Welcome to the Leisuredome

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    79.155
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Da kan jeg melde om senkede skuldre på andre siden av fjellene, langt øst i landet.
    Det ble ikke dumt dette, og så ble effektforsterkeren til venstre mindre varm. Så da kjører vi på med David Lee Roth - Skyscraper ;)

Vis vedlegget 1127156
    Sobert, funksjonelt og OCD vennlig 😊
    Bra Skyscaper kom vel frem, og forhåpentligvis spilte den like strøkent som min visuelle kontroll tilsa.
    Da er det bare å håpe at ikke Riksantikvaren bestemmer seg for å inndra alle DP-modellene samtidig 😆 Det vil nok koste atskillig mer enn en nyre å få like god lyd fra andre merker i dagens marked 😆

Powerpoint

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Antall liker
    14.591
    Sobert, funksjonelt og OCD vennlig 😊
    Bra Skyscaper kom vel frem, og forhåpentligvis spilte den like strøkent som min visuelle kontroll tilsa.
    Da er det bare å håpe at ikke Riksantikvaren bestemmer seg for å inndra alle DP-modellene samtidig 😆 Det vil nok koste atskillig mer enn en nyre å få like god lyd fra andre merker i dagens marked 😆
    DLR - Skyscraper kom vel frem.
    Man bukker dypt og takker.
    Den låter lytefritt, og jeg fant ut hvem som var gitarist på skiva.
    Det låter nemlig veldig Van Halensk, men også litt Vaisk.
    Det er sistnevnte, Steve Vai som bedriver gitar akrobatikk for viderekommende på skiva :cool:
    Det er ikke fritt for at man lytter oppmerksomt her og der.

Om Riksantikvaren så mye som viser seg på tunet her, og ytrer ord om inndragelse av alle DP-modellene grunnet nasjonal verdi, så vil han fort bli lagt i bakken, tapet med gaffa fra topp til tå "mummi style" og deretter bli plassert i en der til egnet butt for påfyll av sement. I ly av nattemørket vil han gli stille ned i dypet et sted mellom Skjebergkilen og svenskegrensa :mad:🙄

Og ja, jeg tørr nesten ikke tenke på kostandene med utskifting av DP-produktene til tilsvarende standard.
    Dog sitter RJEL på ett par ess ;)
    Så her vil skje et og annet før julen atter ringes inn.

Sist redigert:

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    79.155
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Da anser jeg meg musikalsk klargjort for morgendagens tur på Bergenfest 😊

The Wombats - Bra indie-greier, men føler meg egentlig ferdig med den stilen.
    The September When - Helt grei rockegruppe. Bra at de ikke synger på dialekt, eller kanskje ikke…..
    Shed Seven - Ok rockegruppe, men ikke en som står ut i mengden av bra band.
    Roxette - Kan være moro på konsert med kjent radiopop, men halvparten er jo i penalet.

Med andre ord; den eneste grunnen til at jeg har kjøpt billett.

IMG_0960.jpeg

Satser på at jeg også blir positivt overrasket av noen av de andre. Jeg tar for gitt at The The leverer 😊

Seskage

Baron af Skage ;)
    Ble medlem
    15.12.2014
    Antall liker
    6.499
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    8
    Da har vi kjøpt dagspass til torsdagen av samme grunn.

Jeg har hatt festivalpass de siste årene, men i år syntes jeg det var litt for få artister som fenget.

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    79.155
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Da har vi kjøpt dagspass til torsdagen av samme grunn.

Jeg har hatt festivalpass de siste årene, men i år syntes jeg det var litt for få artister som fenget.
    Blir bra dette, og hvis det ikke blir det, kan vi vanskelig skylde på været 😊

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn