Welcome to the Leisuredome

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.205
    Antall liker
    62.245
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    De ville horder fra Bergen forrige helg og et amerikansk hangarskip til Tiggerstaden denne helgen. Regner med de som har mulighet drar på hytta, mens de lokale skjønnheter nok en gang får et kjærkomment tilskudd til den litt innavlede genetikken der østpå 😆

    IMG_1377.jpeg
     

    bluesbreaker

    Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Innlegg
    22.514
    Antall liker
    57.383
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    De ville horder fra Bergen forrige helg og et amerikansk hangarskip til Tiggerstaden denne helgen. Regner med de som har mulighet drar på hytta, mens de lokale skjønnheter nok en gang får et kjærkomment tilskudd til den litt innavlede genetikken der østpå 😆

    Vis vedlegget 922504
    Vi får håpe at de har vært i land siden de forlot Australia. 🙈
    Screenshot_20230523_184136.jpg
     

    Powerpoint

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Innlegg
    7.407
    Antall liker
    12.893
    Ja, og kanskje Bregen også hadde hatt godt av et besøk av gaster stinne av hormoner og sjøsprøyt fra det amerikanske hangarskipet.
    Nå har man holdt på i 6-700 år med å få avlet bort dette breikjeft genet, men det er faen så gjenstridig :unsure:
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.205
    Antall liker
    62.245
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Ja, og kanskje Bregen også hadde hatt godt av et besøk av gaster stinne av hormoner og sjøsprøyt fra det amerikanske hangarskipet.
    Nå har man holdt på i 6-700 år med å få avlet bort dette breikjeft genet, men det er faen så gjenstridig :unsure:
    Du tar feil min gode mann! Dette har da ikke handlet om å avle bort, men om å perfeksjonere!
    Den flytende flyplassen kan bare holde seg borte fra Bergen. For mye tøysing med våre piker kunne jo endt med at vi i fremtiden, i tillegg til å være stor i kjeften, ble småfeit, fikk oransje ansikt og hentesveis. Hadde ikke vært bra!
     
    Sist redigert:

    Powerpoint

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Innlegg
    7.407
    Antall liker
    12.893
    Du tar feil min gode mann! Dette har da ikke handlet om å avle bort, men om å perfeksjonere!
    Den flytende flyplassen kan bare holde seg borte fra Bergen. For mye tøysing med våre piker kunne jo endt med at vi i fremtiden, i tillegg til å være stor i kjeften, ble småfeit, fikk oransje ansikt og hentesveis. Hadde ikke vært bra!
    Ja, det er ikke første gang jeg kommer i skade for å ta feil :rolleyes:
    De bregenske piker velger sine inseminører med omhu, være seg fra det lokale kjøttmarkedet eller nys ankommet ferskvare fra den store blå flaten.

    De har absolutt et meget alvorlig poeng hva den flytende flyplassen angår caftein.
    Det skulle tatt seg ut med ennå fetere lokalbefolkning med gulrotsveis, og et gap som kunne konkurrere med breikjeftflabbfrosken.
    GRØSS!
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.205
    Antall liker
    62.245
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Strålende fornøyd med meg selv. Nærmere 70 plater sjekket og lagt ut på Finn. Min kone er også fornøyd med meg……eller kanskje ikke med meg. Hun er strengt tatt alltid fornøyd når noe forsvinner ut døren, det være seg haifai eller plater 😆

    IMG_4292.jpeg
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.205
    Antall liker
    62.245
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Sto av en eller åndsvak grunn opp kl 0630 i dag. Helt idiotisk og minner meg om fy-ordet, yrkesaktiv 😆 Det betaler seg nå ved at jeg er trøtt i trynet. Må ha noe kjent og kjært på pop-anlegget som får meg til å våkne.

    IMG_1378.jpeg

    En litt morsom historie fra virkeligheten. Her forleden kom en fortvilet ambassadør ned i resepsjonen hvor min sønn jobber. Vedkommende som hadde pakket bagasjen til ambassadøren hadde glemt å pakke med dressen hans, og han hadde dårlig tid for en audiens til Kongen. Min sønn passerte resepsjonen da det sto på, og spurte om han ville låne dressen hans som han tilfeldigvis hadde hengende i skapet sitt på jobben. En særdeles lettet ambassadør takket ja til tilbudet. Dagen etter fikk min sønn melding om at ambassadøren ønsket å påskjønne ham. Min sønn ville takke nei til påskjønnelse, men fikk høre at dette ville bli oppfattet som uhøflig. Det vanket da både mammon og en vinflaske de færreste lønnsmottakere ville tatt seg råd til. Vi har i dag flirt godt da vi har googlet frem bilder av min sønns dress i audiens hos Kongen 😄
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.205
    Antall liker
    62.245
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Har slitt med denne byttesyken den siste tiden, men (u)heldigvis har fornuften og uenighet med selger på pris/demo holdt meg tilbake. Kjenner det plager meg litt, men ikke verre enn at fornuften holder stand. Hadde nok røket lettere på et kjøp om rørforsterkeren min hadde fått en kjøper, men der er det ganske så dødt. Gjør et siste forsøk ved å sette den kraftig ned i pris over helgen, deretter tenker jeg den blir koblet opp og betraktet som en høst og vinter-forsterker på Foldnes. Egentlig et luksus-problem 😊

