Da var bilturen over og
@Hunsbedt fikk sin etterlengtede softis

. Tusen takk for vi fikk lov til å komme inn selv om du er midt i murpuss og maling ute.
Dette rommet har mange skrevet fint om tidligere så hva skal mann si om dette systemet ? Jeg er ingen skribent eller poet,så jeg skal prøve etter beste evne. Jeg hadde noen tanker om hvordan det kunne være. Og tankene jeg hadde var relativt spot on om hvordan det er. Første jeg merker er hvor behaglig akustikken er, det er stille på god måte så jeg vet allerede der at jeg har noe godt i vente.
Tor starter med litt blues ( Blues Basement, Buddy Gy, The BLues Band ++) som låter meget behaglig, stille og presis! OG ikke minst varmt. Vi var så innom litt diverse, bla noe som basser litt mer ( Twerk it like Mliey) Noe som satte litt av kroppen i bevegesle

Jeg kjenner til sangen og har spilt den ved noen anledninger hjemme og Tor har absolutt kontrollen på det som kan oppfattes som dybass
Så var det over på litt RATM og det trøkker akkurat som det skal, kult som faen. Når vi først var innom slik typ sjanger så kjørte vi innom et par spor med TOOL, igjen, rått!!
Så fikk jeg spille et par ønsker, Phil Collins - I don`t care anymore og Peter Gabriel - Sledgehammer, disse sangene har skikkelig kul smekk/trøkk i seg som
jeg elsker, dette spilte som jeg håpet på, TAKK.
Tor spilte så en sang av Mighty Sam Mcclain (tror jeg) et live opptak med en skikkelig fesen skarptromme

Jeg STOKK, jeg viste den kom, men jeg har like frynsete nerver som en "jomfrue som har slått opp telt i en miltærleir" ( Sitat Martin Schanke) Anlegget har reserver til slik galskap det var sikkert.
Vi var så inn om litt Infected mushroom, det er jo selvføligelig tøft - Selv om jeg ikke er super glad i dette.
Så litt rolig part igjen der jeg stiftet nytt bekjennskap i Al Deloner, faen! det var kult!. Kanskje dagens høydepunkt!.
Vi var innom et par damer som sang også og det var i toppen det også!
Dette er et meget bra sammensatt system og har egenskaper mange bare kan drømme om!
Spiller meget bra på fornuftig volume som merkelig nok jeg setter pris på i tillegg så kan det spille høyt.
Skal jeg ta med meg noe jeg satte ekstra pris på var det nok roen og tilstedeværelse, artisten var det bare : "Hallo der! er du her igjen!"
Tor sier at det heller mot det mørke i signaturen - Jeg synes det var helt fint. Jeg merket ikke at noe oppleves for mørkt, faktisk så beit det fra seg
når vi spilte et par sanger med litt volume. Dersom noe må ha mer topp en dette, så bør de sjekke hørselen sin
Jeg gir anlegget terningkast : 5!
Hæ`5 ?
Ja, kjære Tor! Du må få pcen online

Det eneste jeg kan trekke noe for

Ellers kan du være rimelig stolt over hva du har fått til her
Igjen takker for du åpner dørene! Håper på sammenkomst ved en senere anledning om det er på Lista, Kvinesdal eller Langesund!
Karmann
PS Jeg trodde Hunsbedt var tynnere i håret, men jeg vet han hadde en tur til Tyrkia for litt siden....