Ø Audio Verdande – Presenteres i Horten!

Ø Audio Verdande – Presenteres i Horten!

ø-Verdandde.jpg


Vi har i lang tid jobbet med utviklingen av den nye Ø Audio Verdande.
Ambisjonsnivået er hevet betydelig og vi har gått lengre inn i alle detaljer for å lage en høyttaler som flytter grenser.

Med nyutviklede drivere og horn, er dette et stort skritt videre Ø Audio. Kabinettet er fritt for resonanser og har spesial bygde bassporter som optimaliserer flyt og reduserer turbulens.

Med en følsomhet på 95db i 8ohm er dette en høyttaler som kan drives av forsterkere med lav effekt. Delefilteret er 1.orden for å unngå faseproblematikk.

Høyttalerne vi har med til Horten er våre prototyper som lydmessig er tett på produksjonsmodellen.



Ta gjerne kontakt hvis du lurer på noe:
Telefon: +47 40 40 68 13
Epost: post@malaaudio.no

Mala Audio Analogsenteret
Askerveien 61 1384 Asker

Mandag: 10-18 | Tirsdag: 10-18 | Onsdag: 10-18 | Torsdag: 10-20 | Fredag: 10-18 | Lørdag: 10-16

Vår dedikerte sjåfør Hallvar leverer gjerne varene direkte til din dør.
Ta kontakt for avtale.


Meld deg på vårt nyhetsbrev her!



1662642296234.png
 

Vedlegg

Sist redigert:

Kommentarer

oks81

Æresmedlem
Ble medlem
29.10.2012
Innlegg
12.782
Antall liker
11.263
Sted
Hjemme
Torget vurderinger
3
Baconfett med smør på!!
Lykke til med tøff høyttaler!! :)
 
  • Liker
Reaksjoner: 2xJ

SigbergAudio

Bransjeaktør
Ble medlem
03.08.2005
Innlegg
3.136
Antall liker
6.551
Sted
Østlandet
Torget vurderinger
1
Jeg har vært og spionert litt i går kveld, og her er det ikke tvil om at alle må innom for å både se og lytte! :love:
 

The Shy

Æresmedlem
Ble medlem
10.04.2017
Innlegg
10.582
Antall liker
14.475
Sted
Langesund
Blir spennende å høre, Bassdriveren til snickers-is formoder jeg.
 
K

Khanate

Gjest
Wow, det er ikke hver dag man presenteres for en norsk høyttaler hvor alle komponenter er nyutviklede. Dette har jeg trua på
 
  • Liker
Reaksjoner: X3

HoJ

En glad amatør.
Ble medlem
11.11.2006
Innlegg
19.333
Antall liker
35.022
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
2
Rop ut (til meg) hvis dere tenger noen som kan teste de ut gratis - til evig tid.....
 

Singh

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.08.2006
Innlegg
1.674
Antall liker
1.765
Torget vurderinger
1
Ser meget spennende ut, godt og se at det kommer ut nye høyttalere her på berget.
 

amason

Hi-Fi freak
Ble medlem
21.11.2017
Innlegg
2.415
Antall liker
1.959
Torget vurderinger
8
Snakker vi over 100 lapper ?
 

Zulu

På kjøret igjen!
Ble medlem
30.04.2003
Innlegg
1.182
Antall liker
2.197
Sted
Vestre Toten
Torget vurderinger
9
Meget interessant. Håper jeg får tatt en lytt i morgen.
 

papaHet

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
06.09.2012
Innlegg
292
Antall liker
119
Slike råe høyttalere burde fått lov til å spille noe annet enn type meget rolig musikk som de fleste høyttalere vil klare bra, når man hadde hodet innenfor
 

pcnr

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
05.01.2009
Innlegg
191
Antall liker
367
Rå høyttalere, men navnet Ø er veldig kronglete for alle som ikke har et nordisk tastatur..
 

Dolbytor

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.03.2012
Innlegg
7.153
Antall liker
22.641
Sted
Setesdal
Torget vurderinger
8
Kanskje heller X for X-faktor…:unsure: :D

Oppgraderingene er enkle X1, X2, X3…🤣
 
K

Khanate

Gjest
Toveis med førsteordens delefilter !!!! Ikke hverdagskost
 

HCS

En vanlig fyr fra bygda..
Ble medlem
22.02.2007
Innlegg
26.719
Antall liker
32.599
Sted
Nesten Gjøvik..
Torget vurderinger
28
Et "Outstand" produkt som det het på messen, eller "Outstanding" som det heter på engelsk.. :) ...Helt klart "potential" her..
 

Torolan

Hi-Fi freak
Ble medlem
16.07.2010
Innlegg
2.777
Antall liker
1.087
Torget vurderinger
2
Disse ble jo utrolig lekre mtp. hvor store å kantete dem egentlig er.
Synd / eller sikkert like bra , at man ikke fikk hørt dem i Horten - tipper disse er meget gøyale :)
 

Antonsen

Hi-Fi freak
Ble medlem
09.04.2010
Innlegg
4.686
Antall liker
5.121
Sted
Hvittingfoss
Torget vurderinger
9
Blir spennende å se på mulighet på innbytte av de gamle. Relativt redd for at det blir ett litt stort mellomledd.
 

Flageborg

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.02.2005
Innlegg
6.583
Antall liker
3.122
Torget vurderinger
0
Stort lydbilde av bandet, men så ble det litt for kjipt når symbalene plasseres i hornmunningen... :unsure:
 

TrompeteN

Bransjeaktør
Ble medlem
27.07.2013
Innlegg
2.238
Antall liker
4.351
Torget vurderinger
0
Wow, det er ikke hver dag man presenteres for en norsk høyttaler hvor alle komponenter er nyutviklede. Dette har jeg trua på
Enig. Veldig kult at noen tør å satse. Kudos til designet som jeg synes utstråler autoritet, pondus og kraft som få andre gulvstående😊
 

Bat78

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
18.02.2011
Innlegg
368
Antall liker
436
Torget vurderinger
7
Moro at mange hadde et veldig godt førsteinntrykk av disse. Jeg føyer meg inn i rekken.Er en av de som allerede venter på et par. Tar gjerne i mot noen synspunkter hva gjelder utførelse- synes de frenstod veldig flotte på messen. Likevel har jeg vært i dialog med Sveinung om å få et par uten høyglans. Jeg hadde dagens utgave i oljet/matt, og var veldig fornøyd med det utseende. Fjollete av meg og ikke gå for høyglans? (Matt er altså ikke en del av det tiltenkte sortimentet- så det er ikke mulig å få se de opp mot hverandre.)
 
Sist redigert:

innspilt edderkopp

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
16.05.2021
Innlegg
175
Antall liker
85
Sted
tønsberg
er jo fine høytalere, synd at bildene på offisielle nettsiden av verdande og frigg 01 er dårlig cgi.
best å få det skikkelig, ekte bilder eller finne noen som er flink med cgi. eller lære seg det på fritiden og gjøre det selv.
 
2

2xJ

Gjest
Moro at mange hadde et veldig godt førsteinntrykk av disse. Jeg føyer meg inn i rekken.Er en av de som allerede venter på et par. Tar gjerne i mot noen synspunkter hva gjelder utførelse- synes de frenstod veldig flotte på messen. Likevel har jeg vært i dialog med Sveinung om å få et par uten høyglans. Jeg hadde dagens utgave i oljet/matt, og var veldig fornøyd med det utseende. Fjollete av meg og ikke gå for høyglans? (Matt er altså ikke en del av det tiltenkte sortimentet- så det er ikke mulig å få se de opp mot hverandre.)
Helt enig, håper dem vil levere høyglans og evnt oljet... eller som du har bestilt, matt lakk.
Missliker sterkt evnt lys som forstyrrer og speiles..
Dog så er jeg ikke kjøper av disse.

Men det er en utrolig spennende høyttaler, som jeg virkelig håper at Mala får suksess med !!!
 

Informasjon om bruker

MalaAudio
Bransjeaktør
Medlem siden
Antall liker
2.488
Link til alle artikler
1044
MalaAudio sine annonser
Bransjenyheter
Mala Audio på Vestlandsturné - Stavanger-Haugesund-Bergen!

Mala Audio på Vestlandsturné - Stavanger-Haugesund-Bergen!

  • 0
Mala Audio på Vestlandsturné! Vi vil ha med flere spennende oppsett på turen, og det vil være mulig å oppleve høyttalere og elektronikk fra blant annet: Børresen, Aavik, Axxess og Marten. Vi har...
Fortsett
Bransjenyheter
Opplev X-serien fra Børresen under vårmessen!

Opplev X-serien fra Børresen under vårmessen!

  • 0
Børresen sin X-serie består nå av fire modeller - X1, X2, X3 og X6. X-serien har en unik prestasjon i forhold til pris og imponerer anmeldere og kunder over hele verden. Kom innom for en demo og...
Fortsett
Bransjenyheter
I morgen starter vårmessen hos Mala Audio!

I morgen starter vårmessen hos Mala Audio!

  • 1
Fredag og lørdag 12.-13. april blir det tradisjon tro vårmesse hos Mala Audio! Kom innom å opplev en rekke spennende oppsett og produkter. Det vil også bli et stort bruktmarked! Åpningstider...
Fortsett
Bransjenyheter
Få med deg Marten Quintet2 under vårmessen 12.-13. april!

Få med deg Marten Quintet2 under vårmessen 12.-13. april!

  • 0
Marten Quintet 2 spiller under vårmessen sammen med flaggskipene i BHK serien fra PS Audio. Dette er en meget vellykket kombinasjon som må høres...
Fortsett
Bransjenyheter
Stort bruktmarked under vår messen!

Stort bruktmarked under vår messen!

  • 1
Under årets vårmesse blir det egen avdeling for brukt hi-fi! Se vårt bruktmarked på nett: https://malaaudio.no/bruktmarked/se-alle https://malaaudio.no/bruktmarked/se-alle/hoyttalere-brukt...
Fortsett
Bransjenyheter
Akustikk kveld - Grunnlaget for lyden! Torsdag 25.4

Akustikk kveld - Grunnlaget for lyden! Torsdag 25.4

  • 0
Akustikk kveld - Grunnlaget for lyden! Torsdag 25.4 kl 18-21 Mala Audio inviterer til en kveld viet til akustikk og forståelse av lyd i rommet sammen med akustiker Allister Kindingstad! Akustikk...
Fortsett
Topp Bunn