Welcome to the Leisuredome

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    83.824
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Så enkelt og så godt 😆 Tzatziki hvor hvitløken er så fersk at den freser i nebbet, ansjos som er deilig sprøstekt og noen friterte zucchini og aubergin. Skylt ned med en god hvitvin som etter hvert gir passelig salongberuselse. En deilig lunsj, så får heller den traurige middelklassen forsøke å nyte sin brunost med noenlunde velbehag.

IMG_1133.jpeg

gismo

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Antall liker
    41.833
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    22
    Ok, jeg bare så de hadde 2 for 1 nå serru😅
    Du som bor så nære sjøen og greier😆

IMG_3212.jpeg

Men sub kjøpt i fylla for vel duge denna gangen da😜😎
    Nyt dagene🤗

gismo

Powerpoint

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Antall liker
    14.900
    Så enkelt og så godt 😆 Tzatziki hvor hvitløken er så fersk at den freser i nebbet, ansjos som er deilig sprøstekt og noen friterte zucchini og aubergin. Skylt ned med en god hvitvin som etter hvert gir passelig salongberuselse. En deilig lunsj, så får heller den traurige middelklassen forsøke å nyte sin brunost med noenlunde velbehag.
    Det var da et særdeles spartansk mellom måltid caftein, men jeg tviler ikke på at det smakte himmelsk.
    Men hva med oss som ikke liker brunost :unsure:
    Å faen, glemte jo at jeg slettes ikke tilhører middelklassen :eek:
    "My bad!"
    Jeg hører jo til "ganz Unten!"
    Sånn var det!
    Så æ bi å gje faen i brunosten, og heller opp et godt mål Macellan 12 years i glasset, og lar fiffen sveve videre i sin imaginære tilværelse.
    De får fortsette å pleie vannskrekken, og kose eder videre med kulinariske utskeielser og greske viner av adekvat tilsnitt.

skranglefant

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    20.11.2015
    Antall liker
    5.456
    Sted
    Bartistan

Vis vedlegget 1158016
    Fisk fremfor brunost? Kafaan?? Barbarfiff! 🤭

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    83.824
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Det var da et særdeles spartansk mellom måltid caftein, men jeg tviler ikke på at det smakte himmelsk.
    Men hva med oss som ikke liker brunost :unsure:
    Å faen, glemte jo at jeg slettes ikke tilhører middelklassen :eek:
    "My bad!"
    Jeg hører jo til "ganz Unten!"
    Sånn var det!
    Så æ bi å gje faen i brunosten, og heller opp et godt mål Macellan 12 years i glasset, og lar fiffen sveve videre i sin imaginære tilværelse.
    De får fortsette å pleie vannskrekken, og kose eder videre med kulinariske utskeielser og greske viner av adekvat tilsnitt.
    Jeg kan ikke annet enn å bifalle en hyggelig hilsen til patriser Bergenseren fra de mer ugjestmilde og rustikke deler av kongeriket. At de ikke liker brunost anser jeg som et frenetisk og en smule panisk forsøk på å klore dem oppover i det norske hierarkiet. Det kan på mange måter sidestilles med å tro at å benytte Marius-genser vil løfte dem frem fra glemselens slør som hviler over dere der øst i deres uopplyste bygder. Jeg kan med glede melde at vi nyter den analoge virkeligheten her nede, helt fritt for tråder av imaginær viktighet på dette forum. Et visdomsord skal de likevel få med dem på veien; Macallan hadde sin fordums storhet, men er nå å regne for whisky for dem som ikke liker whisky. De ønskes ellers en fortreffelig kveld……med eller uten hva de så frivolt velger å kalle whisky.

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn