Anbefaler da et hendig teleskop på stativ, med en løsning for å koble kamera rett på teleskopet, lettere å få med seg alt da.Jeg drikker sjeldent whisky, men noe må man jo finne på mens man sjekker om naboene leverer noe Lagga-ri på en lørdagskveld![]()
Anbefaler da et hendig teleskop på stativ, med en løsning for å koble kamera rett på teleskopet, lettere å få med seg alt da.Jeg drikker sjeldent whisky, men noe må man jo finne på mens man sjekker om naboene leverer noe Lagga-ri på en lørdagskveld![]()
Dette har ikke du noe greie på. Du må tross alt bruke stjernekikkert hvis du skal kunne skimte naboenPromillekikking er en risky hobby.
Der tror jeg fort den rimelige båtplassen ryker...
Har ei flaske Method Madness stående jeg også, men min er uspretta.![]()
Var visstnok et svært godt kjøp, men den gjør liten nytte med korken på.
Det ser da ut som den er drikkenes.![]()
Satellitt.Dette har ikke du noe greie på. Du må tross alt bruke stjernekikkert hvis du skal kunne skimte naboen![]()
Den kommer tilbake på Tirsdag, så du får smøre deg med tålmodighet sammen med en GT.Hvor faen ble det av coolcation som turistnæringen skrøt sånn av![]()
Pøh, 26 grader på tirsdag er raust unna skikkelig coolcationDen kommer tilbake på Tirsdag, så du får smøre deg med tålmodighet sammen med en GT.![]()
Se så, noen som har detEtter flere dager på stranden i svordelen av Rogaland kan jeg melde om nøyaktig 20 grader i kjelleren sammen med et lett glass riesling, kom jeg plutselig på at jeg hadde kjøpt denne. For 10 år siden. Passer til både vær og sinnsstemning.
Det endrer seg nok kjapt når jeg skal opp til Øygarden i morgen. Vis vedlegget 1134434
Tiltredes.Se så, noen som har detHer er samme temp inne som ute, så jeg holder meg fremdeles unna anlegget. Jeg overdriver sutringen min litt, men 30 grader i dag og det samme i morgen, med minimalt med vind, fungerer dårlig for meg i Norge.
Det finnes en slik en på tilbud, så får du det så fint på hifi-katedral-loftet ditt så:Se så, noen som har detHer er samme temp inne som ute, så jeg holder meg fremdeles unna anlegget. Jeg overdriver sutringen min litt, men 30 grader i dag og det samme i morgen, med minimalt med vind, fungerer dårlig for meg i Norge.
Hadde vært hyggelig om du stakk innom en gang det passet når du er i nærområdet, men ikke i morgen. To lettkledde mannfolk som svetter foran et stereoanlegg har for mye homoerotiske overtoner til at det ikke med fordel kan utsettesDet er bare @The Shy og @soundscape som driver med slikt
![]()
Kan ikke la været styre en stakkar. I bilen er det jo direkte kaldt så det var fint å få igjen varmen, og med et par bøtter sorbt gikk det helt fint, Før og etter besøket var rom med balansert ventilasjon - svalt og fint.Se så, noen som har detHer er samme temp inne som ute, så jeg holder meg fremdeles unna anlegget. Jeg overdriver sutringen min litt, men 30 grader i dag og det samme i morgen, med minimalt med vind, fungerer dårlig for meg i Norge.
Hadde vært hyggelig om du stakk innom en gang det passet når du er i nærområdet, men ikke i morgen. To lettkledde mannfolk som svetter foran et stereoanlegg har for mye homoerotiske overtoner til at det ikke med fordel kan utsettesDet er bare @The Shy og @soundscape som driver med slikt
![]()
Hadde sikkert vært en ide hvis jeg bodde på feile siden av fjellene, men her er det ikke flere av disse dagene i året enn hva jeg bruker platespillerenDet finnes en slik en på tilbud, så får du det så fint på hifi-katedral-loftet ditt så:
Aircondition & klimaanlegg - Kjøp billig her | Hurtig levering
Stort utvalg av (portable) airconditions, luftkondisjonering og klimaanlegg i høy kvalitet til lave priser.www.skousen.no
Høres ut som en god ide å stikke innom en gang jeg er i nærområdet, skal mest sannsynlig være der en uke deromkring, men vi kjører opp litt oftere enn @Sevald besøker sin svigermor så det trenger ikke å være nåSe så, noen som har detHer er samme temp inne som ute, så jeg holder meg fremdeles unna anlegget. Jeg overdriver sutringen min litt, men 30 grader i dag og det samme i morgen, med minimalt med vind, fungerer dårlig for meg i Norge.
