Nja, mye rare folk som har vært innom på loftet, men i morgen kommer det for en gangs skyld et par dannede mennesker, så da trengte stolen litt puss og stellTenker fruen har overtatt den som tv-stol i 1. etg
Så nå må’n lide litt på loftet![]()

Nja, mye rare folk som har vært innom på loftet, men i morgen kommer det for en gangs skyld et par dannede mennesker, så da trengte stolen litt puss og stellTenker fruen har overtatt den som tv-stol i 1. etg
Så nå må’n lide litt på loftet![]()
Takk!Slitan med ny stol! Sikkert god å strekke seg iLitt overraskende med all optimaliseringen du gjør i det lille rommet ditt at du følte behov for også å polstre rundt ørene når du hører musikk
![]()
Jeg antar det helst vil gå bra.Takk!
Stolen er åpenbart lavere - eller jeg er høyere og Mørchere enn enkelte later til å tro![]()
Jaja, i denne kommunen har vi alle et spett opp i r…….Jeg antar det helst vil gå bra.
Du bor jo i et noenlunde møblert strøk, så din kone har nok lært deg at du skal være rett i ryggen når du hviler stussen på en stol![]()
No pain, no gain…. en kommune for spesielt interesserte![]()
Spettielt interesserte…. en kommune for spesielt interesserte![]()
Det aller beste er å ha folk på besøk som har peiling på musikk.Det er kjekt å ha folk på besøk som har peiling på haifai. Det er enda bedre å ha folk på besøk som ikke har peiling på haifai.
Strengt tatt er det beste å ha besøkDet aller beste er å ha folk på besøk som har peiling på musikk.
Det ser da ut til at det låter riktig godt!Det er kjekt å ha folk på besøk som har peiling på haifai. Det er enda bedre å ha folk på besøk som ikke har peiling på haifai. De blir enda mer positivt overrasket over forskjellene mellom haifai og det de er vant med å høre
Vis vedlegget 1130268
Stereoanlegget oppdateres jo stadig, kanskje et stolbytte kunne gitt en slags gevinst også?Vi har hørt om sånne Kama Sutra-posisjoner.
Det vi ser over, er det en slik KARMANA Sutra?
Og stolen er på plass.Klar for nye eventyr.
Regner med den nå har fått en kyndig overhaling og grundig rengjøring med salsåpe og lederpleie.![]()
Jeg tipper det kommer an på spenningsnivået.^^Sovner vel bare i den der?![]()
………og det er vel ikke feil å hevde at det nok finnes mer oppmerksomme sexpartnere når han ikke legger merke til at den andre parten soverJa, om de sovner under "marsjen" så er det vel ikke rare greiene man presterer![]()
Jeg liker å vake rundt 90 de gangene jeg blir litt revet med. Målte ikke i går, men volumkontrollen var skrudd raust oppover ift hva den står på når jeg blir litt revet medOj…..Var dere over 90dB da?
IGran var godt over her på massive klassiske verker…..heldigvis, akkurat som deg, det var ok dagen derpå
gismo
Sorterer deg og likes på innlegget under kategorien «folk med anlegg med kapasitet som en reiseradio»Jeg synes dere to skal spleise på en Russebuss.
Hva ligger i «vake rundt 90»?Jeg liker å vake rundt 90 de gangene jeg blir litt revet med.
A-vekting har jeg ikke peil på. Average på iPhonen min, men vanlig lyttevolum hos meg er med average på rundt 80dBHva ligger i «vake rundt 90»?
Er det dBA, er det peak eller average?
mvh
Spurte ham om det, men forsto det som work in progress, men han solgte jaffal et par Kii Seven da vi var innom.Virker som Martin har veldig godt tid til å stable ny butikk på bena. Tror jeg hørte om skilsmissen i januar. Lite annonsering av ny butikk. Forstår han ikke har noen ansatte. Litt spent på hvilke produkter han kommer til å satse på.
………..og/eller dra på konsert med band som hadde sin storhetstid på begynnelsen av 90-talletGamle folk må spille litt høyt for å få med seg noe av det som skjer.
CC Cowboys for Roald og meg nå
Denne! Wedding song Booker T& Priscilla pendler 78-88dba ish.A-vekting har jeg ikke peil på. Average på iPhonen min, men vanlig lyttevolum hos meg er med average på rundt 80dB![]()
Skulle gjerne det, men jeg er i Bergen, Shy i Langesund og Sevald i syden (helgarderingEr du i Oslo?
Besøke meg. Vi stikker innom Sluket ila søndagen.
Har gruske greier på gang.
![]()
Tar en tur innom Sluket neste uke.Skulle gjerne det, men jeg er i Bergen, Shy i Langesund og Sevald i syden (helgardering).
Har stående invitasjon til østkantens store sønn, så etter hvert får jeg forhåpentligvis mulighet til å lytte på de nye godsakene![]()
Herlige sommertid! Maggie 3.7 X 2 under armen og ta en tur på stranda.Sorterer deg og likes på innlegget under kategorien «folk med anlegg med kapasitet som en reiseradio»![]()
Misunnelig, men noen fordeler fortjener dere for å bo på feile siden av fjelleneTar en tur innom Sluket neste uke.
Neste gang får du ta bilde og legge ut av deg og bikkja på paddleboardene deres på MjøsaHerlige sommertid! Maggie 3.7 X 2 under armen og ta en tur på stranda.![]()
Neste gang får du ta bilde og legge ut av deg og bikkja på paddleboardene deres på Mjøsa![]()