    IMG_4294.jpeg
     

    bluesbreaker

    Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Innlegg
    22.514
    Antall liker
    57.383
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Jeg begriper ikke hvorfor du skal selge Zardozen. Jeg synes Babel spilte fabelaktig hos deg med den foran. 🤩
    Du har nok råd til å holde deg med vinterforsterker. Du må bare ta deg sammen så du gidder å bytte mellom sommer og vintertid. To ganger i året bør være overkommelig, ellers får du leie inn noen. 😊
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.205
    Antall liker
    62.245
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Jeg begriper ikke hvorfor du skal selge Zardozen. Jeg synes Babel spilte fabelaktig hos deg med den foran. 🤩
    Du har nok råd til å holde deg med vinterforsterker. Du må bare ta deg sammen så du gidder å bytte mellom sommer og vintertid. To ganger i året bør være overkommelig, ellers får du leie inn noen. 😊
    Ja, du sier noe, men den byttesyken er en skummel greie 😊
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.205
    Antall liker
    62.245
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Sol på terrassen i Bergen og øl i glasset. Du har det godt du. Verre for oss andre, som nok en gang må sette seg i bilen og faktisk kjøre til Bergen. Og nok en helg med fin stas og tørrprat.
    Stakkars, stakkars deg! Værmeldingen for i morgen er jo tydelig på at man skal hygge seg med musikk og øl hele dagen, og unngå finstas og tørrprat! Du får trøste deg med at du i hvert fall kjører mot køen i dag 😊
     

    Sevald

    Avviker.
    Ble medlem
    27.02.2005
    Innlegg
    6.952
    Antall liker
    16.465
    Sted
    Aksdal, Rogaland
    Torget vurderinger
    1
    Greieste er vel at du kjøper mye av vinylen jeg har liggende for salg. Da får vi begge dekket våre behov. Win win vettu 😆
    Bedre jeg får kjøpe det du ikke vil selge😜 Det er der gullet er. Men heldigvis har jeg fått program for dagen. Skal ta med et lass med unger til flip zone trampolinepark. Var vist nok billigere det enn å ta turen innom innom Duet. Føkk.
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.205
    Antall liker
    62.245
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Bedre jeg får kjøpe det du ikke vil selge😜 Det er der gullet er. Men heldigvis har jeg fått program for dagen. Skal ta med et lass med unger til flip zone trampolinepark. Var vist nok billigere det enn å ta turen innom innom Duet. Føkk.
    Du vet i hvert fall hva du skal gjøre. Jeg er uten bil, men for all del; jeg kan legge meg ut på terrassen å bade i regn og alle rosebladene som vinden har revet av 😆
     

    tkr

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.03.2007
    Innlegg
    20.539
    Antall liker
    27.477
    Sted
    Nede i fjæresteinene
    Torget vurderinger
    2
    Du vet i hvert fall hva du skal gjøre. Jeg er uten bil, men for all del; jeg kan legge meg ut på terrassen å bade i regn og alle rosebladene som vinden har revet av 😆
    Sytpeis!

    Vi har hele 8 plussgrader ute, og litt vann har aldri skadet noen. Dessuten, er ikke du gammel sjøulk? Hvis du skal noen steder, kan du da ro dit.

    Mvh
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.205
    Antall liker
    62.245
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Sytpeis!

    Vi har hele 8 plussgrader ute, og litt vann har aldri skadet noen. Dessuten, er ikke du gammel sjøulk? Hvis du skal noen steder, kan du da ro dit.

    Mvh
    Pøh, du er bare smått euforisk for at du har en unnskyldning for å slippe å stå bærplukker-stilling i hagen 😄

    Litt usikker på de der sjøulk-greiene etter å ha vært landkrabbe i over 30 år 😊
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.205
    Antall liker
    62.245
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Mens naturbarnet @tkr danser naken rundt hagen og nyter høstværet, har jeg forankret meg foran haifaien med kun behagelige planer (sett bort fra ettermiddagsturen med Pelsdotten 😳). Først en øl, deretter et krus ildvann fra de skotske høysletter (er det høst, så er det høst). Deretter venter et par røslige entrecôter av god kvalitet som skal skylles ned med en tidligere vinanbefaling fra @lassemann. Viktig å ha planene på stell 😊

    IMG_4305.jpeg


    Naturbarnet tkr hadde som kjent en trang inngang til livet gjennom å ha blitt klekket ut i Porsgrunn, men forhåpentligvis har dannelsesreisen til Vestland fått ham til å skjønne fortreffeligheten av musikken til Jackie Leven. Jeg har naturligvis det, og derfor var gleden stor da jeg i dag så det et gitt ut et tribute album med noenlunde kjente artister. Når nok ikke opp til sokkene av Jackie Levens formidlingsevne, men gleder meg til denne………..hvor til og med Levi Henriksen har fått lov til å tralle litt 😊

    IMG_1379.jpeg
     

    tkr

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.03.2007
    Innlegg
    20.539
    Antall liker
    27.477
    Sted
    Nede i fjæresteinene
    Torget vurderinger
    2
    Mens naturbarnet @tkr danser naken rundt hagen og nyter høstværet, har jeg forankret meg foran haifaien med kun behagelige planer (sett bort fra ettermiddagsturen med Pelsdotten 😳). Først en øl, deretter et krus ildvann fra de skotske høysletter (er det høst, så er det høst). Deretter venter et par røslige entrecôter av god kvalitet som skal skylles ned med en tidligere vinanbefaling fra @lassemann. Viktig å ha planene på stell 😊

    Vis vedlegget 923466

    Naturbarnet tkr hadde som kjent en trang inngang til livet gjennom å ha blitt klekket ut i Porsgrunn, men forhåpentligvis har dannelsesreisen til Vestland fått ham til å skjønne fortreffeligheten av musikken til Jackie Leven. Jeg har naturligvis det, og derfor var gleden stor da jeg i dag så det et gitt ut et tribute album med noenlunde kjente artister. Når nok ikke opp til sokkene av Jackie Levens formidlingsevne, men gleder meg til denne………..hvor til og med Levi Henriksen har fått lov til å tralle litt 😊

    Vis vedlegget 923469
    Jackie Leven holdes høyt i kurs i tkr Towers! :)

    Mhp. nakendansing i hagen, ser det litt anderledes ut. Swingermiljøet på Nygård er åpenbart adskillig mindre enn på Foldnes, det er såvidt jeg vet ikke-eksisterende her. Innflytting av nytt blod for å tynne ut Indremisjonsgenet her begrenser seg til inngifte i Nygård- og Lokøy-klanene, så dette tar selvsagt generasjoner før det monner.

    Mao. blir selv plenklipping på en helligdag sett på med ublide øyne her, og slike offentlige sex-eksesser som tydeligvis er helt normale på Foldnes, ville få en ublid skjebne her. Kan jo antyde tjære og fjør.

    Mvh
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.205
    Antall liker
    62.245
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Jackie Leven holdes høyt i kurs i tkr Towers! :)

    Mhp. nakendansing i hagen, ser det litt anderledes ut. Swingermiljøet på Nygård er åpenbart adskillig mindre enn på Foldnes, det er såvidt jeg vet ikke-eksisterende her. Innflytting av nytt blod for å tynne ut Indremisjonsgenet her begrenser seg til inngifte i Nygård- og Lokøy-klanene, så dette tar selvsagt generasjoner før det monner.

    Mao. blir selv plenklipping på en helligdag sett på med ublide øyne her, og slike offentlige sex-eksesser som tydeligvis er helt normale på Foldnes, ville få en ublid skjebne her. Kan jo antyde tjære og fjør.

    Mvh
    Tror det er dårlig med swinging Foldnes, men litt trøkk er det nå likevel. Jeg er tross alt såpass schizofren at kona og jeg har en liten trekant både titt og ofte 😆
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.205
    Antall liker
    62.245
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Kjenner på gikten at det nok ikke blir salg av Zardoz i langhelgen og den derfor ender opp som høst og vinter-forsterker. Det hjelper jo ikke på at jeg kjeder meg og har lyst å kjøpe noe. Da slo det meg at jeg må ha noen lengre kabler for å koble den opp. Da må jeg jo endelig kjøpe noe, og jeg kan flotte meg med å kjøpe et par eksklusive Mogami-kabler fra Grekenland 😆
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.205
    Antall liker
    62.245
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Bergen leverer for tiden så til de grader på hva byen er blitt berømt for. Vanligvis bryr jeg meg ikke så mye om været, men når fruen i huset er værsyk, håper også jeg på at sommeren etter hvert svinger innom. Jaja, litt laidback musikk, en vaffel og kaffe er ikke så halvgærnt det heller…….mens jeg prokrastinerer på pakking av et par plateforsendelser som skal avgårde i morgen 😊

    IMG_4306.jpeg


    Som kjent er dette tråden for små godteri som også kan tralle. Her er et utsøkt eksemplar av arten 😊

    IMG_1380.jpeg
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.205
    Antall liker
    62.245
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Har ingen tro på at rørampen min forsvinner i Pinsen. Da den nå skal klassifiseres som høst og vinter-forsterker på Foldnes trengtes nye (lange nok) kabler. Pinsen er jo strengt tatt ikke over før i morgen. Men, siden jeg har kjøpe-abstinenser for tiden er nå disse særdeles eksklusive kablene på vei fra Grekenland. De er så eksklusive at de til og med er retningsbestemt 😄

    IMG_1381.jpeg
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn