YNWA

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Proffen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.01.2005
    Innlegg
    9.576
    Antall liker
    2.771
    Sted
    Bæææærgen
    Torget vurderinger
    5
    Trasig søndag, trasig prestasjon......
    Hva har skjedd etter Citykampen? Mot de lyseblå fungerte det jo rimelig greit. Etter det har det jo mest vært et sorgens kapittel, prestasjonsmessig, selv om det har gitt noen poeng. Torsdagens og dagens kamp var like begredelige, men kampen på torsdag var nok all time low.....
    Vi har jo i grunnen sjanser nok til å skulle kunne avgjøre det, både på torsdag og i dag, men vi makter ikke å få kula i kassa.
    Ser mørkt ut nå, innrømmer det, men it`s not over till the fat lady sings.....
    I dag synes jeg fortsatt Endo virker å være helt ute formmessig. Han virker rett og slett sliten og tung, og det går sakte med ball for hans del. Synes heller ikke Jones bidrar veldig, og det er godt gjort å ikke score alene med keeper. Robbo likeså, bidrar lite fremover. Bradley kom heller aldri i gang. Konate og Virgil virker ikke helt synkroniserte.... Zalah er kanskje preget av at det har vært Ramadan, hva vet jeg, Bidrar for lite i det oppbyggende, og er ikke helt i nærheten når det skal bli farlig foran motstandernes mål. Nunez trenger kanskje en sesong til, før han "forstår" spillemønsteret. Og han trenger avslutningstrening!
    I dag kom heller ikke Diaz skikkelig i gang. Men jeg har et lite håp om at Jota spiller fra start neste gang, og at han drar med seg flere....

    YNWA!

    mvh
    Proffen
     
    • Liker
    Reaksjoner: HoJ

    Proffen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.01.2005
    Innlegg
    9.576
    Antall liker
    2.771
    Sted
    Bæææærgen
    Torget vurderinger
    5
    Ser ut til at Gunners går på en smell og i dag.
    Da er City to foran. Gir dem en fordel, men et tap, så er forspranget fort spist opp av oss og/eller Gunners.

    YNWA!

    mvh
    Proffen
     

    BT

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2005
    Innlegg
    21.006
    Antall liker
    6.234
    Der var sesongen over. Rent bortsett av at vi må prøve å klore til oss nok poeng til å redde CL-plassen. Herfra håper jeg Arsenal vinner kampene sine, så vi slipper enda et city-gull. Og så skal vi hedre Klopp for alt det er verd. Selv om hans Klopp 2.0 har kollapset som et korthus, har han gitt oss utrolig mye glede.
    Var ikke helt heldig med Arsenal heller.
     

    Proffen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.01.2005
    Innlegg
    9.576
    Antall liker
    2.771
    Sted
    Bæææærgen
    Torget vurderinger
    5
    Da vinner city :(
    Noen som sitter med tanker om hva som er galt om dagen? De aller fleste spillerne er jo tilgjengelige og tilbake fra skader. Likefullt fungerer det ikke som ønsket.
    Burde Gomez spille i stedet for Robbo? Joe har jo gjort manns jobb over en periode, og det varierer og er begrenset hvor mye Robbo bidrar offensivt. Han er ikke blant de skarpeste til å slå gode innlegg eller gjøre gjennomspillinger.
    Og hva er det som foregår mellom Konate og Van Dijk om dagen? De virker imho ikke spesielt samkjørte. Burde Qansah inn for Konate igjen, til tross for hjerneblødningen han hadde for litt siden?
    Hadde vært kjekt hvis vi kunne bruke og få i gang Bradley på høyrebacken igjen, slik han fungerte så glimrende i en periode.
    Da åpner det opp for at Trent, Macca og kaaaanskje Elliot kan utgjøre midtbanen. Så får heller Endo og Szabo hvile seg opp og få tilbake litt overskudd. Jones vet jeg ikke hva man skal gjøre med. Trenger han en periode med intensiv opptrening for å bli klar etter skadeavbrekket....?
    Nunez er fortsatt et lite mysterium. På sitt beste er han både kreativ, åpner opp og klarer å være lagspiller, selv om han ikke er spesielt effektiv som avslutter. På det jevne/svake er han ikke veldig mye til nytte......
    Jeg mener og tror at den beste trioen vi kan stille på topp vil være Diaz, Jota og Zalah. Nunez kan være sulten innbytter, med Gakpo i bakhånd. Han viste tendenser i dag, men det må bli mer enn bare "nesten".
    Og hva med Bajcetic? Han er jo på vei tilbake - men hvor matchfit er han egentlig? Kvaliteter har han i alle fall, når han er i slag.


    En liten gjennomgang før de siste kampene.....
    På en god dag KAN Spurs teoretisk ta poeng fra hvem som helst, og selv om de har hatt noen svake resultater i det siste, er de neste ut for City.... Er det lov til å håpe og be om et aldri så lite mirakels?
    Gunners skal normalt sett slå Wolves, mens vi fort kan oppleve en slitekamp mot Fulham..........

