Nei det er det bare du som gjør, beklager at jeg snakket i mot kongen av vinyl spillere. Jeg skal aldrig mere gjøre det,sletter profilen min og gjemmer meg i skam :-[Keep it up, Evo 2, for du vet fortatt ikke hva du snakker om...
|
Nei det er det bare du som gjør, beklager at jeg snakket i mot kongen av vinyl spillere. Jeg skal aldrig mere gjøre det,sletter profilen min og gjemmer meg i skam :-[Keep it up, Evo 2, for du vet fortatt ikke hva du snakker om...
Litt uenighet på en mandagsmorgen er berikende for diskusjonen.Nei det er det bare du som gjør, beklager at jeg snakket i mot kongen av vinyl spillere. Jeg skal aldrig mere gjøre det,sletter profilen min og gjemmer meg i skam :-[Keep it up, Evo 2, for du vet fortatt ikke hva du snakker om...
Det må du gjerne gjøre for min del. Men hvorfor henger du på meg en slik merkelapp!? Jeg kan SL-1210 godt, men har aldri påstått at jeg er noen "konge" av andre vinylspillere?? Men med dine utsagn om SL, er det tydelig at du ikke innehar nok kunnskap om SL-serien. Dessuten synes jeg det er laber argumentasjonsteknikk du bedriver; når du først smeller med leppa om en spiller du åpenbart mangler kunnskap om, for så på tilsvar å ta på deg en slags offerrolle som gjør at du liksom skal melde deg ut av forumet og gjemme deg i skamNei det er det bare du som gjør, beklager at jeg snakket i mot kongen av vinyl spillere. Jeg skal aldrig mere gjøre det,sletter profilen min og gjemmer meg i skam :-[Keep it up, Evo 2, for du vet fortatt ikke hva du snakker om...
Avslutter dette før det utarter seg til det værre.EVO 2: Hvorfor så tøff i trynet, da? Kommentaren din over ang SL minner litt slik jeg husker gutta på hjørnet når jeg vokste opp og som slang med leppa til forbipasserende: tøffe seg litt for gjengen, uten å ha peiling på hva du snakker om.
Hva Znerken kjøper er meg faktisk helt likegyldig, og han kommer sikkert til å nyte ny platespiller i en hel uke før han kjøper seg noe annet... Poenget med min kommentar ang AT120, var kun å advare han mot å tro at AT120 er noe i nærheten av en SL-1210. For er det ett sted hvor ordtaket "putting lip stick on a pig" passer, så er det nettopp ift plastic fantastic spilleren fra Audio Technica. Da bør han heller kjøpe seg en Rega RP-1 eller en innsteg fra Project dersom han verdsetter nogenlunde lyd.
Ut fra kommentaren din i post #462, Evo 2, så ser jeg på som en av de "tøffe gutta" på hjørnet som smeller av noen kommentarer for å tøffe seg litt uten egentlig å ha peil på hva han snakker om![]()
Er vel ikke omgjøre og vinne eller tapeAvslutter dette før det utarter seg til det værre.EVO 2: Hvorfor så tøff i trynet, da? Kommentaren din over ang SL minner litt slik jeg husker gutta på hjørnet når jeg vokste opp og som slang med leppa til forbipasserende: tøffe seg litt for gjengen, uten å ha peiling på hva du snakker om.
Hva Znerken kjøper er meg faktisk helt likegyldig, og han kommer sikkert til å nyte ny platespiller i en hel uke før han kjøper seg noe annet... Poenget med min kommentar ang AT120, var kun å advare han mot å tro at AT120 er noe i nærheten av en SL-1210. For er det ett sted hvor ordtaket "putting lip stick on a pig" passer, så er det nettopp ift plastic fantastic spilleren fra Audio Technica. Da bør han heller kjøpe seg en Rega RP-1 eller en innsteg fra Project dersom han verdsetter nogenlunde lyd.
Ut fra kommentaren din i post #462, Evo 2, så ser jeg på som en av de "tøffe gutta" på hjørnet som smeller av noen kommentarer for å tøffe seg litt uten egentlig å ha peil på hva han snakker om![]()
8)
Spring Evo ikke se deg tilbake, denne kampen taper du uansett.
Roar
Litt skuffa over at ingen har kastet seg over SL-1210-en min enda.. HmfFått mange telefoner og meldinger da, så interessen er stor.
Sikla litt men er egentlig ganske lei platespillere eter å ha prøvd det meste av Pro-Ject sine og ikke helt fått ståpels, selvom Xtension 9 Evolution begynte å ligne på noe helt til jeg kjøpte bedre dac
Du får bare ha tålmodighet, plutselig dukker det opp en kjøper.
Av erfaring er det lettest å få solgt ting rundt skattepenger/feriepenger.
Hva med og sette av litt penger hver mnd til gitar og beholde riggen? Trist og selge noe du er fornøyd med,angrer mange ganger på at jeg solgte min 1200,hadde vært kult og ha i et NR 2 oppsettSikla litt men er egentlig ganske lei platespillere eter å ha prøvd det meste av Pro-Ject sine og ikke helt fått ståpels, selvom Xtension 9 Evolution begynte å ligne på noe helt til jeg kjøpte bedre dac
Nå har jeg prøvd de fleste modellene fra Pro-Ject, i hvert fall to av de, og det er noe skikkelig drit samenlignet med SL-1210. Kan nesten garantere at dette oppsettet vil gi deg ståpels!
Er faktisk så sikker på at du blir fornøyd at jeg skal slenge med bli fornøyd garanti. Hadde jeg hatt råd ville jeg beholdt riggen, for etter en veldig lang ferd fant jeg endelig en spiller/pu kombinasjon som låt bra.
Hva med og sette av litt penger hver mnd til gitar og beholde riggen? Trist og selge noe du er fornøyd med,angrer mange ganger på at jeg solgte min 1200,hadde vært kult og ha i et NR 2 oppsettSikla litt men er egentlig ganske lei platespillere eter å ha prøvd det meste av Pro-Ject sine og ikke helt fått ståpels, selvom Xtension 9 Evolution begynte å ligne på noe helt til jeg kjøpte bedre dac
Nå har jeg prøvd de fleste modellene fra Pro-Ject, i hvert fall to av de, og det er noe skikkelig drit samenlignet med SL-1210. Kan nesten garantere at dette oppsettet vil gi deg ståpels!
Er faktisk så sikker på at du blir fornøyd at jeg skal slenge med bli fornøyd garanti. Hadde jeg hatt råd ville jeg beholdt riggen, for etter en veldig lang ferd fant jeg endelig en spiller/pu kombinasjon som låt bra..
O
Det er 1200 jeg vil ha da,liker den best i sølv. Båtsesongen starter nå så da blir det stille i stereo avdelingen i noen mndHva med og sette av litt penger hver mnd til gitar og beholde riggen? Trist og selge noe du er fornøyd med,angrer mange ganger på at jeg solgte min 1200,hadde vært kult og ha i et NR 2 oppsettSikla litt men er egentlig ganske lei platespillere eter å ha prøvd det meste av Pro-Ject sine og ikke helt fått ståpels, selvom Xtension 9 Evolution begynte å ligne på noe helt til jeg kjøpte bedre dac
Er faktisk så sikker på at du blir fornøyd at jeg skal slenge med bli fornøyd garanti. Hadde jeg hatt råd ville jeg beholdt riggen, for etter en veldig lang ferd fant jeg endelig en spiller/pu kombinasjon som låt bra..
O
Har dessverre ikke mulighet til det nå. Må dra til Australia i løpet av året, og det er der mesteparten av pengene går.
Nå er det jo en SL-1210 til salgs på brukten![]()
Har en direktedrevet Kenwood stående. Tenkte å gi den til datteren min som bor i Sydney. Kan du ta den med når du likevel skal ned der?Har dessverre ikke mulighet til det nå. Må dra til Australia i løpet av året, og det er der mesteparten av pengene går.
Nå er det jo en SL-1210 til salgs på brukten![]()
Hva med å selge pickup, platespiller med originalt headshell og jåle-headshell hver for seg også? Tipper det er lurt?Etter en del tips fra medlemmer her inne skjønner jeg at det blir lettere å selge tingene hver for seg. Har nå lagt ut RIAA og platespiller i individuelle annonser på torget.![]()
Hva med å selge pickup, platespiller med originalt headshell og jåle-headshell hver for seg også? Tipper det er lurt?Etter en del tips fra medlemmer her inne skjønner jeg at det blir lettere å selge tingene hver for seg. Har nå lagt ut RIAA og platespiller i individuelle annonser på torget.![]()
Znerken: Den Technicsen er en HELT annen klasse enn østerrikerne , ja...og til deg, Lgrons: Hvor mange platespillere har du eid av ANDRE merker enn Pro-Ject? Kan det være du har begynt i "feil ende"? Som dere vet, setter jeg pris på alle vinylmerkene..
3 Forskjellige Kenwood, Rega, Systemdek, Sony, B&O og Pioneer. I nyere tid 5 forskjellige Pro-Ject og 1 Kenwood.
Hvis jeg får ett drypp og kjøper Vinylspiller igjen så blir det uten tvil en DD Japse av ny eller gammel dato.
Men holder meg nok til digital da jeg liker det absolutt best.
Znerken: Den Technicsen er en HELT annen klasse enn østerrikerne , ja...og til deg, Lgrons: Hvor mange platespillere har du eid av ANDRE merker enn Pro-Ject? Kan det være du har begynt i "feil ende"? Som dere vet, setter jeg pris på alle vinylmerkene..
"Celeste".Cash: Du ønsker Bianchis signatur blågrønne, du, vel?
Ja riktig! Og min egen sorte har allt for lite Celeste innslagCash: Du ønsker Bianchis signatur blågrønne, du, vel?
Ja riktig! Og min egen sorte har allt for lite Celeste innslagCash: Du ønsker Bianchis signatur blågrønne, du, vel?![]()