Har lest og sett reviews på forsterkeren og den mottar stort sett meget gode kritikker, men så er det også noen, blant her inne, som beskriver den som litt tynn og uengasjerende i lyden.
Dere som har eller har hatt en slik, hva er deres erfaringer med den? Jeg vurderer å teste en slik mot min...