Enig i veldig mye av det som du skriver, men det er noen dilemmaer her.
Nettet er ikke lenger som på nittitallet og deromkring.
Et bilde kan være dette: Skogen du og jeg lekte i, bygde hytte i og hva vi ellers gjorde oppi skogholtet det verste vi møtte på var kanskje en lokal fyllik,er nå fylt...