Welcome to the Leisuredome

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    80.148
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Hehe, takk skal dere ha gutter :)

Er nå klar for å gå ombord i el kjipo airlines. På vei til Malaga så livet kunne vært verre :)

HCS

En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    32.285
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Hehe, takk skal dere ha gutter :)

Er nå klar for å gå ombord i el kjipo airlines. På vei til Malaga så livet kunne vært verre :)
    Rød utenpå, brun inni, rosa på sinnet.. Joa, kos deg. Men har du tid til slikt fjås, har du tid til å komme deg oppover.
    . :cool:.

Powerpoint

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Antall liker
    14.646
    Ja, congrats da unge mann :rolleyes:
    Nyt solen, maten, vinen og quinden i den rekkefølge det måtte behage herren :rolleyes:

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    80.148
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Aldri for gammel til å sette pris på gratulasjoner. Takker! :) Vel fremme i Malaga. Nå er det bare joine opp for en bedre middag med poden som går på skole her nede :)

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    80.148
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Takk skal dere ha :)

I og med at man er 63-modell er det vel på tide å hente frem slumreteppet og konsentrere seg om voksenpop. E jo litt bra da :D

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    80.148
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    I kveld har jeg soloturné-premiere i Søm kirke i Kristiansand. Ved den minste antydning til hysteri, hyling eller vannsøling fra publikum, stormer jeg ut i sakrestiet og rett videre på restaurant, om jeg så bare får spilt en låt. Herved advart.

Bjørn Eidsvåg tilhengere i Kristiansand er herved advart ;)

_RoDa_

Ikke så veldig hifi-freak lengre
    Ble medlem
    06.02.2010
    Antall liker
    17.822
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    8
    Ikke sett snurten av Hørning, ProAc, Vienna, Magnepan eller noe horngreier, selv ikke i de innerste
    avkroker eller i bakgården..:p:cool::cool:;)

gismo
    Det har sin naturlige forklaring, kjære gismo, de nevnte høyttalermerker selges til kunder istedet for å støve ned i butikklokalene. ;)

• Liker
    Reaksjoner: HCS

_RoDa_

Ikke så veldig hifi-freak lengre
    Ble medlem
    06.02.2010
    Antall liker
    17.822
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    8
    Grattis med overstått Karmana! Tror det er noen som har vært litt vel ivrig med tellinga for det er ikke lett å tro at tallet ditt har blitt så høyt. Du er sikkert pent behandlet. :)

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    80.148
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Fremdeles i Malaga. Flamenco kommer jo opprinnelig fra Andalucia så dette måtte sjekkes ut i går. Skikkelig autentisk forestilling i et mørkt kjellerlokale uten for mye turistifisert tant og fjas. En kjekk opplevelse :)

image.jpg

Men i dag ville jeg heller vært hjemme i nabolaget.....

image.jpeg

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    80.148
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Feil ifht hva? :rolleyes:
    Hvis hjertet forsvinner kan det jo ende med forferdelse.... :)

Og ja x-cell, definitivt byttebasillen. Akkurat nå leker jeg med litt ting på nettet, uten at fornuften er koblet inn. Forsovet ikke så farlig da det i penger er snakk om en nedgradering :)

HCS

Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    32.285
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Hmm... Hjertet.. Karan eller naim som du definerer som det? Alltid greit med penger til overs.

I let you in on a little secret... Har en snille høyttalere kan en teste ut langt mer enn når en sitter på mer tungdrevne saker.. :cool:

Sist redigert:

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    80.148
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Hmm... Hjertet.. Karan eller naim som du definerer som det? Alltid greit med penger til overs.

I let you in on a little secret... Har en snille høyttalere kan teste ut langt mer enn når en sitter på mer tungdrevne saker.. :cool:
    Hehe, er ikke helt der enda. Vurderer likevel å etter hvert legge ut fuglene og forsøke meg på litt andre ting. Fordrer at jeg ikke taper noe særlig med penger på dem, men det tror jeg ikke det er særlig stor fare for med dagens eurokurs. På den annen side har jeg også akkurat snakket med Marten om deres erfaringer med rør på Bird 2 :rolleyes:

Det som er mer nærliggende er å la preampen dra, og kjøpe et par monoblokker og pre jeg snuste veldig lenge på før jeg flyttet til Nederland. Får se hva som skjer til uken. Akkurat nå tenker jeg at HDXen er det siste som går, og det er motsatt av hva jeg tenkte for en uke siden :rolleyes: Kanskje ingenting skjer i denne omgang, men overlever nok likevel :)

HCS

Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    32.285
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Hvilke monoblokker og pre var dette? Kan jo bli helvete med rack.. Har kommet frem til at jeg helst vil ha et så lavt rack som mulig. Rack som er i høyde med øret blir altså litt feil for meg. Pga bla kanalseperasjon.

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    80.148
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Hvilke monoblokker og pre var dette? Kan jo bli helvete med rack.. Har kommet frem til at jeg helst vil ha et så lavt rack som mulig. Rack som er i høyde med øret blir altså litt feil for meg. Pga bla kanalseperasjon.

Ikke store greiene, men ligger litt lavt før noe er bestemt :)

• Liker
    Reaksjoner: HCS

HCS

Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    32.285
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28

Ikke store greiene, men ligger litt lavt før noe er bestemt :)
    Hermekråke ;)

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    80.148
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Etter tips fra Bluesbreaker har jeg i dag slappet av foran stereoen med Geir Sundstøl. En behagelig stund som sikkert kommer til å gjentas :)

Av en eller annen grunn fortsatte Tidal uførtrødent videre til en ny plate med mannen, og denne inneholdt i tillegg kvinneglam. Ikke hvilken som helst kvinnglam, men Lynni, nå skal vi færra til Mexico. Skrekk og gru! I tillegg er det en utstrakt bruk av steelgitar. Dobbelt skrekk og gru! Det værste er at jeg må innrømme at Lynni Treekrem har en kanonbra stemme og steelgitar funker når det er diskre plassert her og der i sangene (vet jo egentlig det, men liker egentlig ikke å innrømme det) :)

Kjæresteparet, Lynni og Geir covrer på platen sanger som kan sies å ligge i Jonas Fjeld landskapet. Kan nok bli i overkant koselig, men det er velprodusert og levert med stil. Det er ikke til å komme forbi at store mengder kamferdrops og fyrstekake svever over lokalet, men jeg må innrømme at denne platen, Sweethearts, liker jeg riktig så godt :)

image.jpeg

J

Jim.I.Hendriksen

Gjest
    Kjøper alt av Hubro på vinyl så den kommer hit snart...:). Allsidig og flink fyr.

J

Jim.I.Hendriksen

Gjest
    Hvis fedigmiksen også er på bånd vil jeg ha en mixdown til tape. :cool:. Ser den er mastret av Deathprod (Helge Sten), pleier å være bra. Lurer på om jeg skal ta en tlf. til Mæland....;)

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    80.148
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Hvis fedigmiksen også er på bånd vil jeg ha en mixdown til tape. :cool:. Ser den er mastret av Deathprod (Helge Sten), pleier å være bra. Lurer på om jeg skal ta en tlf. til Mæland....;)
    No suprise ;) Låter riktig så vellydende på streaming også :)

J

Jim.I.Hendriksen

Gjest
    Det gjør den nok, Hubro utgivelsene pleier å gjøre det. Ang. innlegg #4422 der oppe; er dette noe du har hørt? Ser ut som en A820 som står bak der?

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    80.148
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Det gjør den nok, Hubro utgivelsene pleier å gjøre det. Ang. innlegg #4422 der oppe; er dette noe du har hørt? Ser ut som en A820 som står bak der?
    Nei, var bortreist i helgen så jeg fikk ikke med meg denne demoen. Har ikke sett denne hos dem tidligere. Hørte noen spolebånd der tidligere når jeg hadde besøk fra en gjeng fra HFS, men aner ikke hvilken det var. Jeg vet de har en Studer A80 stående. Den trengte visst puss og stell, men vet ikke om de har fått fikset den enda. De skryter like mye som deg over mastertapes så jeg håper å få meg en skikkelig lytt etter hvert :)

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn