motorens low-fi

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• motoren

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.01.2007
    Antall liker
    47.711
    Sted
    Flekkefjord
    Torget vurderinger
    30
    Har hatt noen timer med vinyl i dag/kveld og det var godt å få liv i stue anlegget etter noen uker uten bruk :) Men lurer litt på om dere har det likt angående oppvarming.
    Når jeg fyrte i gang i dag så låt det helt forferdelig den første timen og så kom det seg :) Det må få den timen med oppvarming så faller ting på plass.
    Har dere det slik? og hvorfor må en ha så lang tid før det spiller som det skal :unsure:
    Ha en fin kveld folkens :)

mvh

thumbnail_IMG_0765.jpg

motoren

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.01.2007
    Antall liker
    47.711
    Sted
    Flekkefjord
    Torget vurderinger
    30
    Opplever at det spiller bedre når det er varmet opp. Her har riia stått på meste av dagen selv om jeg ikke har brukt den , og det spiller svært bra nå.
    Ja ting skulle bare stått på hele tiden men med 2 klasse A amper som suger strøm så blir det til at jeg slår av etter bruk men resten kunne jo bare stått på :)
    Det er ikke litt bedre når det har fått varmen men det låter helt huggorm med en gang :(

mvh

tkr

Æresmedlem
    Ble medlem
    27.03.2007
    Antall liker
    34.441
    Sted
    Nede i fjæresteinene
    Torget vurderinger
    2
    Opplever det samme. Det tar alltid en liten time før ting låter skikkelig. IME gjelder det særlig rørutstyr.

Det rare er at det ikke holder å bare skru det på. Det må spilles musikk en liten time før ting "setter seg".

Mvh

Thomasd

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.01.2009
    Antall liker
    3.947
    Sted
    Ås
    Torget vurderinger
    3
    Enig F, synger fint hun der:). Akkurat den framføringen der på en fredagskveld når kjerringa får en tåre i øyekroken er da man skjønner hvor viktig det er å koble glaneboksen mot stereoen. Mange som ikke synes det er viktig, men jeg mener det er essensielt å få mest mulig ut av alle medier/kilder. Er
    Ja ting skulle bare stått på hele tiden men med 2 klasse A amper som suger strøm så blir det til at jeg slår av etter bruk men resten kunne jo bare stått på :)
    Det er ikke litt bedre når det har fått varmen men det låter helt huggorm med en gang :(

mvh
    Nesten uansett produkter synes jeg 25 min er sånn ca før det låter. Skjønner det låter huggorm, mye som låter den veien:)

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn