Vidar P skrev:
Du bruker imponerende mye ressurser på forumet med å hate Apple Gjestemedlem. Mye mer enn jeg som bruker gidder å legge ned i å diskutere bruken til og med. Skal tro hvordan det hadde gått dersom du virkelig hadde fått noe reellt å hate, body & soul, med god grunn. Huff. Apple er ikke så hatverdig at det er verdt å bruke slik negativ energi på, det er tvert om motsatt imo. Få produsenter har brakt så mye til så mange de siste 10 år.
Man bør bruke mer tid på å glede seg over mangfoldet. Det er iallefall mitt tips til å oppnå litt mer harmoni i livet
Du har gode poenger, og jeg bruker nok ikke energi på å hate selv om det sikkert kan oppfattes slik. Men jeg liker å argumentere mot ting jeg ikke liker og advarer mot fremtidige farer. Jeg har nok mine hang-ups og saker jeg ser på som alvorlige nok til å bruke tid på. Det er min måte å jobbe for en bedre verden.
Apple - Som jeg ser på som en av de fremste forkjemperne for et totalitært disneyland.
Frp - Som for meg står for det vulgære, misantropiske og smålige i Norge
Religion - Spesielt de store, som fordummer, undertrykker og skaper krig og elendighet.
Mediaselskaper - spesielt de 4 store som korrumperer politikerne til å lage et lovverk som vil brukes til overvåkning og undertrykking av oss senere
Overtro og snåseri - svindel, bedrag og fordummende lureri i alle sine former
Så er det jo mindre ting man kan irritere seg over også. Slik som kompressorbruk i lydstudioer, folk som snyter seg offentlig og tollmurer på livsnødvendigheter og -gleder.
Skal man glede seg over mangfoldet, så må man også bruke litt tid på krefter som står for det stikk motsatte: Ensretting, det enfoldige, egoistiske, konservative, proteksjonistiske, nasjonalistiske og monopolistiske.