|
Som skap-biker må jeg bare slutte meg til!Spiralis skrev:Hei Lars,
Ikke bry deg om de surpumpene. Sykkelen er jo bare nydelig og du har gjort en kjempejobb med restaureringen av den. En slik en hadde jeg veldig lyst på i ungdommen, men mamma sa at det var farlig !! Hun hadde forøvrig sikkert helt rett !! Jeg hadde nok kjørt meg i hjel på en slik en den gangen. Men i dag er man litt klokere og kjører mye forsiktigere. :
Gratulerer med seieren Lars, og lov oss at om du noen gang skal selge den gir du oss på HFS muligheten til å kjøpe først !!
;D ;D ;D ;D
HAHA HOHO ;D ;D ;DAudiophile-Arve skrev:SÅNN skal ein skikkeleg MC vere:![]()
Ja da er det bare å vente på ny sesong!thomand skrev:Javel folkens. Er mopedene vinterlagret og nypolerte nå eller.
Søndag tror jeg at jeg setter strek for denne sesongen. Har ikke tid til så mye mer kjøring før jul allikevel. Gleder meg allerede som en unge til våren.
Slip on potte og nye speil står på ønskelista til jul. Orginalspeilene er ubrukelige. Ser bare albuene mine.
Og du tror andre speil skal gjøre susen uten at din coole Kawa ser ut som "spiderman"?thomand skrev:Orginalspeilene er ubrukelige. Ser bare albuene mine.
Sannelig er det forskjell på koner. Min nektet meg å selge ducatien min, jeg gjorde det selvfølgelig allikevel. 8)HoJ skrev:Blir nok ikke MC på meg heller mer, kona nekter :'(
Otta. Folk drar dit langveisfra for å kjøre opp.Øivind skrev:Noen som vet om noen steder med en rundkjøring, null kø hos biltilsynet, og sånn?
Finnsnes?
Enig i det. Den har forøvrig sett helt lik ut siden 2002.2008-mod VFR800 ser lekker ut.
Ikke mye lyskryss og rundkjøringer i Kongsvinger, det er lettere å kjøre opp der enn på ØkernØivind skrev:Noen som vet om noen steder med en rundkjøring, null kø hos biltilsynet, og sånn?
Finnsnes?
Deilig Kawagrønn farge ;Dthomand skrev:Fikk meg en deilig tur i dag. Kjørte opp marnadalen, over til åseral, kyrkjebygda, hornes og riksvei 9 hjem igjen (For de som er kjent).
et par og tyve mil på svingete vei i flott natur.
Husket for en gangs skyld å ta med kameraet:
![]()
![]()
![]()
![]()