Welcome to the Leisuredome

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • The Gunner

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.05.2010
    Innlegg
    9.915
    Antall liker
    17.104
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Du flyr jo til skogs for å bli bitt av mygg, være pip alene og stirre fortapt på en elv/vann i timesvis, for på en heldig dag å komme stolt hjem til kona med et par pinner som stort sett består av bein. Faen ikke mye til vietnameser du! Nordmann to da bone 😄
    Tja, jakt og fiske har rot i alle kulturer, deriblant vietnamesere. Fluefiske kom fra Storbritannia, så den er lite norsk.

    Mygg finnes (nesten) overalt på kloden, og de bør man ha sympati for. Tenk deg, Karmis, at du sitter uanede og koser deg med øl og hafai. som du alltid gjør, så kommer det plutselig en kjempehånd og klatter deg flat. Må være en uhyggelig opplevelse! 😬
     

    ptb

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.11.2008
    Innlegg
    14.310
    Antall liker
    16.930
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    13
    Det er ikke bestandig myggen som er verst.
    Det fikk samen oppleve. Han hadde gjort noe ulovelig, og vanlig avstraffelse var å bli kledd naken og bundet til et tre. Der skulle han stå over natten og få «kjenne» på myggen.
    Om morningen kom de for å hente han, og de spurte om det var ille med myggen.
    Nei, det var ikke så galt sa han. Det var mye verre med rein-kalvene som ikke var tilstrekkelig avvendt ;)
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.205
    Antall liker
    62.241
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Tja, jakt og fiske har rot i alle kulturer, deriblant vietnamesere. Fluefiske kom fra Storbritannia, så den er lite norsk.

    Mygg finnes (nesten) overalt på kloden, og de bør man ha sympati for. Tenk deg, Karmis, at du sitter uanede og koser deg med øl og hafai. som du alltid gjør, så kommer det plutselig en kjempehånd og klatter deg flat. Må være en uhyggelig opplevelse! 😬
    Du kverulerer! Blir bare mer og mer nordmann 😄
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.205
    Antall liker
    62.241
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Ikke helt i slag, men en Småtøs, uten en småtøs må jeg kunne unne meg 😊 Litt rock, litt klassisk og en dæsj americana spilles i påvente av at Liverpool skal banke hovne spanjoler. I motsetning til serien kan jo dette gå til straffespark og da lykkes det vanligvis for Liverpool. Satser på the treble i straffespark. Blir nok vanskelig å kunne gjenta for noen og enhver 😊

    031990B4-2BE2-4D29-920F-AE8CA3E27AE8.jpeg
     

    MFA

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    15.09.2007
    Innlegg
    630
    Antall liker
    1.902
    Torget vurderinger
    1
    Satt akkurat og skrev på invitasjon og megling til deg og Tønnes i dyrefri sone på Brattholmen. Har hørt dere er god til å justere bass og her har det flyttet inn en ny en. Har ikke fullført før det tikker inn ny melding og du ikke lengre er mobil. Må være tidligere ute på en lørdag skjønner jeg. Da er det bare å gi seg hen til litt øl og sløy Jazz.
    IMG_20220528_181137.jpg

    Riktig god forblåst helg

    Atle
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.205
    Antall liker
    62.241
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Satt akkurat og skrev på invitasjon og megling til deg og Tønnes i dyrefri sone på Brattholmen. Har hørt dere er god til å justere bass og her har det flyttet inn en ny en. Har ikke fullført før det tikker inn ny melding og du ikke lengre er mobil. Må være tidligere ute på en lørdag skjønner jeg. Da er det bare å gi seg hen til litt øl og sløy Jazz.
    Vis vedlegget 821515
    Riktig god forblåst helg

    Atle
    Grattis med ny REL sub! Stacke noe til av de der i bredden og høyden så du kan skremme MC-gutta i nabolaget 😆 Ja, litt sent for bilkjøring, og jeg tror nok du selv helt fint klarer å skru deg mot nirvana. Tønnes og jeg må helt klart utover og se hva stue og sub gjør med lyden i periferien. Kanskje det passer til uken…..
     