![]()
Koster ekstra.Hvor faen ble det av coolcation som turistnæringen skrøt sånn av![]()
Se så, noen som har detHer er samme temp inne som ute, så jeg holder meg fremdeles unna anlegget. Jeg overdriver sutringen min litt, men 30 grader i dag og det samme i morgen, med minimalt med vind, fungerer dårlig for meg i Norge.
![]()
Det var da som faen! Heldigvis bor vi i landet som ble for rikt, så jeg har bestilt coolcation for neste ukeKoster ekstra.![]()
Ja da er det bare å vente i spenningNy streamer gikk i posten i dag. Lurer på om jeg skal sammenligne den med min G1. Sikkert tryggest å la være![]()
Du hadde ikke kommet inn m Pistols-shirt på 80talls-fest hos meg. 1977.Nyter en øl, og har reflektert på hvordan jeg skal kle meg på en fest litt senere i år med 80-tallet som tema. Det må innrømmes at temafester ikke er min greie, men det pleier likevel å bli bedre enn hva en sur halvgæmlis forventer. Utfordringen er selvfølgelig at alt av klær fra den perioden ikke lenger finnes i klesskapet eller på loftet (og hadde vel heller ikke passet), og jeg har ikke tenkte å bruke en formue på å kjøpe et passende antrekk. Konklusjonen halvt nedi ølboksen ble punk. Er vel strengt tatt slutten av 70-tallet, men tror få av festdeltakerne har stålpeiling på det. Kommer nok ikke til «å ta den helt ut», men t-skjorte er nå bestilt på AliExpress, så får jeg grunne litt på resten av bunaden. Tror det er andre t-skjorter som er mer i vinden enn de med Sex Pistols. 95% nedsatt og kom da på 11kr
Foreløpig bør jeg da være innenfor budsjett
Vis vedlegget 1134594
Ball genser, utvasket dongeri, tennissokker og seilersko er vel mer din stil. Og ikke glem hockeysveisenNyter en øl, og har reflektert på hvordan jeg skal kle meg på en fest litt senere i år med 80-tallet som tema. Det må innrømmes at temafester ikke er min greie, men det pleier likevel å bli bedre enn hva en sur halvgæmlis forventer. Utfordringen er selvfølgelig at alt av klær fra den perioden ikke lenger finnes i klesskapet eller på loftet (og hadde vel heller ikke passet), og jeg har ikke tenkte å bruke en formue på å kjøpe et passende antrekk. Konklusjonen halvt nedi ølboksen ble punk. Er vel strengt tatt slutten av 70-tallet, men tror få av festdeltakerne har stålpeiling på det. Kommer nok ikke til «å ta den helt ut», men t-skjorte er nå bestilt på AliExpress, så får jeg grunne litt på resten av bunaden. Tror det er andre t-skjorter som er mer i vinden enn de med Sex Pistols. 95% nedsatt og kom da på 11kr
![]()
Jeg opplevde (bevisst bruk av ord) en forskjell mellom Aries G1 og en Matrix Element S streamer………..uten å påberope meg gullørerJa da er det bare å vente i spenning![]()
Jeg gikk fra Aries G1 til WiiM Pro for å spare plass i racket, men jeg hørte ikke noen forskjell uten at jeg sammenlignet dem direkte. Så har jeg hverken gull-ører eller driver med "kritisk lytting" og det kan jo utgjøre en forskjell
Så må du ha lykke til på 80-talls festen når du kommer så langt…![]()
![]()
![]()
Får krysse fingrene for at vertsskapet ikke er like pedantisk og rigid som degDu hadde ikke kommet inn m Pistols-shirt på 80talls-fest hos meg. 1977.
Du får legge deg litt hardere i sælen...
Karmana Chameleon.![]()
Posten påstår den skal ankomme i ettermiddag. Ikke sikkert jeg har bil til å hente i dag, og jeg kommer nok heller ikke til å sette den opp i dagNår er den hos deg der ute på «øyane» da gode mann? Spennende lell![]()
We're halfway there...Får krysse fingrene for at vertsskapet ikke er like pedantisk og rigid som deg
Får vel også vurdere Metallica. Hadde vel ikke det store forholdet til dem, men da er det ingen grunn til å ikke slippe meg inn på festen![]()
Ja det er viktig å få utgiftene til å strekke til. Det har jeg gjort mitt ytterste for å få til i mange år...Jeg opplevde (bevisst bruk av ord) en forskjell mellom Aries G1 og en Matrix Element S streamer………..uten å påberope meg gullørerI motsetning til deg driver jeg med kritisk lytting, men heldigvis sjeldnere enn ukritisk lytting
Jeg har selvfølgelig lest litt og brukt ChatGPT i forkant av kjøpet (ikke et spontankjøp). Kunne skrevet en del om hva jeg har fått ut av det, men da er det plutselig andre som hiver seg inn og tråden tar en vending jeg ikke ønsker. Det er godt mulig jeg ender opp med to streamere jeg ikke hører forskjell på, og skiller kun på vekt, oppstart og bedre bilde
Skulle gjerne testet dem opp mot hverandre før kjøp, men det var dessverre ikke mulig denne gangen. Håper selvfølgelig jeg hører en forbedring, men hvis ikke får jeg nøye meg med eierglede og vissheten om at jeg har fått utgiftene til å strekke til denne måneden
![]()
Joda, det er da vel endog en slags start. Til inspirasjon og opplæring legger jeg ved dette:Nyter en øl, og har reflektert på hvordan jeg skal kle meg på en fest litt senere i år med 80-tallet som tema. Det må innrømmes at temafester ikke er min greie, men det pleier likevel å bli bedre enn hva en sur halvgæmlis forventer. Utfordringen er selvfølgelig at alt av klær fra den perioden ikke lenger finnes i klesskapet eller på loftet (og hadde vel heller ikke passet), og jeg har ikke tenkte å bruke en formue på å kjøpe et passende antrekk. Konklusjonen halvt nedi ølboksen ble punk. Er vel strengt tatt slutten av 70-tallet, men tror få av festdeltakerne har stålpeiling på det. Kommer nok ikke til «å ta den helt ut», men t-skjorte er nå bestilt på AliExpress, så får jeg grunne litt på resten av bunaden. Tror det er andre t-skjorter som er mer i vinden enn de med Sex Pistols. 95% nedsatt og kom da på 11kr
Vis vedlegget 1134594
Det har vært en del andre forslag i tilnærmet samme sjanger, dog ikke visualisert på denne treffsikre måten. Hadde tenkt å skrive noe om at 80-tallet begrenser seg for min del ved at jeg ikke drar på fest med en svett såte på knotten! Ble liksom enda sikrere etter å ha sett bilde av deg……..hvor du tydeligvis hadde blandet mellom 70-talls og bad taste partyJoda, det er da vel endog en slags start. Til inspirasjon og opplæring legger jeg ved dette:
Vis vedlegget 1134704
Selvsagt 70-talls tema, dette; 80-tallet er tross alt overfylt av elendig gehør, dårlige innspillinger og seksuelle avvikere i fleng.
(T-skjorta er selvsagt coveret på Deep Purple's "Machine Head". Noe annet skulle tatt seg ut)
Takker for gratulasjonen fra en avdanket marinesoldat; det blir forhåpentligvis nye overraskelser og redsler med den båten de kommende år....Det har vært en del andre forslag i tilnærmet samme sjanger, dog ikke visualisert på denne treffsikre måten. Hadde tenkt å skrive noe om at 80-tallet begrenser seg for min del ved at jeg ikke drar på fest med en svett såte på knotten! Ble liksom enda sikrere etter å ha sett bilde av deg……..hvor du tydeligvis hadde blandet mellom 70-talls og bad taste party
Velkommen hjem til gamlelandet og ikke minst, gratulerer med kraftig økning av tonnasje…….i havnen![]()
Streamer without name?Hovedbeskjeftigelsen på dagtid er fremdeles innetid, takk til TdF, supplert med platevask, men begynner å få tro på lengre turer med Pelsdotten de neste dageneEn liten tur ut har jeg likevel hatt i dag. Satser på at jeg nå har streamer for en god stund
Vis vedlegget 1134845
Får håpe det er en Auralic eske på innsidenStreamer without name?
Is it good
gismo