Joa 16y er prøvd mange flasker, men den 8y skal visst gå ann og drikke også sies det, sjelden og se men funnet den i swe på noen plasser så den blir bestillt.16Y ... en klassiker - en trygg havn som @Grumpy kaller den![]()
Sikret meg en fra polet på Oslo City for en uke sidenJoa 16y er prøvd mange flasker, men den 8y skal visst gå ann og drikke også sies det, sjelden og se men funnet den i swe på noen plasser så den blir bestillt.
Heftige Whiskyer og fet brikkeLeft: Bønnaharbein.. tukatukkatukka ada![]()
Right: Port Sjarlått Heavy Peated 10Y
Whiskybrikka of the Millenium:
Første SlukLogo som ble frest i aluminium!!
15 x 10 x 2 cm = 700g
Slainte Slukzter
Vis vedlegget 1158349
Eller sagt på en annen måte, dersom @Bulter er i stand til å snu seg raskt nok (180°) , så er eimen eksakt samme farge som på svenskeflaska?Høggorm![]()
Stigmatiserer man ikke svensk whisky som søt vaniljeis som er dyppet i torv ? (istedenfor sjokoladetrekk)Eller sagt på en annen måte, dersom @Bulter er i stand til å snu seg raskt nok (180°) , så er eimen eksakt samme farge som på svenskeflaska?
Det ryktes om en Smøgenaktig Kilchoman, men hvilken av de har ingen sanset.
Helt greit, vi kommer uansett!Var ute i postkassa, sjekket DigiPost, Mail, WhatsApp, og ja SMS....... kan ikke se at det er noen invitasjoner ifra deg...![]()
Sterk som brennvin første inntrykkStigmatiserer man ikke svensk whisky som søt vaniljeis som er dyppet i torv ? (istedenfor sjokoladetrekk)
@Cash 63 .. come on, nå trenger vi fasiten !!![]()
Som sagt, så gjort. Ble en flaske på meg også. Var jo som god fløte, mild og rund.Ny opplevelse igår kveld og som overraskende seiler inn som en av de bedre jeg har smakt!
Glenmorangie Signet
Vis vedlegget 1155075