9/11 conspiracy

J

justincaz

Gjest
Dreier seg om ensidig kildebruk fra din side. Nevn et punkt i månelandingkonspirasjonsteoriene som ikke er slaktet.
javel?
flagget vifter selv lenge etter de har tatt i det -og da det etter like skulle vibrere pga aluminuimsstang. uten mennesker i nærheten engang.
skygger, endrer grovt størrelse og lengde bare astronautene flytter seg 2meter. kan være at alle skygger ikke må være paralelle slik flere hevder agrumenterer for konspirasjonen. men at de endrer størrelse med solen som eneste lydsilde er UMULIG ;D
http://www.ufos-aliens.pwp.blueyonder.co.uk/2Shadows.rm
hadde 4 videoer fra apollo 11 12 og 14 med lignende innhold og enda bedre vist, de har jeg ikke linkene til lenger, da det er noen år siden jeg styret med dette, og får heller ikke hentet de frem med mitt trege modem.

når det gjelder 9/11:

http://212.87.68.69/phpwebsite/inde...cumentManager_op=downloadFile&JAS_File_id=119
http://212.87.68.69/phpwebsite/inde...ocumentManager_op=downloadFile&JAS_File_id=52
selv en unge kan se at det flere etasjer under kollapsen der er en bombe.
http://www.terrorize.dk/911/
her er ytterlige for de som ikke vil lese engelsk.

U

Uno

Gjest
javel?
flagget vifter selv lenge etter de har tatt i det -og da det etter like skulle vibrere pga aluminuimsstang. uten mennesker i nærheten engang.
På månen er en ting en stor mangelvare, vet du hva det er?

skygger, endrer grovt størrelse og lengde bare astronautene flytter seg 2meter. kan være at alle skygger ikke må være paralelle slik flere hevder agrumenterer for konspirasjonen. men at de endrer størrelse med solen som eneste lydsilde er UMULIG ;D
Skyggevinkelen er vel egentlig ikke et tema lenger, glem ikke at det er en 2D representasjon av et 3D landskap. Hva gjelder lengden på skyggene. Tror du de står på et vatret betonggulv?

Og det er en liten detalj til som ikke er et tema blandt disse konspirasjonsteoretikerne rundt månelandingen. USA var bitter strid med Sovjet for å erobre det nære kosmos. Hvis Månelanding hadde vært et bedrag, ville det være nærliggende å tro at Sovjet hadde avslørt dem.

Nei, som jeg til stadighet gjentar, du bør benytte deg av bredere kildematerialet. Konspirasjonteoretikerne velger nøye hvilken informasjon de legger ved sine påstander, slik at det for et utrenet øye ser veldig troverdig ut. Ved nærmere øyensyn vil man se de små forvregningen og hullene. (Jmf: 1sek hver 14. time ved 10km)

Påstandene rundt 9/11 gidder jeg ikke engang å kommentere, de faller på egen urimelighet.

Å fortelle halve sannheten er verre en å fortelle en løgn.
Urgammelt Minbarisk ordtak

J

justincaz

Gjest
de faller på DIN egen urimelighet enslig fordi du benekter det lenge før du tar informasjon i øyehold engang. som når jeg skal anmelde et britnet spears album ;D
hvorfor melder mange vitner om eksplosjoner flere ganger før og etter kollapsen. (dette har selvsagt ikke blitt vist mye på tv) hvorfor spruter det systematisk PULVERISERT betong utav bygningen flere etasjer under noen hendelse...mange av aspektene trosser fysiske lover og all rimelighet.
du får ta deg noen timer å studere, bildene på den danske nettsiden er veldig gode.
last ned desse:
http://www.911wasalie.com/phpwebsite/index.php?module=pagemaster&PAGE_user_op=view_page&PAGE_id=22
all etterretning utenfor usa sier en terroraksjon i størrelseorden ala 9/11 er fysisk umulig. INGEN arkitekter kan forklare hvorfor tårnene falt. prosjektansvarlig under byggingen av de kunne ikke tro sine egne øyne "i designet them to withstand atleast a boeing 707. "NO fire can tear down a steal building....."
http://www.terrorize.dk/911/witnesses/