    Så skal vi opp mot Hammers, som også de på en god dag teoretisk kan ta poeng fra hvem som helst. Er det lov til å håpe på at de har fokuset sitt på europacupspillet?
    Samtidig skal Gunners møte Hammers. Det KAN, rent teoretisk, slå begge veier.
    City skal på sin side møte skogvokterne, og på en sommerdag kan Forest overraske.....

    Deretter bør City kunne spasere inn 3 poeng mot Wolves, når det er vår tur til å møte Spurs.....og vi kan samtidig regne med at Gunners slår Bournemouth.....

    Villa blir en hard nøtt for oss, og vi kan jo håpe på at united klarer å mobilisere mot Gunners - selv om det nok heller mot at Gunners spiser de levende. Kan Fulham også stikke kjepper i hjulene for City?

    I siste runde kan Hammers få lov til å parkere bussen mot City. Everton bør ha masse å kjempe for i møtet med Gunners, og vi bør kunne klare tre poeng mot Wolves.....

    Summa summarum:
    Alle lag skal ut i kamper som ikke er plankekjøring. Fordelen City har, er stabiliteten og at de sjelden går på blemmer. Der er både vi og Gunners mer utsatte.......

    YNWA!

    mvh
    Proffen
     

    Proffen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.01.2005
    Innlegg
    9.576
    Antall liker
    2.771
    Sted
    Bæææærgen
    Torget vurderinger
    5
    Hmmmm, har vi sjanse med lagoppstillingen......?
    Hadde nok startet med noen andre, hvis jeg var Klopp.
    Jones, Zalah, Szabo, Gakpo.....
    Vel, vi gir det et forsøk, er uansett ikke sesongens aller viktigste kamp!

    YNWA!

    mvh
    Proffen
     

    Proffen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.01.2005
    Innlegg
    9.576
    Antall liker
    2.771
    Sted
    Bæææærgen
    Torget vurderinger
    5
    Jaja, et hederlig forsøk.
    Kom kjapt i gang og fikk 1-0.
    Men i jakten på 2-0 - kjære Mo, hvor var brillene? Til og med jeg skulle fått den på mål.....
    Nå gikk det ikke slik, men hvis vi hadde fått 2-0, er det ikke godt å si hvordan kampen ville utviklet seg, mtp nerver osv.....
    Flere lyspunkter i dag. Gakpo var på, Robbo, Diaz likeså, Trent var i godt slag, Macca ruler.
    Zalah virker å være ute av form. Szabo virker "tung"....... Et steg opp for Jones, men han ble etter hvert litt borte. Burde Clark kommet på? Burde Jota kommet på tidligere?

    Det sagt; det er sjelden vi møter motstandere som er bedre på å nekte oss å sette i gang spillet bakfra enn det Atalanta har vist i to kamper. De var rasende gode til å nekte oss det, og da ble det mye til forsøk på laaaange oppspill, noe vi ikke er veldig gode på å forvalte.

    Nå er det bare å lade batteriene, vaske draktene og brette opp ermene før helgens viktige ligakamp. Vi må nok ha tre poeng, og i tillegg håpe litt på at City (og for så vidt også Gunners) fortsatt er litt hung over etter skuffelsen de opplevde i går.

    YNWA!

    mvh
    Proffen
     

    Proffen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.01.2005
    Innlegg
    9.576
    Antall liker
    2.771
    Sted
    Bæææærgen
    Torget vurderinger
    5
    Jaja, it`s not over yet.....
    3 poeng i banken mot Fulham gjør at vi henger med.
    Det sagt; det sprudlet ikke av gutta i dag, ble mer en kamp på det jevne, der det til syvende og sist gir uttelling når man er tålmodig og maler motstander i senk.
    Spillemessig en terningkast 3-kamp.
    Ble litt overrasket over hvordan midtbanetrioen ble satt sammen i dag. Hadde ikke forventet Gravenberch, Endo og Elliott der.
    Skulle man kjørt på den safe siden, ville kanskje Trent, Macca og Elliot vært et alternativ. Evt Clark i stedet for Elliot? Gomez hadde fikset venstrebackplassen med glans!
    Synes fortsatt det virker som om Endo er litt preget av en lang og intens sesong. Han har ikke alltid tempoet inne, verken med eller uten ball.
    Elliott hadde kanskje ikke sin beste dag på kontoret i dag.
    Gravenberch og Gakpo overrasket litt positivt, men det svinger fortsatt litt for mye i prestasjonene, imho.
    Nå er jeg egentlig mest spent på når Bajcetic er på plass for godt, og hvordan matchformen da vil være. Fotballmessig har han kvaliteter, nemlig. Ellers litt spent på hvor lenge Bradley er ute, og i hvilken form han vil være når han er spilleklar igjen.
    Sitter jo og tenker litt på hvordan det faktisk sprudlet atskillig mer av laget, når vi mer eller mindre stilte med juniorrekka. Var flere der som kanskje burde fått innhopp eller sjanser?

