Litt ekstra spennende kveld på andre siden av fjellene i dag. Mens vi her borte skal nyte kampen i strålende vær, meldes det om regn, vind, lyn og torden på østlandet. Det skal bli spennende å se om de likevel klarer å ro inn seieren i samme vær som Vikingene møtte til havs
I frykt for at fremmede mennesker med varierende tilnærming til kroppshygiene skal kaste seg rundt halsen på meg, tilbringes kvelden hjemme Kommer en tjommi etter hvert, så får heller vi hyle hysterisk sammen i stereo, men jeg frykter for hvordan det går……..nå når hele Norge har pumpet opp forventningen og gått av hengslene. Det er ikke sikkert Kane/Bellingham er dårligere enn Haaland/Ødegård……for ikke snakke om resten av laget. Jeg regner med de fleste leser mellom linjene, og skjønner at jeg er skikkelig nervøs og forventningsfull
I påvente av selskap, musiseres det litt i loftstuen. Luke Haines er en gammel røver (fire år yngre enn meg ) som er ute med nytt album. Helt siden jeg hørte ham første gang, har jeg likt hans insisterende og spesielle stemme.
Pelsdotten har heldigvis roen for kampen, så da går det sikkert veien for Norge
Høres ut som en trivelig aften. Har faktisk ikke sett en eneste kamp hittil i VM. Velger å ikke jinxe lykken ved å se på i kveld.
Det blir lett beruselse, sløy jazz og smugtitting på ipad’n.
Høres ut som en trivelig aften. Har faktisk ikke sett en eneste kamp hittil i VM. Velger å ikke jinxe lykken ved å se på i kveld.
Det blir lett beruselse, sløy jazz og smugtitting på ipad’n.