Alt og litt ekstra!Rega vitser og kåringer på beste gitargnukker………..denne tråden har alt, både pest og kolera![]()
WITH A LITTLE HELP FROM MY FRIENDS.

Var vel mest en TOTO vits,
( -men ikke si det til Evo.

Alt og litt ekstra!Rega vitser og kåringer på beste gitargnukker………..denne tråden har alt, både pest og kolera![]()
Skjønte med en gang det ikke var en Rega-, men Toto vits. Valgte å ikke kommentere det da Evo er så sart og følsomAlt og litt ekstra!
WITH A LITTLE HELP FROM MY FRIENDS.
Var vel mest en TOTO vits,
( -men ikke si det til Evo.)
Skjønte med en gang det ikke var en Rega-, men Toto vits. Valgte å ikke kommentere det da Evo er så sart og følsom![]()
Den gitaren (Hayman 3030) Zlatanos er avbildet med på coveret har jeg eid
Bra du har fått humoren tilbake!Skjønte med en gang det ikke var en Rega-, men Toto vits. Valgte å ikke kommentere det da Evo er så sart og følsom![]()
Jeg har aldri mistet humoren, men humor er en subjektiv greie…………….Bra du har fått humoren tilbake!![]()
Var det at du kalte(antydet) meg lystløgner også humor?Jeg har aldri mistet humoren, men humor er en subjektiv greie…………….![]()
Selvportrett av kommandostilling?Lenge siden dagens quiz. Jeg blir ofte, selvfølgelig urettferdig, anklaget for smått vanskelige quiz. Dagens er derfor lettere. I dag har vi vært og kikket på en arkitektonisk feilkonstruert pengemaskin. Hvor kan dette være? Nei, det er ikke Oslo.
Som vanlig er den imaginære premien til vinneren ganske så eksklusiv.
Vis vedlegget 1146090