    YNWA!

    mvh
    Proffen
     

    Proffen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.01.2005
    Innlegg
    9.576
    Antall liker
    2.771
    Sted
    Bæææærgen
    Torget vurderinger
    5
    Frem i skoene.
    Har slett ikke begynt bra i dag.
    Bytt ut Konate, Jones og Szabo....kanskje til og med Zalah......
    Er ikke mye de bidrar med, verken fremover eller bakover.

    Inn med Clark, Gomez, Quansah og Elliot eller Gravenberch

    YNWA!

    mvh
    Proffen
     

    Proffen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.01.2005
    Innlegg
    9.576
    Antall liker
    2.771
    Sted
    Bæææærgen
    Torget vurderinger
    5
    Hmmm, vi skaper litt mot slutten av første omgang, men ikke nok.
    Og de sjansene vi får, klarer vi ikke å være presise nok på. Burde vært både 1 og 2 og kanskje 3 goaler, hvis man er litt mer skjerpet.
    Hjemover er det mer bingo, særlig på dødballer. Konate har vært helt ufokusert, virker ikke som han er spes godt samkjørt med Virgil.....
    Fremover er det Macca og Trent som skaper ting, godt assistert av Diaz, som virkelig spiller med hjertet utenpå drakten!
    Men vi trenger at flere tar en vitaminpille og melder seg på. Jones og Szabo virker lite involvert i spillet. Er de feilposisjonert i oppbyggingen.
    Jeg drømmer om å få litt av energien på plass igjen, slik den var med masse juniorspillere på banen.......

    mvh
    Proffen
     

    Proffen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.01.2005
    Innlegg
    9.576
    Antall liker
    2.771
    Sted
    Bæææærgen
    Torget vurderinger
    5
    Der gikk 3 av mine 4 ut, og 2 av mine 4 kom inn.
    På med Gomez og Clark og! Trent må opp på midten!

    mvh
    Proffen
     

    Proffen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.01.2005
    Innlegg
    9.576
    Antall liker
    2.771
    Sted
    Bæææærgen
    Torget vurderinger
    5
    Redd for at vi har blitt stående igjen på perrongen i kveld.
    Toget har forlatt stasjonen.......

    YNWA!

    mvh
    Proffen
     

    Proffen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.01.2005
    Innlegg
    9.576
    Antall liker
    2.771
    Sted
    Bæææærgen
    Torget vurderinger
    5
    Fy fader så dårlig i dag!
    Nå har toget virkelig gått, er jeg redd. City 1 poeng bak, med to kamper til gode - det blir plutselig 5 poeng fordel City.
    Og Arsenal er nå 3 foran.

    Skjønner ikke hva gutta holder på med, og jeg vet ikke helt hva Klopp har planer om.
    Gomez burde startet på høyre, Quansah i stedet for Konate - som virret rundt som ei forvirra høne.
    Trent, Macca og Clark på midten.
    Jones og Szabo virker ikke å være matchfit overhodet.
    De tre på topp var vel det "beste" vi kunne stille i dag, men Zalah burde vært tatt av. Eller burde han i det hele tatt startet. Kunne heller hatt på Danns. Og hvor er de andre ungguttene, de som gjorde så bra fra seg når det stod på som verst.....?
    Lurer også på hvorfor Robbo får lov til å ta cornerne fra venstre!? Han treffer jo aldri farlig sone...........

    Idag var beholdningen Diaz og Macca. De ville og prøvde, og la ned mye innsats.

    Ser en på de gjenstående kampene, er det uten tvil City som har det enkleste programmet, og jeg tror IKKE de snubler der.....

    mvh
    Proffen
     
    Sist redigert:

    larkrla

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.11.2005
    Innlegg
    3.099
    Antall liker
    2.290
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    2
    Hadde noen gitt meg 3.plass før denne sesongen startet hadde jeg sagt ja takk. I mange kamper har vi overprestert, tenk på januar med alle skadene og unguttene som fikk sjansen og tok ulogisk mange poeng. Hvor mange kamper tidligere i sesongen har vi ikke kommet under, men hentet inn igjen og avgjort i siste sekund?

    Selvfølgelig synd at det sprekker helt på slutten, men totalt sett er dette en veldig god sesong.
     

    HoJ

    En glad amatør.
    Ble medlem
    11.11.2006
    Innlegg
    19.449
    Antall liker
    35.265
    Sted
    Stavanger
    Torget vurderinger
    2
    Merkelig at Liverpool kunne falle så mye så raskt. Husker første året Salah herjet i klubben, når han ble skadet så fallt hele lager. Nå skjer det igjen, bare denne gangen er Mo med på fallet.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn