- Ble medlem
- 10.08.2004
- Antall liker
- 0
Men de fant jo de rustne raketthylsene som KUNNE bli brukt til å levere kjemiske og biologiske våpen i det gamle våpenlageret!iflg G.W.Bush så har de bare ikke funnet dem enda![]()
Er jo helt åpenbart at dette rettferdiggjør nedslaktingen av flerfoldig tusen mennesker, samt at kostnadene for det amerikanske felttoget i Irak nå er oppe i 234 milliarder dollar.
Herregud da folk-må dere få opp øynene og innse at den amerikanske regjeringen (bestående av kristne fundamentalister som også er oljemoguler og vil tjene enooooorme summer på invasjonen av Irak) vet akkurat hva de gjør-nemlig å frigjøre verden fra terrorister og "EVIL DOERS".
Det skulle bare mangle at den amerikanske befolkningen må gi slipp på visse friheter, og at et fåtall personer må tåle å bli bortført og torturert fordi de har feil hudfarge og religion.Er det forresten bare meg som verdsetter George Bush for den ideologiske mannen han er?For ikke å snakke om ærlig, velartikulert og intelligent?Jeg vil ha slutt på disse teoriene med EN gang!Det kunne ikke falle meg inn i mine villeste fantasier at den amerikanske regjeringen skulle føre dets befolkning bak lyset, selv om det ble kunngjort offentlig at de ble å slippe falsk informasjon til media i ettertid av angrepene- men dette var jo bare for å villede fienden!