Et ikke ukjent fenomen når Karmana får tilstrekkelig med rødvin, øl av godt tilsnitt og/eller røslige doser med brunt brennevinI dag var det lunsj på en gammel Toskansk gård. Alle de (mer enn) voksne tok den ganske langt ut på vindrikkingen……..og noen av oss med litt sisu pauset heller ikke etterpå. Det ble såpass bratt at den tidligere noenlunde lovende Karmana nappet mikrofonen fra guiden på bussen og kjørte et lite lokalt show på hjemturen. For Karmana ble det uforglemmelig og når jeg møter de andre i morgen tidlig har det forhåpentligvis vært forglemmelig for dem.
Du verden
Hehe, kona tok det på rutine og skrekkblandet fryd, så jeg fikk lov til å være med på rommet etterpåEt ikke ukjent fenomen når Karmana får tilstrekkelig med rødvin, øl av godt tilsnitt og/eller røslige doser med brunt brennevin
Men det er ikke alltid mikrofon er tilgjengelig, dog kompenserer du gjerne ved å heve stemmen i sigar røyken.
Akkurat som jeg
Jeg antar fruen var strålende fornøyd med husbondens stunt, og beæret deg med fri tilgang til soving på sofaen i resepsjonen?
Ikke gi deg, stå på![]()
Da visste hun hvor du var,og hadde styr på deg.Hehe, kona tok det på rutine og skrekkblandet fryd, så jeg fikk lov til å være med på rommet etterpå![]()