Hva sier Forbrukerrådet ?
Jeg sendte reklmasjon til Øystein nå Torsdag, det må gjøres før jeg kontakter forbrukerrådet. (dem har jo ikke nekta noe)
Med i klagen så står det;
Jeg er kjent med at dere har rett til å undersøke feilen og reparere det jeg klager på. Jeg er også
kjent med at jeg ved gjentatte ganger og større feil kan ha krav på prisavslag eller på å få hevet
kjøpet.
OHC kontrer den med å kreve 12.000 kroner med forsendelse til Tyskland.
Saken er at de har hatt service på høyttalerene, som skulle gi garanti, så den kostnaden skal de stå for.
Senere kommer de med at det er Avantgarde som bestemmer om det er garanti... osv.
Finner Avantgarde en feil, så sier de det er meg, og så er garantien ute, så blir det fakturert endeløsse summer akkurat slik de ønsker det. Jeg kjenner dem såpass. Null tiltro til dem.
Har faktisk blitt utskjelt fra Avantgarde fra salgs avdelinga dems etter at jeg spurte om talespoler, hvor dem har bedt meg forholde meg til OHC siden jeg er i gode hender hos dem.
Kjører kunde i sirkel, fratar den garanti og slenger på med sinnsyke priser.
Tro meg, de fryder seg over det, hvem skulle ikke det med å sitte i den posijonen og driver på slik? Ser pengene komme inn på konto kan alle glede seg over.
Alle selgere ser på det som bra jobba når inntekt og formue stiger. De driver på til de går blinde og har null anelese om hvordan motparten føler seg. Det finnes ikke nåde og dem holder på til noen setter en stopper for det. Til og med hvis de blir bøtelagt i rettsak så stopper de ikke opp. Det var bare en afære som satte dem litt tilbake. Fort er de pån igjen.
Slik er det når selgere tar seg av kundesupport og service.