her et clip hvor de innrømmer å bombe ned trade center nummer 7. tok beslutning på en time? :D
http://www.terrorize.dk/911/wtc7dem1/

mye av det er dekket her:
http://www.terrorize.dk/911/wtc1dem1/
http://www.terrorize.dk/911/wtc1dem2/
http://www.terrorize.dk/911/wtc1dem4/
http://www.terrorize.dk/911/wtc1dem3/
http://www.terrorize.dk/911/wtc1dem5/
http://www.terrorize.dk/911/wtc1dem7/
http://www.terrorize.dk/911/wtc1dem6/

videon i mitt forrige innlegg sier det meste, tydelig at det som følger nedover flere etasjer under er eksplosiver.

det som ER urimelig, er at alt er fabrikert av "conspiracy nuts"
bittorrent dokumentarene gir grundig og veldokumentert innlys i hele saken.

svarene dine om månelandingen forklarer ingenting, du sier det selv, ingen tyngekraft på månen. -og heller ingen atmosfære. hvorfor beveger et flagg seg da med ingen i nærheten til å påvirke det?

og hvor i huleste ser du høydeforskjeller i klippet jeg la ved? ånei, kanskje noen millimeter. nok til å gi 1m lengre skygge? ;D

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Antall liker
10.012
Torget vurderinger
1
Det er ingen konspirasjon. Jeg og dama ble sammen 9/11, verre er det ikke. Hvorfor skulle vi lyve om det? ;D
You have a conspiracy together.. ;D

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Antall liker
10.012
Torget vurderinger
1
Nei jeg tror ikke på de paranoide teoriene. Jeg satt tilfeldigvis å så på CNN's opptak på NRK da begivenhetene fant sted. De va r dramatiske.

-men jeg der i mot ikke i tvil om at de var gavepakninger "to this administration".

Mvh.

Bjørn

J

justincaz

Gjest
de var dramatiske, FOR dramatiske til å kunne skje.

hvordan utfører man en flykapring proposjonal med 9/11?

jo!,man putter 5-6 flyvere som ifølge flyskolen selv i usa ikke kunne fly i det hele tatt! , gir de noen våpen som de enkelt får inn i flyet...truer flyveleder som overgir seg umiddelbart uten dramatikk eller noe som ligner uregelmessigheter. videre så tar de flyet så høyt opp i luften at det forsvinner fra all landbasert radar. -bakkepersonell varsler militæret om kapring (30min før angrepet) og ingenting skjer. plutselig dukker flyet opp over 100mil bortafor, nær pentagon (verdens mest bevoktede bygning og ulovlig for ALLE fly) ...kaster seg ned, snur 180 grader og treffer den mest solide delen av hele bygning i RETT VINKEL, som tilfeldigvis var under oppussing så ingen ble skadet...
flyet fordamper så i den usansynlige overnaturlige høye temperaturen på et par minutter. og ingen video eller bilder finnes til å bevise noe av det. ikke en sjel hørte flyet 10meter over bakken engang. selv om en bunch turister i new york fikk tid å skru på sitt kamera leenge før de andre flyene traff world trade. -300meter over bakken.

realistisk.

og jeg gjentar igjen, INGEN stålbygning kan falle pga flammer. (har arkitekter i familien til å backe dette)
de falt så pent og pyntelig rett ned uten motstand...nesten kunst. ;D
bygning 7 faller således senere uten noe fly...et kontrollsenter.
om man kan demontere bunnsolide skyskrapere så pent som det her så vil jeg gjerne starte en ny bedrift, la oss kalle den "flame demolishing". ingen behov for sprengstoff, man fyrer bare på litt jetbensin ;D så gjør naturen resten av arbeidet.
man trenger ikke være fysiker eller bygningsarbeider for å se at dette er umulig.

Grace

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.02.2002
Antall liker
33
Torget vurderinger
7
Vi får i det lengste tro at Justincaz driver med oss,- skjønt jeg ser i så fall ikke ponget;- i motsatt fall har han et problem,- hvilket det kunne være fristende å fjerndiagnostisere, men tror jeg skal la være;- han kunne ta det ille opp, og muligens skjerpe hans vrangforestillinger. Tror ikke det direkte farlig å underholde slike tanker og forstillinger,- med mindre det går på bekostning av mer matnyttig, realitetsorientert sysselsetting,- gjør det, bør han vurdere å søke hjelp.

J

justincaz

Gjest
det sier alle som har ingen argumenter...
hva kan du f.eks motbevise av dette...og de mange sivile som har gjort GRUNDIG arbeid med å etterforske det.
siden dette trolig er første gangen du hører om det er det ikke uvanlige med slike reaksoner...når man graver i det er ingenting av dette til å komme bort fra. mener du alt, bildene og allt er fake?
ha-ha du får si det samme til 9/11 kommisjonen som ikke klarte å svare for noe av dette. etterforskningen ble også "minimized" av bush/chany.
-bruker du 5sekund istedenfor å slenge arrogante benektelser så finner du selvsagt aldri ut av noe, ignorence is bliss.
gjør du som følger å analysere vil du se som tusener andre, utrolige omstendigheter som er en umulighet for noen terroraksjon....

Grace

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.02.2002
Antall liker
33
Torget vurderinger
7
Relevant lesestoff:

Konspiranoia. Konspirasjonsteorier fra 666 til WTC.
Arnfinn Pettersen, Terje Emberland

Humanist Forlag
ISBN 82-90425-69-4

jetman

Overivrig entusiast
Ble medlem
20.12.2005
Antall liker
1
Vi får i det lengste tro at Justincaz driver med oss,- skjønt jeg ser i så fall ikke ponget;- i motsatt fall har han et problem,- hvilket det kunne være fristende å fjerndiagnostisere, men tror jeg skal la være;- han kunne ta det ille opp, og muligens skjerpe hans vrangforestillinger. Tror ikke det direkte farlig å underholde slike tanker og forstillinger,- med mindre det går på bekostning av mer matnyttig, realitetsorientert sysselsetting,- gjør det, bør han vurdere å søke hjelp.
Da jeg leste dette innlegget, var det ditt innleggnrummer 2666... spookey ;D

Seriøst: Gi mannen litt slakk. Det er jo faktisk ikke slik at konspirasjoner aldri har eksistert. Tvert imot. Eksempelvis vil en hver forretningsstrategi være en form av en konspirasjon.

Grace

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.02.2002
Antall liker
33
Torget vurderinger
7
jetman;- 2 666,- det la jeg sannelig ikke merke til,- det var da som Satan. Nei,- ingen "slakk", seriøst!

jetman

Overivrig entusiast
Ble medlem
20.12.2005
Antall liker
1
Ok. Dagens lille konspirasjon fra virkeligheten. (Jeg er mac bruker så dette betyr litt for meg)

Det har den siste tiden vært spekulert i hvorvidt Apple kommer til å forlate powerPC arkitekturen til fordel for Intel basert x86. Vel for noen minutter siden ble det klart at de faktisk gjør det. Forsåvidt ingen bombe, og hyggelig nok synes jeg. Det morsomme er dette: Det har i flere år versert rykter om at Apple har hatt gjemt dypt i en bunker en versjon av OSX som snurrer på en Intel basert maskin. Dette har stortsett vært avfeid som konspirasjon og sludder, men i dag kunne altså Steve Jobs avsløre at de faktisk har kompilert hver eneste, nye versjon av OSX for Intel x86, helt siden starten for 5 år siden. Eller som Jobs selv så treffende formulerte det: "Mac OS X has been leading a secret double life the past five years," så mye for den lille, søte "konspirasjonen".... ;-)

A

Affa

Gjest
Nei maken til tullball. Å påstå at en stålbygning ikke kan kollapse pga brann er det største sprøytet jeg noensinne har hørt. Hvorfor tror du at det er ekstra brannkrav i stålbygninger?

Konstruksjonsstål smelter ved drøye 1500 grader. Under eksplosjoner av den typen som man hadde 9/11 når temperaturene opp i over 1000 grader. Stålets styrke og stivhet blir dramatisk svekket ved høy temperatur, likeledes er de termiske utvidelsene av bjelkene enorme. Når man i tillegg tar de dynamiske effektene fra blasten med i beregningen er det ikke rart at det gikk som det gikk. Konstruksjonen rives fra hverandre og svekkelsene som oppstår pga temperaturøkningen fører videre til en full kollaps av hele konstruksjonen. Alt du sier er bambus.

J

jekri

Gjest
Jeg har sett litt på "rivningseksperter" på Discovery. De sprenger en stor bygning med 50-100 kg. sprengstoff. Det er tyngden i selve bygningen som får den til å falle.
Det så man også når Tvin Tower falt. Når etasjen hvor flyene traff kollapset så ble kreftene for store for konstruksjonene under.

Snickers-is

Bransjeaktør
Ble medlem
05.02.2004
Antall liker
17.826
Sted
Østfold
Jeg har tatt sprengningsutdannelse og har fått testet i praksis at det skal ikke mye til for å dele stål bare ladningene blir rett plassert. Dersom man har (eksempelvis) 4 hovedsøyler i et bygg kan man gjerne knerte dem med 2-3kg sprengstoff på hver (sakseladinger) og time dem slik at bygningen får et sig til den ene siden før den faller.

BTW så er det utrolig hva som sprenger. For eksempel Diesel og mel. Det er mye brukt i bilbomber og store nok ladninger (type varebil) kan mer eller mindre fjerne store deler av nærliggende bebyggelse.

P

propaganda

Gjest
HAHAHA. morsom tråd. ikke temaet, men svarene...

tydelig at ingen av dere vet noe som helst om 11.september!!!!!
at usas militære og politikere står bak ALT som skjedde denne dagen er et faktum. commen knowledge i new york!
vet du det ikke så har du null omstendigheter for å påstå noe annet heller, for dette er det bevis i tusentalls som støtter!! det finnes ikke et fnugg av bevis for noen muslimer og gud vet hva annet all mediapropagandaen skylder på.

de fleste bevisene foreligger her:
http://question911.com/links.php
loose change utgave 2 og foredragene til david ray griffin beviser alt GRUNDIG.
irriterer meg folk som skal uttale seg bastant om noe de ikke vet et øre om.

ALL offisiell forklaring er ABSURD. trosser fysikkens lover, trosser usas multiilliard luftvern. videoene taler for segselv....

P

propaganda

Gjest
http://www.physics.byu.edu/research/energy/htm7.html
en uavhengig rapport fra en professor i fysikk

alle bygninger 11.september falt i FRITT FALL UTEN MOTSTAND. 10 ETASJER PER SEKUND.
WTC7 som ikke ble truffet av noe fly eller noe som helst kollapset rett til bakken som en pannekake.
eieren og konstruktøren av denne bygningen  Larry Silverstein har innrømmet på video å ha BOMBET den ned 4-5timer etter et "overaskende angrep"

alt foreligger i linken question911 over og er ingen konspirasjonsteori for f**. den virkelige konspirasjonsteorien er usas forklaring på hendelsene.
11.september var et psykologisk angrep på det amerikanske folk som gav grunnlag til invasjon av midtøsten. hvor 65% av alle oljereserver på kloden er.......

A

Affa

Gjest
Nei, har vi sett. Et sinnsykt forummedlem uttaler seg. Et rop om hjelp eller bare spasmer?

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Trådstarter må ha meldt seg inn igjen under nytt nick.
Akkurat det samme tenkte jeg... Ser ut som det er klart for en morsom debatt igjen...

Unplugged

Overivrig entusiast
Ble medlem
14.02.2002
Antall liker
0
Da jeg leste dette innlegget, var det ditt innleggnrummer 2666... spookey ;D

Seriøst: Gi mannen litt slakk. Det er jo faktisk ikke slik at konspirasjoner aldri har eksistert. Tvert imot. Eksempelvis vil en hver forretningsstrategi være en form av en konspirasjon.
Og akkurat nå, når jeg leser denne tråden for første gang, har samme Grace 2999 innlegg! Hva er dette for slags sammensvergelse ??? ;D

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Og akkurat nå, når jeg leser denne tråden for første gang, har samme Grace 2999 innlegg! Hva er dette for slags sammensvergelse ??? ;D
He, he. Djevelen står på hodet i dag??

roffe

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.01.2005
Antall liker
7
Vel... Jeg må innrømme at jeg synes det er mange ting vel 911-hendelsene som er mistenkelige. Men for meg er de to merkeligste hendelsene Pentagon, flyet som forvant, og WTC7, bygningen som ikke ble truffet av noe, men som raste likevel...

Hvis man tenker Occams razor og ser på det som foreligger av materiale, så er det for meg temmelig usannsynlig at det var et stort Boeing 757 som kræsjet inn i bygningen.

Det er også påfallende hvor få av konspirasjonsteoretikernes teorier som er motbevist...

A

Affa

Gjest
Som sagt:En idiot kan spørre mer enn ti vise kan svare ........

Honkey_Chateau

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.01.2006
Antall liker
0
Alle vil skjønne at en kommu-jævel som meg har all mulig grunn til å tru alle konspirasjonsteorier fra krigshissernes hjemland. Problemet er bare det at jeg ser minst like store sjanser for at industrien rundt konspirasjonsteoriene bare er kapitalistenes geniale måte å tjene penger på alt. For det er en industri. "Please go to the shop"
Å servere spørsmål, halvsannheter og underlige sammentreff har blitt en kunstart. Dette pirrer naturlig nok folks nysgjerrighet, noe som i sin tur narrer pengene ut av lommene på en hel verden! Konspirasjon? Visst faen! Det er skapelsen av tvilen som er selve konspirasjonen. Kennedy-drapet er enda ikke glemt, noen lever sikkert fett av det den dag i dag, men det var behov for noe nytt. 9/11 kom som bestilt, og pengene renner inn! Om noen sprengte TT og et bygg i nærheten, kan du ta deg faen på at det var de samme som har laget filmen om konspirasjonsteorien!

Honkey!

AudioDude

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
22.03.2006
Antall liker
0
En hver idiot kan gjøre dårlige valg her i livet... men bare en kronidiot bruker bruker resten av livet på å skryte av det..

Hint, hint...

E.I.A.

Hi-Fi freak
Ble medlem
23.07.2004
Antall liker
3.785
Torget vurderinger
49
Morsom og interesant tråd .
Morsom pga Affa ;D
Interesant pga konspirasjons teorien rundt 9.11.

Tresko

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
03.02.2006
Antall liker
0
Jeg Elsker konspirasjonsteorier.

Jeg tror fullt og helt at Richard Nixon, Lyndon B. Johnson, Ronald Reagan og George Bush Den Eldre sto i buskene og skjøt JFK.

Men jeg klarer ikke å tro noe særlig på at 911 var en konspirasjon.
Delvis kanskje fordi jeg har venner som så det hele på nært hold (i NYC),

Delvis kanskje fordi jeg ikke kan se at det skulle være noe rart med 767'en på bildet. (Helt blanke flyskrog har det med å reflektere motorer og skygger)

Delvis kanskje fordi jeg med min høydeskrekk ikke hadde noe problem, under turist besøk i WTC med å tro at disse bygningene når som helst kunne komme til å peke nese til arkitektene og ramle sammen.

Delvis kanskje fordi, selv om WTC var aldri så bygd for å motstå en 707, så er en 767 større, og har større drivstofftanker.

Delvis, fordi en med GPS, som gir en krystallklar angivelse av kurs til etthvert punkt på planeten, som deretter enkelt kan punches inn i atuopiloten manuelt, kan bringe enhver idiot til et bestemt punkt.

Kompleksiteten i flygeryrket handler såvidt jeg kan se om å forholde seg nøyaktig til prosedyrer, kalkyler, vær og drivstoff beregninger, rutiner gode nok til å takle alle eventualiteter ved avgang og landing, alt dette som skal til for å fly 100% trygt et helt liv.

Vanskeligheten ligger ikke i å få et allerede flygende fly til å peke snuten i en bestemt retning once in a lifetime, spesielt når graden av trang til å overleve må kunne karakteriseres som lav.

Du trenger egentlig bare å vri på to skruknotter.

Kanskje er det fordi fly i høy hastighet har en tendens til å bli fullstendig borte når de treffer harde overflater?

Har sett en video fra et forsøk med nettop slike ting, fly som treffer en betong konstruksjon i høy hastighet. Filmet med høyhastighets kamera.

Resultatet er forveksling likt pentagon.

Kanskje er det fordi USA reagerte så til de grader etter boka..
Fikk masse sympati, og klarte deretter å bruke den opp på urimelig oppførsel, slakting av sivile, opprettelse av konsentrasjonsleire, krig mot uskyldige, drap på 20 ganger så mange mennesker som de selv mistet, hvorav kanskje 30stk hadde noen som helst tilknyttning til terrosrisme overhodet.

911 var en avskyelig og kalkulert handling, som ga opphavsmennene akkurat det de ville, en stor og uberegnelig vestlig stat som slakter uskyldige muslimer.

En gavepakke til rekrutering av flere muslimske ekstremister.

Ivar_Loekken

Hi-Fi freak
Ble medlem
03.12.2006
Antall liker
2
Kanskje er det fordi fly i høy hastighet har en tendens til å bli fullstendig borte når de treffer harde overflater?
Er ikke uvanlig at fly disintegrerer når de treffer bakken eller noe annet hardt. Her er restene av et par andre 737 som ikke kom frem:

http://edition.cnn.com/2005/WORLD/africa/10/23/nigeria.plane/
http://www.firedirect.net/Archive/News/Global/2005_32_001.htm
http://www.ural.ru/gallery/news/accident/crash_avia/irkutsk_2.jpg

Når et fly med et relativt tynt skrog treffer et kobbel armerte betongpillarer i 500km/t, da blir det pulverisert, det er åpenbart.

Men det som er morsomst med konspirasjonsteoriene er at man ikke ser hvilken vanvittige implikasjoner disse har skulle de være sanne:

Regjeringen er naturlig nok innblandet, likeså forsvarsdepartementet og CIA. Siden bygningene ble truffet av millitærfly og/eller raketter har dessuten fire sivile fly bare forsvunnet i løse luften sammen med anslagsvis 500 sivile passasjerer. Dette krever åpenbart at både luftfartsmyndighetene og ansvarshavende ved flyplassene de orginale flyene tok av fra er implisert. Flyene har trolig landet på en millitærbase hvor passasjerene ble skutt. Ja, bortsett fra det fjerde flyet da, folk ringte jo hjem fra dette. Nei, sier konspirasjonsteoretikerne, det var falske og produserte samtaler. Da må følgelig også telefonoperatørene være med på konspirasjonen, siden de lett kan spore en samtale. Videre må de som ringte også være innblandet. Og ikke nok med det. Alle universiteter som har levert såkalt "forskningsmateriale" om hendelsene, som bl.a. den jeg linket til tidligere i tråden, er også involvert.

Så, denne konspirasjonen krever innblanding fra:

Regjeringen
Forsvarsdepartementet
CIA
Sivile luftfartsmyndigheter
Flyplassoperatørene
Telefon- og nettverksoperatørene
Passasjerene som ble borte da flyene forsvant og millitærfly/raketter overtok
Universitetene
etc.etc.

Dette betyr at anslagsvis noen hundre tusen amerikanere, de fleste sivile, vet hva som skjedde, at det er en konspirasjon. Likefullt har ikke én eneste sprukket. Ganske utrolig. Jeg har også vanskelig for å se for meg Donald Rumsfeld ringe rundt til de lokale flyplasser og teleoperatører i forkant, for å høre om de blir med på en kjempekonspirasjon for å rive World Trade Center. Umulig å iverksette og helt umulig å dekke over. Latterlig, hele greia.

Tresko

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
03.02.2006
Antall liker
0
Er ikke uvanlig at fly disintegrerer når de treffer bakken eller noe annet hardt. Her er restene av et par andre 737 som ikke kom frem:

http://edition.cnn.com/2005/WORLD/africa/10/23/nigeria.plane/
http://www.firedirect.net/Archive/News/Global/2005_32_001.htm
http://www.ural.ru/gallery/news/accident/crash_avia/irkutsk_2.jpg
Men skjønner du ikke at dette også er konspirasjoner ;D

Det er bare ledd i flere større planer.

Jeg er forresten med på en del slike konspirasjoner selv. Jada, en vi driver med nå er ganske stor, faktisk.
Kan ikke avsløre så mye her, men er noen interreserte i å bli med er det bare å sende en mail til georgejr@whitehouse.gov og hils fra meg.

roffe

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.01.2005
Antall liker
7
Men det som er morsomst med konspirasjonsteoriene er at man ikke ser hvilken vanvittige implikasjoner disse har skulle de være sanne
Nei, dette er ikke naturlige følger. Du tar jo helt av, Løkken.  Hvorfor skulle de som evt. står bak en konspirasjon behøve å involvere flere enn terroristene som får skylden i den offisielle forklaringen?

Dessuten er det mange grader av konspirasjon. Det er ikke slik at det nødvendigvis er de samme som står bak som dekker over og forvrenger fakta.  Det kan like gjerne være slik at man forteller en blanding av sannhet og løgn for å få en forklaring som passer til en bestemt skjult agenda, som f.eks. å plassere skyld et annet sted.

Hvordan var det forresten med masseødeleggelsesvåpnene i Irak igjen...?

CFD

Hi-Fi interessert
Ble medlem
14.01.2006
Antall liker
0
Hvordan var det forresten med masseødeleggelsesvåpnene i Irak igjen...?
iflg G.W.Bush så har de bare ikke funnet dem enda :)

Tresko

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
03.02.2006
Antall liker
0
Det er mulig jeg er naiv, men jeg har aldri skjønt hvordan USA i fullt alvor bruker som argument ANDRES masseødleggelsesvåpen, når de selv sitter på nok til å sprenge jorden i filler.

Jeg foretrekker forsåvidt at USA har god-bomben FREMFOR Iran, men jeg kan ikke helt skjønne hvor de tar det fra at de kan diktere andre, mens de ikke lar andre ha inflytelse over seg.

Har det med opphavsrett å gjøre? ("hei, faen gutter-det er skikkelig lite gemt av dere å bare stikke av med vår oppfinnelse, vi brukte masse penger på å utvikle de greiene der, åsåå bare laster dere ned byggetegningene fra nettet, dævrtn sltdå, vi kommer og tar dere)
Eller er det bare god, trygg  gammeldags koselig imperialisme?

Topp Bunn