma, jeg har sansen for tidlig Skrewdriver, hvor plasserer det meg på den politiske skalaen på OT??
Bli med på nr 6,Karma skrev:Ja, si det??ErosLoveking skrev:@Karma, jeg har sansen for tidlig Skrewdriver, hvor plasserer det meg på den politiske skalaen på OT??
Tror uansett at personlighet har innvirkning på musikksmak. Den som har opplevd en del motgang i livet, er litt melankolsk og/eller går mer i dybden mht livets mysterier, han liker gjerne blå toner.
En ungdom liker gjerne bedre "sint protestmusikk" enn det en gammel tulling som meg gjør..
Vedder samtidig på at du finner flere fra venstresiden som liker jazz og blues, enn du finner i FRP.
Vedder også på at du finner flere i FRP og SP som liker Sputnik, enn fra SV og Høyre.
Litt morsom filosofering..? ;D
Jeg lover at jeg ikke skal ødelegge flere av disse tråder. :-[
Jakt. Og altfor lange dager med BNP har dessverre gjort at jeg har holdt dere alle for narr.ErosLoveking skrev:Hvor ble det av Brasse, Roberten og Lyngen? Druknet de i preiket vårt om ståkuk og baller? :![]()
Meld deg på stafett 6 så er alt tilgittRoberten skrev:Jakt. Og altfor lange dager med BNP har dessverre gjort at jeg har holdt dere alle for narr.ErosLoveking skrev:Hvor ble det av Brasse, Roberten og Lyngen? Druknet de i preiket vårt om ståkuk og baller? :![]()
Brasse flytter ? Og Lyngen er sikkert travelt opptatt med avskjedsfesten til Lunde.
Lyngen er toasmaster og skriver gøyale replikker på harde livetRoberten skrev:Jakt. Og altfor lange dager med BNP har dessverre gjort at jeg har holdt dere alle for narr.ErosLoveking skrev:Hvor ble det av Brasse, Roberten og Lyngen? Druknet de i preiket vårt om ståkuk og baller? :![]()
Brasse flytter ? Og Lyngen er sikkert travelt opptatt med avskjedsfesten til Lunde.
All den tid jeg drar på garage rock bonanza torsdag neste uke er jeg nesten avhengig av å ha en deadline i løpet av denne uken, hvordan står det seg opp mot forløpet i nr 6 ?65finger skrev:Meld deg på stafett 6 så er alt tilgittRoberten skrev:Jakt. Og altfor lange dager med BNP har dessverre gjort at jeg har holdt dere alle for narr.ErosLoveking skrev:Hvor ble det av Brasse, Roberten og Lyngen? Druknet de i preiket vårt om ståkuk og baller? :![]()
Trekning på onsdag, så det går fint. Smell inn et bidragRoberten skrev:All den tid jeg drar på garage rock bonanza torsdag neste uke er jeg nesten avhengig av å ha en deadline i løpet av denne uken, hvordan står det seg opp mot forløpet i nr 6 ?65finger skrev:Meld deg på stafett 6 så er alt tilgittRoberten skrev:Jakt. Og altfor lange dager med BNP har dessverre gjort at jeg har holdt dere alle for narr.ErosLoveking skrev:Hvor ble det av Brasse, Roberten og Lyngen? Druknet de i preiket vårt om ståkuk og baller? :![]()
Hvis ikke får jeg pent vente til nr 7 ramler i gang.
skjerpings!!Roberten skrev:All den tid jeg drar på garage rock bonanza torsdag neste uke er jeg nesten avhengig av å ha en deadline i løpet av denne uken, hvordan står det seg opp mot forløpet i nr 6 ?65finger skrev:Meld deg på stafett 6 så er alt tilgittRoberten skrev:Jakt. Og altfor lange dager med BNP har dessverre gjort at jeg har holdt dere alle for narr.ErosLoveking skrev:Hvor ble det av Brasse, Roberten og Lyngen? Druknet de i preiket vårt om ståkuk og baller? :![]()
Haha ! Nu vel, jeg tenkte mer på at slikt burde leveres før vi satte seil til Benidorm. Å skulle poste noe som helst sammenhengende derfra tror jeg ikke jeg setter penger på.ErosLoveking skrev:skjerpings!!Roberten skrev:All den tid jeg drar på garage rock bonanza torsdag neste uke er jeg nesten avhengig av å ha en deadline i løpet av denne uken, hvordan står det seg opp mot forløpet i nr 6 ?65finger skrev:Meld deg på stafett 6 så er alt tilgittRoberten skrev:Jakt. Og altfor lange dager med BNP har dessverre gjort at jeg har holdt dere alle for narr.ErosLoveking skrev:Hvor ble det av Brasse, Roberten og Lyngen? Druknet de i preiket vårt om ståkuk og baller? :![]()
og du er bare spelammet sammenlignet med meg. Tror du en liten dose garagerock tar livet av deg på forhånd? Hva faen er det jeg skal på tur med? :-*
Tsk tsk tsk
Fingern, jeg leser Eros slik at han gjerne vil levere sin anmeldelse mens han er på Benidorm. Helst søndag 10.10 om dette lar seg gjøre ;DErosLoveking skrev:du har jo en h e l fuckings uke på deg mann. Hvor mange plater tror du blir anmeldt i sweetspot, dypt andektig foran o'store husalter av betalte anmelder av idag?
Flytting er ihvertfall ingen unnskyldning. Husker de gangene jeg har flyttet, alltid hatt musiik til arbe' da.
enda bedre, mandag 11.10 klokka 11:00 ;DRoberten skrev:Fingern, jeg leser Eros slik at han gjerne vil levere sin anmeldelse mens han er på Benidorm. Helst søndag 10.10 om dette lar seg gjøre ;DErosLoveking skrev:du har jo en h e l fuckings uke på deg mann. Hvor mange plater tror du blir anmeldt i sweetspot, dypt andektig foran o'store husalter av betalte anmelder av idag?
Flytting er ihvertfall ingen unnskyldning. Husker de gangene jeg har flyttet, alltid hatt musiik til arbe' da.
I denne avtalen inngår selvsagt ikke publisering av nærgående fotos av sentrale freppere i komprimitterende situasjoner. Som en bonus vanker det sikkert et bilde av en vinylplate eller to, snapshots utover dette vil jeg tro det regnes som kjedelig materiale for HFS' medlemmer.Roberten skrev:Vi gir oss ikke før vi har havnet i boblebadet til Sentralstyret i FRP, jeg tar det for gitt at de holder hus der nede.
Takk og lov at Eros og jeg har skrevet under på en non disclosure act, så slipper vi kjede dere med bilder av oss i fri utfoldelse.