Har ikke peiling eller mulighet til å undersøke, men ferritter er det jeg også har tenkt.De "klumpene" på den nye kabelen, var det ferritter?
Mvh
|
Har ikke peiling eller mulighet til å undersøke, men ferritter er det jeg også har tenkt.De "klumpene" på den nye kabelen, var det ferritter?
Mvh
Hehe, hadde en diskusjon med meg selv på hva som var mest praktisk. Avlesing av streamer og DAC fra lytteposisjon samt mindre Kongsbergknekk Vs. Mindre sjanse for å stange hodet i taket og match mot bordet jeg har plassert Degritteren. Så ja, krøp til korset....og nå plutselig skal platespiller få stå der den hører hjemme i racket ??
Måtte gud hjelpe dæ å få den på Torget/Finn🥹Jamen, jamen jeg har jo en platespiller på innkommende![]()
Har jeg forklart i en eminent tråd her inne et stedJamen, jamen jeg har jo en platespiller på innkommende![]()
Det var vel å ta noe hardt i at du har en platespiller på innkommendeJamen, jamen jeg har jo en platespiller på innkommende![]()
Psykologspesialist Karmana minner pasienten om farene ved å projisere egne tanker og følelser over på andre. Farene ved en slik fordreining kan skape opphav til konflikt i familie og på nettsamfunnHar jeg forklart i en eminent tråd her inne et sted, når den er på plass så forsvinner den gleden
.
Innehaveren av Foldnes Ø&B er tydelig på at avsenders avatar ikke beror på en tilfeldighet. Selv er jeg litt mer forsiktig i mine uttalelser da jeg er på det rene med at avsender befinner seg i en annen vektklasseDet var vel å ta noe hardt i at du har en platespiller på innkommende![]()
BustedMontere spisse gjenstander, og du vil kjapt slutte å stange hodet i taket.
Ellers er det verdt å merke seg at å bli sprøytenarkoman kan hjelpe noe mot streamingsdepresjonen
Vis vedlegget 1143581
Må si jeg er noe overrasket.Busted![]()