De er jo, unnskyld uttrykket og til de som blir krenka, bygdetullingene, det skumle er når "same shit - new wrapping" framføres av presumptivt anstendige mennesker. Rasisme og fascisme kommer vanligvis ikke brått og uventet men i små skritt av gangen.
Jonas Bals har skrevet godt om dette...