Welcome to the Leisuredome

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    80.123
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    På jobbtur, men heldigvis har en jo litt kvalitetsmusikk nedlastet en kan hygge seg med. The Felice Brothers hører definitivt med i min elitedivisjon, og denne sangen her er jo bare helt sjef. Mange vil nok påstå at Ian Felice synger som en kråke, men for meg er dette vakkert og troverdig med en stemme som viser at mannen har levd. Viktig å passe på at en ikke får refrenget på hjernen og begynner å synge høyt :rolleyes:

Lillebroren til Ian spilte trommer i bandet (er med på denne platen). Simon har en stemme totalt ulik broren og er nok en av mine favoritt-vokalister. Han har gitt ut to soloalbum (+ en bok) og såvidt jeg skjønner er et nytt album rett rundt hjørnet. Gleder meg :)

Litt artig. Når jeg hørte denne her i dag....

.....tenkte jeg umiddelbart på denne :)

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    80.123
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Sammen med forrige posten hører det vel også med et klipp med Simon Felice. Her er han alene med en live og nedstrippet versjon av New York Times på et gammelt tog. Det er et eller annet med stemmen som gjør at han hører med i min elitedivisjon. Relativt ulik stemmeprakt sammenlignet med storebroren :)

gismo

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Antall liker
    40.400
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    21
    Denne bør lyde ok på fuglene trur jeg Karmana:rolleyes:
    Om du tåler en vakker kvinnestemme sånn på sparket da:cool::cool:
    Fra hennes nye album som ligger på Tidal HiFi.

God hælg;)

gismo

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    80.123
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Denne bør lyde ok på fuglene trur jeg Karmana:rolleyes:
    Om du tåler en vakker kvinnestemme sånn på sparket da:cool::cool:
    Fra hennes nye album som ligger på Tidal HiFi.

God hælg;)

gismo
    Har vært uten lyd i anlegget i en ukes tid grunnet reise og litt puss og stell av Naim HDX og DAC. Kari Rueslåtten fikk derfor æren av å ringe helgen inn. Hun har helt klart stemmeprakten til engel, hvordan nå enn disse høres ut :) Kari R - Kari B 1-0!

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    80.123
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Skuffet over landsbyen din karmana... Makan til tull .. Blir nok andre boller når "kontret-retur-admiral" Karmana vender nesa hjem. God helg kompis ! ;)

Egen inngang for kvinner? - Bergens Tidende
    Fikk med meg dette her ja :mad: Greit nok at de rører med dette i sine egene gudshus, men å akseptere dette i en offentlig bygning i Bergen er så på trynet som det går an! I min lite nyanserte verden snakker vi om en religion som befinner seg sånn noenlunde der vi var under inkvisasjonen. For det om de ikke har vært i gjennom sin reformasjon er det ingen grunn til at vi selv skal gå tilbake i tid på hjemmebane. Her er det en som har misforstått noe grunnleggende i Bergen, og umiddelbart burde henges opp etter bjellene. Litt usikker på hva en kvinne eventuelt skulle henges opp etter :)

gismo

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Antall liker
    40.400
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    21
    Skuffet over landsbyen din karmana... Makan til tull .. Blir nok andre boller når "kontret-retur-admiral" Karmana vender nesa hjem. God helg kompis ! ;)

Egen inngang for kvinner? - Bergens Tidende
    Fikk med meg dette her ja :mad: Greit nok at de rører med dette i sine egene gudshus, men å akseptere dette i en offentlig bygning i Bergen er så på trynet som det går an! I min lite nyanserte verden snakker vi om en religion som befinner seg sånn noenlunde der vi var under inkvisasjonen. For det om de ikke har vært i gjennom sin reformasjon er det ingen grunn til at vi selv skal gå tilbake i tid på hjemmebane. Her er det en som har misforstått noe grunnleggende i Bergen, og umiddelbart burde henges opp etter bjellene. Litt usikker på hva en kvinne eventuelt skulle henges opp etter :)
    Det veit je, men velger å tie....:p:cool:

gismo

Sist redigert:

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    80.123
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Satt på flyet i dag og tenkte litt over det jeg ser og opplever på HFS. Tenkte spesielt på mange av de diskusjonene jeg opplever som bordtenniskamper og folk som snakker forbi hverandre. Jeg er helt sikker på at hvis folk snakket ansikt til ansikt så er det mange fler som egentlig er enig med hverandre enn hva det virker som er tilfelle i en del av diskusjonene. Tastatur er dessverre ikke alltid det beste redskap for enighet og økt forståelse.

Utfordringen, slik jeg ser det, er at premissene for diskusjonene ikke tydeliggjøres godt nok i åpningsinnlegget eller at folk etter hvert glemmer eller ikke bryr seg om dem. Dette skaper ofte underholdene, men til dels meningsløse diskusjoner. Satt på spissen så tror jeg det eksempelvis er få som tror at ohms lov kan forklare hele opplevelsen den enkelte opplever foran anlegget når man lytter, på samme måte som jeg tror det egentlig er få som tror av opplevelsen av hva man hører foran anlegget spenner ben under ohms lov. Likevel diskuteres det side opp og ned, men jeg tror likevel de fleste egentlig er mer enig enn det høres ut som. Det er mange forskjellige diskusjoner som foregår samtidig, uten at mange er det bevisst.

En annen vanlig diskusjon som for meg er totalt meningsløs uten at premissene er klargjort på forhånd, er om det man hører er bra lyd. Diskuterer en da ut fra en hifi-tilnærming eller basert på egne preferanser. En hifi diskusjon for meg handler om hvor nærmt llusjonen som skapes i stuen eller lytterommet, er på hva som skjedde i studio eller konsertsalen, mens egne preferanser ofte er noe helt annet. Ingen av delene er selvfølgelig feil, men diskusjonene blir ofte helt meningsløse når premissene for diskusjonen ikke er klargjort, men debattantene tror de diskuterer samme sak. En presisering av hva man diskuterer vil også her sannsynligvis føre til at mange egentlig er mer enig enn hva det ofte kan virke som.

Måtte bare skrive ut noen tanker jeg gjorde meg i dag. Et åpent spørsmål er jo om mer ryddige diskusjoner hadde vært til det beste for HFS. Kunne vel også blitt riktig så kjedelig hvis alle diskuterte saklig og konstruktivt ut fra en felles forståelse av hva man diskuterte :)

Sist redigert:

HCS

En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    32.285
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Godt innlegg. Tenker mye det samme. Hele nettstedet går litt i loop. Med aktører som kommer og går. Alt ifra kabler, til akustikk, nye produkter osv osv. Favoritten min er når en eller overbemidlet midtlivskrise skal realisere seg selv. Da kommer det lange tråder om hva en skal kjøpe. Gjerne for en mill pluss. Samt at det ofte er konvensjonelle løsninger kjedelige som ertesuppe. Folket blir spurt om hva som er "best" i et rom ingen kjenner. Så går det noen sider og plutselig har ts kjøpt seg noe dyrt blingy noe. Gjerne på tvers av 20 sider med råd og tips. Og så blir det knyst..

Spørsmål rundt hva som er "best" er og en garanti for lange tirader og utlegg hvor det snakkes rundt, på tvers, over og under.

Slik sett blir HFS et sted hvor en kan underholdes. Ja, en kan få mye gode råd her. Men jeg tror de beste rådene får en face to face. Av folk en kjenner litt. Og kan stole på. Eksempelvis er det fornøyelig når folk forsvarer sine egne disposisjoner og merker om enn indirekte. Erfaring er gull, men enkelte ganger blir det litt trangsynt.

Så ja, jeg tror spiralen vil gå videre. Så får en selv finne ut hvor lenge en henger på. Det er jo bare en hobby.. :)

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    80.123
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Godt innlegg. Tenker mye det samme. Hele nettstedet går litt i loop. Med aktører som kommer og går. Alt ifra kabler, til akustikk, nye produkter osv osv. Favoritten min er når en eller overbemidlet midtlivskrise skal realisere seg selv. Da kommer det lange tråder om hva en skal kjøpe. Gjerne for en mill pluss. Samt at det ofte er konvensjonelle løsninger kjedelige som ertesuppe. Folket blir spurt om hva som er "best" i et rom ingen kjenner. Så går det noen sider og plutselig har ts kjøpt seg noe dyrt blingy noe. Gjerne på tvers av 20 sider med råd og tips. Og så blir det knyst..

Spørsmål rundt hva som er "best" er og en garanti for lange tirader og utlegg hvor det snakkes rundt, på tvers, over og under.

Slik sett blir HFS et sted hvor en kan underholdes. Ja, en kan få mye gode råd her. Men jeg tror de beste rådene får en face to face. Av folk en kjenner litt. Og kan stole på. Eksempelvis er det fornøyelig når folk forsvarer sine egne disposisjoner og merker om enn indirekte. Erfaring er gull, men enkelte ganger blir det litt trangsynt.

Så ja, jeg tror spiralen vil gå videre. Så får en selv finne ut hvor lenge en henger på. Det er jo bare en hobby.. :)
    Ja, kan vel konkluderes med at det er mye rart og mye gøy, og at det er vanskelig å frikjenne seg selv på noen av delene ;) Er vel egentlig forbausende mye i verden som "utvikler" seg i sirkelbevegelser :)

• Liker
    Reaksjoner: HCS

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    80.123
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Dave Gahan, frontmann i Depeche Mode er ute med et album i samarbeid med Soulsavers. Koser meg med første gjennomspilling av platen og et par kopper kaffe. Det jeg har hørt så langt er akkurat så nedpå og melankolsk som jeg liker det. Litt mer musikk og så en tur for å sjekke ut de aktive høyttalerne jeg skrev om litt tidligere i tråden. Bør bli en bra dag dette :)

image.jpeg

gismo

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Antall liker
    40.400
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    21
    Dette blir spennende å høre mer om, du er en heldig mann Karmana, kos deg med dette i dag;)
    Blitt skrevet en del positivt om disse.

image.jpeg

gismo

X-Cell

Lorden av Nord!
    Moderator
    Ble medlem
    23.10.2006
    Antall liker
    11.101
    Sted
    Narvik
    Torget vurderinger
    12
    Aktive pærler og krystallboller.. ikke en ille lørdag det.. også skal du hjem til kjærramikkens vrede etterpå :)

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    80.123
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Aktive pærler og krystallboller.. ikke en ille lørdag det.. også skal du hjem til kjærramikkens vrede etterpå :)
    Hehe, var lite krystall å se på gulvet i dag. Så lenge keramikken min behandles med en vennlig hånd kvitrer de riktig så vakkert, vettu :)

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    80.123
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42

X-Cell

Lorden av Nord!
    Moderator
    Ble medlem
    23.10.2006
    Antall liker
    11.101
    Sted
    Narvik
    Torget vurderinger
    12
    Hehe, var lite krystall å se på gulvet i dag. Så lenge keramikken min behandles med en vennlig hånd kvitrer de riktig så vakkert, vettu :)
    Hvordan låt høytalerne da? De er relativt ukjente for meg :)

At keramikken din låter bra er drt nok ingen tvil om.. har jo keramiske element i huset selv ;)

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    80.123
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42

At keramikken din låter bra er drt nok ingen tvil om.. har jo keramiske element i huset selv ;)
    Har skrevet litt om dem tidligere i tråden, men dette er første gang jeg har hørt dem i kjente omgivelser. Tok noen bilder, og skriver noen ord senere. Nå skal jeg plukke meg i nesen, og deretter se litt fotball :)

gismo

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Antall liker
    40.400
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    21

Har skrevet litt om dem tidligere i tråden, men dette er første gang jeg har hørt dem i kjente omgivelser. Tok noen bilder, og skriver noen ord senere. Nå skal jeg plukke meg i nesen, og deretter se litt fotball :)
    Hvem, hvor og når spiller i dag da Karmana:rolleyes:

gismo

HCS

Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    32.285
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Stoke eller Brann. Bra lag det sikkert... 8). Har du bestemt deg for om HDX forsvinner ut døra?

Er mektig stolt i dag.. Kom til å tenke på at jeg har bidratt til at det har blitt to høyttaler oppgraderinger. Selvom måten å gjøre det på ikke var helt bra hos deg Karmana. Vinylmannen er jeg trygg på blir happy.

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    80.123
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Blir nok bare halvslumring til det som leveres på Sumo. Etter hva jeg forstår er det dessverre ikke Stoke :)

Heller mer og mer mot å selge HDXen. Kommer til å ta meg god tid og har ikke noen tanker om å selge hvis ikke prisen er rett. Har ingen hast med å legge den ut da jeg ikke har noen planer for hva som skal inn. Får se hvor mye jeg bruker den fremover.

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    80.123
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Rhapsody Audio har lenge hatt fokus på relativt bra høyttalere fra Magico og TAD, men så i dag på bakrommet at de i fremtiden har planer om å strekke strikken enda litt lengre :cool:

image.jpg

X-Cell

Lorden av Nord!
    Moderator
    Ble medlem
    23.10.2006
    Antall liker
    11.101
    Sted
    Narvik
    Torget vurderinger
    12
    Godt å se at Marten i det minste er brukanes som hjørnedifusor hos krystallbolleguttene ;)

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    80.123
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Benyttet i går nærmere to timer på en demo av Kii Three på Rhapsody Audio. Jeg har hørt disse høyttalerne en gang før og da lot jeg meg imponere selv om jeg var negativ i utgangspunktet. Denne gangen var jeg positiv og er fremdeles imponert over hva man kan få ut av en slik liten kasse.

I det hele tatt kan en ikke annet enn å la seg imponere av spesifikasjonene. Dette er en stativhøyttaler med 6 elementer med 1,5 Kw i ryggen som skal kunne levere mellom fra 20Hz til 25 kHz. Hver av elementene er individuelt drevet av sin egen Ncore modul.

Jeg lyttet ganske lenge på dem i går og kan ikke annet enn la meg imponere over hva denne lille krabaten klarer å levere av lyd. Spesielt bassen gir meg hakaslepp. Den er stram, rask og oppløst. Selvfølgelig ikke en fysisk opplevelse, men det er faktisk første gang jeg har opplevd at det største rommet hos Rhapsody sliter med stående bølger ved at det innimellom klirrer både her og der.

