Det sørgelig å registrere hvordan akademikeres semantiske viderverdigheter kan skygge for viktig erkjennelse!Jeg følger ofte denne tråden - og synes jeg har lært mye om det..
Mvh
|
Det sørgelig å registrere hvordan akademikeres semantiske viderverdigheter kan skygge for viktig erkjennelse!Jeg følger ofte denne tråden - og synes jeg har lært mye om det..
Mvh
Du er akademiker også?Det sørgelig å registrere hvordan akademikeres semantiske viderverdigheter kan skygge for viktig erkjennelse!
I aim to pleaseDe rike kan ikke annet enn å trøste seg som best de kan![]()
Og den som venter på noe godt!Jeg vil ellers slå et slag for poden. Han er restaurantsjef på Fish Me i Bergen, men er nå også deleier og restaurantsjef for Fish Me som åpnet rett ved Aker Brygge i Tiggerstaden denne uken. Forhåpentligvis blir dette bra greier.
Vis vedlegget 1137865
Forventer at alle på HFS tester og fremsnakker stedet. På den måten får jeg sikkert fetere bursdags- og julegaver fra poden![]()
Gå for en helaften, slik at jeg kan ha litt forventninger til bursdag og julaften
Har stått i døren en stund, men det er kun dekksparkere som ringer på
Står den ikke da fryktelig i veien?Har stått i døren en stund, men det er kun dekksparkere som ringer på![]()
Jeg sa da ikke ytterdørenStår den ikke da fryktelig i veien?
Du må hilse masse fra Solørland
Fra meg også. Trivelig kar.Du må hilse masse fra Solørland
gismo
Du må hilse masse fra Solørland
gismo
Han hadde helt sikkert hilst tilbake hvis jeg hadde fått med meg at jeg skulle hilseFra meg også. Trivelig kar.![]()
Han var visst fryktelig gammel allerede da.Det ryktes ang Heavy Metal bildet, at det er Keith Richards som er fotografen![]()
Hyggelig å høre G2.2….. men du…. Har du skapet fult av streamere eller?Har nå spilt en stund på Aurlic Aries G2.2. Synes fremdeles den spiller atskillig «fyldigere» og med mer «pondus» sammenlignet med hvordan jeg husker lyden fra Aries G1. På de fleste innspillinger er jeg glad for det, mens jeg på enkelte innspillinger savner den «slankere» lyden fra Aries G1. No free lunch, som Sluket ville sagt. Får vel koble opp G1 i helgen, og sjekke om jeg husker rett
Vis vedlegget 1138871
For inderlig ikke håpe det, men nå har jeg vel ikke skrevet at G2.2 oppleves som om at jeg har behov for å starte på nytt med høyttalerplassering. Jeg er fornøyd med G2.2 jeg, men en mørkere lydkarakter er nødvendigvis ikke hunky-dory på alle innspillinger. En test med G1 i helgen får vise om mine opplevelser stemmer med hva jeg tror jeg huskerBlir spennende å følge. (til de lærde, ikke les videre)Kan den nye streameren ha en annen lydkarakter som må kompenseres med korrigering av høyttalerplassering, evnt justering av subnivåer?
Er ingen samler av haifai, men har G1 fremdeles. Den ligger til salgs på Finn og Torget. Du blander sikkert med Matrix Element S som ble solgt for en stund sidenHyggelig å høre G2.2….. men du…. Har du skapet fult av streamere eller?
Solgt du ikke G1 da?
Må nesten sende en ærlig gratulasjon over fjellene daBrann har kvalifisert seg for videre spill i Europa. Kor fett e de![]()
Det kommer an på avisa...Brann har kvalifisert seg for videre spill i Europa. Kor fett e de![]()
Snakk om å gi en verbal gavepakke til DD mafiaen!
Kan jo også ta vekk Ren. Viktig å følge med i tidenNedgraderingen blir vel til akkurat samme spiller, men der modelbetegnelsen, i forhold til dagens, mangler en 0![]()
Takk for hintet @vim !Da forsvant akkurat mine hORNS høyttalere ut døren. Nå gjenstår kun å selge en DAC og streamer før jeg er i mål……..for denne gang
De eneste planene for høsten er å endelig bestemme meg for en eventuell nedgradering av platespiller.
Vis vedlegget 1139208
Trodde noen skulle gripe sjansen til å betvile om den er mulig å nedgradere
Jeg var fristet!Trodde noen skulle gripe sjansen til å betvile om den er mulig å nedgradere
Jeg er også overrasket over hvor lang tid det tok før tanken ble skrevetTrodde noen skulle gripe sjansen til å betvile om den er mulig å nedgradere
Du vet. Jeg har en lett og kjapp en, så får du heller nøye deg med en tung og slapp enJeg var fristet!
Mvh
Du har jo en slaske strikkespillerTrodde noen skulle gripe sjansen til å betvile om den er mulig å nedgradere
DD folket har blitt gamle og trege. Som spillerne.Jeg er også overrasket over hvor lang tid det tok før tanken ble skrevet![]()
Strikker blir gamle og morkne med åra, bar å prøve en DD., så blir det nokk oppstramning @vimDD folket har blitt gamle og trege. Som spillerne.