    ou812rh

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    21.03.2006
    Innlegg
    5.417
    Antall liker
    14.401
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    10
    Ikke helt i slag, men en Småtøs, uten en småtøs må jeg kunne unne meg 😊 Litt rock, litt klassisk og en dæsj americana spilles i påvente av at Liverpool skal banke hovne spanjoler. I motsetning til serien kan jo dette gå til straffespark og da lykkes det vanligvis for Liverpool. Satser på the treble i straffespark. Blir nok vanskelig å kunne gjenta for noen og enhver 😊
    Blir nok det 14🏆 til kongene av Europa i kveld, hala Madrid🎉
     

    ou812rh

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    21.03.2006
    Innlegg
    5.417
    Antall liker
    14.401
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    10
    Vi får se om det blir rike aristokrater eller rike bakgårdsgutter som smiler bredest i 11-tiden 😊
    He he, tror jeg smiler uansett😁 Viktigste var å slå ut PSG og City. Penger kan ikke kjøpe titler på kort sikt! Du må slite litt for å vinne det første CL trofeet 🏆 God kamp⚽🍻
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.205
    Antall liker
    62.241
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    He he, tror jeg smiler uansett😁 Viktigste var å slå ut PSG og City. Penger kan ikke kjøpe titler på kort sikt! Du må slite litt for å vinne det første CL trofeet 🏆 God kamp⚽🍻
    Liverpool var bra, Courtois var fantastisk og Keita burde ikke tatt av seg overdelen. Sånn går no dagan. Gratulerer! 😊
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.205
    Antall liker
    62.241
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Pløyde med akkurat gjennom den nye a-ha dokumentaren. Nå er jeg veldig langt fra noen stor fan av musikken og gutta i bandet, men kjente faktisk et snev av forventning til konserten de skal ha her i Bergen i juni 😊 Uavhengig av om man liker bandet eller ikke var dokumentaren riktig så bra!

    4C807317-D48C-4494-B6F9-5EECA7C1E888.jpeg
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.205
    Antall liker
    62.241
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Bra mann, særdeles udelikat bilde! Ble behørig kommentert da jeg fikk forsterkeren 😊
     

    bluesbreaker

    Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Innlegg
    22.514
    Antall liker
    57.382
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Jeg skjønner at den Ayre-saken er god, for anlegget ditt låt innmari bra med Zardoz ampen. Lykke til med salget.
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.205
    Antall liker
    62.241
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Min Octave gikk til Kina, så skjønner godt hva du mener ang og få solgt noe litt uten om det "vanlige" her i Norge.
    Ah, den forsvant så langt avgårde. Mine Marten Bird 2 forsvant til Sveits. Litt hassle med forsendelse og papirer, men vel verdt bryet når ingen i Gnore kjenner sin besøkelsestid 😊 Får vel kanskje sette inn noe framandlandsk i annonsen om forsendelse.
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.205
    Antall liker
    62.241
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Siden du skal flytte på hybel å sliter med plass kan jeg selvfølgelig lage plass til den her frem til du får solgt den. Vederlagsfritt selvsagt 👌🤪
    Du er bare godheten selv! Nå har det seg dessverre sånn at vi fikk litt klaustrofobi på dagens visning av hybelen, så vi endte opp med å kjøpe en annen strilebolig nå i kveld. Stue med åpen kjøkkenløsning på 55 kvadrat gjør at jeg nok ved behov skal få skvist inn rørampen 😊
     

    tkr

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.03.2007
    Innlegg
    20.539
    Antall liker
    27.477
    Sted
    Nede i fjæresteinene
    Torget vurderinger
    2
    Du er bare godheten selv! Nå har det seg dessverre sånn at vi fikk litt klaustrofobi på dagens visning av hybelen, så vi endte opp med å kjøpe en annen strilebolig nå i kveld. Stue med åpen kjøkkenløsning på 55 kvadrat gjør at jeg nok ved behov skal få skvist inn rørampen 😊
    Grattis, du havnet tydeligvis på retta sio tå brunæ !

    Send meg gjerne en PM hvor det var du kjøpte. :)

    mvh
     

    Seskage

    Baron af Skage ;)
    Ble medlem
    15.12.2014
    Innlegg
    1.946
    Antall liker
    5.491
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    7
    Glemte å si gratulerer 😳 Spennende dette, hvor dere havner der ute 😊
     

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    39.970
    Antall liker
    81.759
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    96
    Gratulerer med nytt krypinn. Det er når man flytter, man ser hvor mye rart man har samlet i årenes løp 😁
     

    Håkon_Rognlien

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.11.2002
    Innlegg
    6.632
    Antall liker
    11.017
    Torget vurderinger
    2
    Grattis med ny bolig, antakelig koster den noe mindre enn et seriøst par av Marten Høyttalere, men noe skal en jo bruke penger på...

    At du i samme åndedrag lettvint kvitter deg med ditt lokale varmekraftverk, tyder vel på at alderdommen banker på døren med slegge, tror jeg vi kan si.


    😘
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn