Det var skikkelig overraskendeVeldig bra lyd…..men musikken….tja![]()

|
Det var skikkelig overraskendeVeldig bra lyd…..men musikken….tja![]()
Takker! Godt tips for en litt for lang planperiodeKan anbefale å bruke deler av planleggingsperioden på boken til Steve Wynn:
Tar for seg perioden frem til Dream Syndicate blir oppløst på slutten av 80-tallet.
Kjøpte boken på konserten på Statsråden Bar i april.
Pissirriterende! Jeg er i samme loopen nå. Venter på erstatning etter de obligatoriske 3 ukene.Så sant jeg kan, unngår jeg Fiks Ferdig og Helt Hjem, men kjøpte noen greier i slutten av april fra en kar i Oslo som kun ville selge med Fiks Ferdig (hvorfor han ikke fant overføring på Vipps i forkant av forsendelse bedre, fremstår som en av universets uløste gåter). Pakken ble hentet og registrert 30. april. Så langt, alt vel. Deretter var det slutt på oppdateringer. Svaret fra Helt Hjem da selger tok kontakt viste med all tydelighet deres mangel på kontroll. Etter tre uker fant de ut at pakken nok var kommet bort. Selger fulgte raskt opp med utfylling av skjema, og deretter var det bare å vente på at Fiks Ferdig (Finn) skulle refundere betalingen. Fikk etter et par uker beskjed om at dette måtte gjøres manuelt, så det kunne ta litt tid. Det tok nesten nye tre uker, og det er jo selvfølgelig forståelig når det må gjøres manueltMistenker at det er en bevisst handling fra Finn å vente lengst mulig med tilbakebetaling (mange små bekker blir en stor med renteinntekter). Jeg kjenner det er lite som tyder på at jeg kommer til å forandre oppfatning og insistere på Fiks Ferdig og Helt Hjem fremover
![]()
Ja tiden flyr blues, men var trivelig hos Roald den gangen, ser rimelig fornøyd ut han gismo åssåHar du hatt Gallo høyttalere, @gismo?
Det må ha vært før krigen?
Begynner å bli lenge sia vi var hos Mikkelsen også.
Vis vedlegget 1128851
Det ser ut som det også ble brukt en Devialet amp på Linn Floyd demoen (?) (under Majik.)
Vis vedlegget 1128856
Jeg registrerte også Devialet-logoen, og skulle spørre Roald om det, men glemte det i farten. Linn alt mulig boksen inkluderte en 50W amp, så hvilken funksjon Devialeten hadde (om noen i det hele tatt) aner jeg ikke.Det ser ut som det også ble brukt en Devialet amp på Linn Floyd demoen (?) (under Majik.)
Guy Ritchie er aldri feil, og hadde nok sett den hvis den ikke var på Sky.MobLand laget av Guy Ritchie bla, da blir det glavold
Syns Duster med sin tidsriktige -70t tilnærming er kul også.
Glad midsommar![]()
Det må vel være Odd Iversen som er Favoritten?Kjip dag å være Brann-supporter etter å ha fått bank i Bodø.
Er heldigvis ikke så hardcore supporter at jeg har tatovert favorittspilleren min på kroppen.
Vis vedlegget 1129315
Hverdager kan være tøffeLitt på felgen etter å ha skiftet et par lyspærer i huset i dag. Da må det spilles noe som alltid får litt fart i skrotten
Vis vedlegget 1129643
Jepp, men vi som bygget landet må bare bite tennene sammen og stå på videreHverdager kan være tøffe🥹
Førsteinntrykk; snakkesynging med i overkant pompøs musisering. Trenger nok flere gjennomlyttinger…..eller kanskje ikke…. skal gi de et forsøk jeg og. Husker de godt fra en eller annen gang![]()
Hørte den her om dagen. Ga opp.Førsteinntrykk; snakkesynging med i overkant pompøs musisering. Trenger nok flere gjennomlyttinger…..eller kanskje ikke![]()
Dette var jo helt okHørte den her om dagen. Ga opp.
Forslår denne i stedet :
I hvert fall ikke mye pompøst.![]()
James McMurtry - The Black Dog and the Wandering Boy
Listen to The Black Dog and the Wandering Boy on your streaming servicetidal.com
Jeg har hørt rykter om at offentlig godkjenning ble inndratt, eller at eieren av stolen slettes ikke kunne framvise noe slikt dokument.Muzak….. over til det viktigste. Hva skjedde med gynekologstolen?
mvh Atle
Har registrert at han driver og bytter lyspærer også, ufaglært. Harde bud å bo på landet.Jeg har hørt rykter om at offentlig godkjenning ble inndratt, eller at eieren av stolen slettes ikke kunne framvise noe slikt dokument.
Noe som strengt tatt er nødvendig for å anvende en slik stol. Det hjelper ikke at praksis kun er å betrakte som hobby eller fritidsgeskjeft. Ett sted må grensen gå.
Må sitte godt om god sitter skal bli, eller noe sånt. Har selv handlet dansk bruktdesign i dag. 100 ganger nettere og tett på like mye bedre å sitte i!Voss er kjent for ekstremsport, men nå har slike opplevelser også funnet veien til Foldnes. Jeg har sjelden sittet så ukomfortabelt.
Vis vedlegget 1129826
Den nye kvinnelige musikkanmelderen i Stereo+, som jeg ikke husker navnet på, var veldig imponert av det siste albumet til Mercury Rev. Husker dem godt fra slutten av forrige århundre (hehe, det hørtes gammelt ut), og spesielt den hypede Deserter’s Song. Hun skrev at hun ikke hadde tenkt på eller spilt noe fra dem på mange år, og der er hun og jeg like. Gjør et forsøk
Vis vedlegget 1129827
Tenker fruen har overtatt den som tv-stol i 1. etgMuzak….. over til det viktigste. Hva skjedde med gynekologstolen?
mvh Atle
Min felles Narviking LiseVoss er kjent for ekstremsport, men nå har slike opplevelser også funnet veien til Foldnes. Jeg har sjelden sittet så ukomfortabelt.
Vis vedlegget 1129826
Den nye kvinnelige musikkanmelderen i Stereo+, som jeg ikke husker navnet på, var veldig imponert av det siste albumet til Mercury Rev. Husker dem godt fra slutten av forrige århundre (hehe, det hørtes gammelt ut), og spesielt den hypede Deserter’s Song. Hun skrev at hun ikke hadde tenkt på eller spilt noe fra dem på mange år, og der er hun og jeg like. Gjør et forsøk
Vis vedlegget 1129827
Jepp, den godeste James er mer i min gate, når jeg skal kjøre sikkert og ikke ønsker overraskelserHørte den her om dagen. Ga opp.
Forslår denne i stedet :
I hvert fall ikke mye pompøst.![]()
James McMurtry - The Black Dog and the Wandering Boy
Listen to The Black Dog and the Wandering Boy on your streaming servicetidal.com
Kjøpte den av Arne Bye i Frosta så det gikk som det måtte gå med stolens offentlige godkjenningJeg har hørt rykter om at offentlig godkjenning ble inndratt, eller at eieren av stolen slettes ikke kunne framvise noe slikt dokument.
Noe som strengt tatt er nødvendig for å anvende en slik stol. Det hjelper ikke at praksis kun er å betrakte som hobby eller fritidsgeskjeft. Ett sted må grensen gå.
Slitan med ny stol! Sikkert god å strekke seg iMå sitte godt om god sitter skal bli, eller noe sånt. Har selv handlet dansk bruktdesign i dag. 100 ganger nettere og tett på like mye bedre å sitte i!