Alltid befriende med litt Elvis-moroJeg er jo ikke å regne som troende...Jeg går faktisk mye heller på dette enn Roger Waters på Telenor arena.Jeg er heller ikke spesielt fan av coverband, annet enn på FÆST.
MEN, -når man har mulighet til å høre og SE Pink Floyds musikk framført i konsertformat er dette det beste alternativet.
I år får man nok også mye stoff fra DSOTM, som inneholder noe av det beste.
Det er bare å være kjapp, så du får gode billetter til deg og fruen. (+guttungen?)
^^^ Blasfemi!!!
O
Er det ikke bra at musikken blir spilt og holdt levende?
Eneste som hadde fått meg inn på Telenor-arena hadde vært en reunion med TALKING HEADS.
Det samme sa jeg om Spectrum, men har vært på både Fleetwood Mac og Radiohead,
nettopp der,-etter at det ble uttalt.
Altså en prinsippsvak agnostiker.Vurderer nå å kutte ut HFS, da det neppe er rom for slike her...
Det er litt pussig at vi i populærmusikken har tribute band og coverlåter og slikt, mens de ikke opererer med slikt i klassisk musikk. Kan jo heller ikke bare ha med at komponisten/artisten er død da det finnes flere tribute band for døde artister. Rart det der egentlig
Jeg har hverken vært i Telenor Arena eller Spektrum og kan derfor ikke si mye om lyden der. Registrerer jo at mange er misfornøyd. Hvis man er opptatt av god lyd tror jeg likevel som et generelt prinsipp det er viktigere å sjekke ut hvem som skrur lyd, enn hvor det spilles......noe som dessverre er litt vanskeligere å få til
Er det mulig å være en prinsippsterk agnostiker? Tror egentlig ikke det, men jeg vet det hadde vært kjedeligere på HFS hvis du tok en gismo