Søkeresultater

  1. H

    men Tosken var ikke død

    Ikke det nei? Hva kaller du det store havområdet vest for det amerikanske fastlandet? Stillehavet? The Pacific Ocean? El Oceano Pacífico? Pluss en haug andre eksempler; Tyskland, Frankrike, Spania, Middelhavet.... (Redigert feil)
  2. H

    men Tosken var ikke død

    Og det engelske ordet Triangel oversettes med... Trekant
  3. H

    men Tosken var ikke død

    Med tanke på hva den hankatten drar med seg hjem, så holder det ikke med en bukkett roser nei. Bermuda må det være
  4. H

    men Tosken var ikke død

    Når hunnkatta er borte går hannkatten på musejakt?
  5. H

    Hjemme hos HasseBasse

    Fra Google is a mans best friend: "Dynamo - a device that makes direct current electric power using electromagnetism. It is also known as a generator, however the term generator normally refers to an "alternator" which creates alternating current power",
  6. H

    Hjemme hos HasseBasse

    Joda, det er sikkert Dynamo det heter på fagspråket. Er også rimelig sikker på at den ikke hadde en eneste transistor, chip eller CPU eller hva det nu heter alt sammen.
  7. H

    Hjemme hos HasseBasse

    Det tok meg ca 15 minutter å bytte generator, plukket hos en høgger, dengang jeg hadde en 2CV Men slikt generer (sic) sikkert ikke mye omsetning hos verkstedene
  8. H

    Politikk, religion og samfunn Russland - En tikkende bombe eller bare fjas?

    Intet er nytt under solen. Jakten på ungdomskilden er vel nedtegnet helt siden folk begynte å skrive. Musk er iallefall (i all sin galskap) mere nøktern. Hans mål er å få minst 120 barn slik at hans geniale gener kan videreføres (huff for en tanke)
  9. H

    Politikk, religion og samfunn Hva har gått galt i Norge?

    Noen velger å ta ut sine frustrasjoner som Sanna Sarromaa Andre som Sigrid Bonde Tusvik Ingen tvil om hvem jeg synes er mest konstruktiv
  10. H

    Politikk, religion og samfunn Hva har gått galt i Norge?

    Sist jeg var utenfor Stortinget var det et hundretalls iranere som demonstrerte. Ikke for sønnen til shahen/"kronprinsen" men for et demokratisk sekulært Iran. Inne på Stortinget ble sønnen til den tidligere diktatoren tatt imot med pomp og prakt
  11. H

    Politikk, religion og samfunn Hva har gått galt i Norge?

    Drikkepauser min gode mann, drikkepauser. Det har jo djevelens Infantino allerede innført.
  12. H

    Politikk, religion og samfunn Hva har gått galt i Norge?

    Da får det bli slik: "Mitt kjærlighetsliv volder meg ingen kvaler Jeg elsker meg selv og har ingen rivaler"
  13. H

    Politikk, religion og samfunn Hva har gått galt i Norge?

    Dax 18 igår hadde en gammel dame (81) fra Misjonskirken (!) som forbilledlig sa at alle som elsker Jesus må få elske den de vil her på jorden. En kirke som mange år før statskjerka også aksepterte kvinnelige pastorer. (Jeg er sikkert litt schizofren, som det gamle munnhellet fra Dagbla:' Jeg er...
  14. H

    Politikk, religion og samfunn Hva har gått galt i Norge?

    Min venn, skeiv men diskre, kunne gått for en hvilken som helst grå byråkrat, og ville aldri i verden deltatt i en parade med lakk og lær og gagballs, sier at synet av Pride flagget gir ham en følelse av inkludering og aksept. Han veit, han vokste opp den gang det var kriminelt. Og for Ulstein...
  15. H

    Politikk, religion og samfunn Hva har gått galt i Norge?

    Mener du at Dag-Inge Ulstein og innsamlinga mot regnbueflagg drives av KI agenter? Å nei du, her står virkelige mørkemenn av kjøtt og blod bak.
  16. H

    men Tosken var ikke død

    Det er bare sååå covid med sjokkbrekk i luksus veske sjapper. Nei, penga ligger i å bryte deg inn i "the vaults" hos plateselskapene og stjæle mastertapene
  17. H

    Politikk, religion og samfunn Israels eksistens i fred med naboene, er det mulig?

    Mellomvalget kommer opp og da er om ikke fred, så iallefall ro rundt Iran og Hormuz viktig. For tRump og hans entourage, er tRumps standing viktigere enn alt annet. Pyromanen og krigshisseren Netanyahu bør sitte litt stille i båten iallefall fram til november
  18. H

    men Tosken var ikke død

    I samarbeid med Christer Falck blir det "reissue pure analog" av hele Treff serien fra søttitallet
  19. H

    men Tosken var ikke død

    Iallefall litt lavere kilopris enn den siste til Ortofon.
Topp Bunn