Beklager om denne har vært tatt opp før,
Nettleie!
Først betaler du for å ha tilgang til nettet, så betaler du nettleie for hva du bruker.
Se for deg en bensinstasjon i Lom eller Gokk eller et annet sted der ingen kunne tru...
Først betaler du fx 150 kroner fordi det fins en bensinstasjon, og så...