Høytalerne maler opp et lydbilde med mennesker og instrumenter i full størrelse på en bred scene hvor også dybdeperspektivet er tilstedeværende. Lydbildet er detaljert og oppløst og det var riktig så morsomt å lytte til musikken som ble presentert (som definitivt ikke er mitt førstevalg vanligvis).

Tidligere har det jeg har hørt av klasse D ikke imponert meg. Det har vært detaljert og oppløst, men blitt litt skarpt, klinisk og bassfattig ift. mine preferanser. Dette er ikke tilfelle i samme grad med disse høyttalerne. Lydbildet oppleves likevel fremdeles som tørt og på den analytiske siden, og jeg merker straks forskjellen når jeg kommer hjem og lytter på mitt eget oppsett som nok har elektronikk som farger litt mot det varme. Hva man foretrekker er definitivt en smakssak, men jeg trør nok rørentusiaster ville fått en litt brå overgang hvis en hadde fått disse høyttalerne inn i stuen. Det eneste jeg opplevde som en svakhet innimellom var i det øvre frekvensspekteret. Det ble spilt mye instrumental jazz og innimellom litt mannlig vokal. Dette fungerte fint, men de gangene det var damestemmer som gikk litt høyt fikk jeg litt frysninger på ryggen, og da ikke de positive frysningene som vanligvis kommer når jeg er fornøyd.

Dette var virkelig en gøy demo hvor jeg definitivt lot meg engasjere og imponere. Det er vel tvilsomt om disse aktive høyttalerne noengang kommer i hus hos meg, men hvem vet hvis vi ender opp i en minimalistisk stue når vi flytter hjem. Dette er definitivt et livestyle produkt min kone i så tilfelle nok ville ønsket å få i hus på bekostning av det jeg har i dag. Det var ikke tilfeldig at jeg ikke tok henne med på demoen ;)

image.jpg
    image.jpg
    image.jpg
    image.jpg
    image.jpg

HCS

Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    32.285
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Godt skrevet. Sikkert en god løsning for de som har rom for slikt. Det at artister osv skal gjengis i naturlig størrelse er en av mine kjepphester. Mye 130 cm artister å høre på demo og hjemme hos folk. Full størrelse er bra.

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    80.123
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Rhapsody Audio har lenge hatt fokus på relativt bra høyttalere fra Magico og TAD, men så i dag på bakrommet at de i fremtiden har planer om å strekke strikken enda litt lengre :cool:

Vis vedlegget 344873
    Et smil er en god start på lørdagskvelden...;);)

gismo
    Ka mener med smil :mad:;) Toppmodellen til Marten er jo mye mer eksklusiv enn de greiene fra Magico eller fattigmannshøyttalerne fra TAD :cool:;)

gismo

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Antall liker
    40.400
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    21
    Flott beskrevet, fine bilder og gode poeng ang livestyle trenden blandt oss og/eller våre fruer;)
    Seks elementer med hver sin Ncore amp er jo bare det litt imponerende da, selv om "sødmen" uteblir litt i nevnte deler av lydbildet:p Ble disse "foret" analogt fra dac/pre Karmana eller digitalt rett fra kilde?
    Takk for at vi får "være med deg" på Rhapsody såpass ofte;);)

gismo

gismo

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Antall liker
    40.400
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    21

Vis vedlegget 344873

gismo
    Ka mener med smil :mad:;) Toppmodellen til Marten er jo mye mer eksklusiv enn de greiene fra Magico eller fattigmannshøyttalerne fra TAD :cool:;)
    Hehe...jeg vet jeg vet unge mann, men mener jeg skuet noe Miles bak i hjørnet der..:rolleyes::cool:;)

gismo

gismo

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Antall liker
    40.400
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    21
    Men når det er sagt Karmana så er jeg enig i at Harry er brutal og litt hensynsløs med oss, jeg har jo selv, ved begge besøk, sett noen Sonus faber som også står å støver ned borti et hjørne, så jeg føler med deg;);)
    Hvordan de andre som har vært med har hatt det tørr jeg nesten ikke tenke på:cool:
    Ikke sett snurten av Hørning, ProAc, Vienna, Magnepan eller noe horngreier, selv ikke i de innerste
    avkroker eller i bakgården..:p:cool::cool:;)

gismo

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    80.123
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Flott beskrevet, fine bilder og gode poeng ang livestyle trenden blandt oss og/eller våre fruer;)
    Seks elementer med hver sin Ncore amp er jo bare det litt imponerende da, selv om "sødmen" uteblir litt i nevnte deler av lydbildet:p Ble disse "foret" analogt fra dac/pre Karmana eller digitalt rett fra kilde?
    Takk for at vi får "være med deg" på Rhapsody såpass ofte;);)

gismo
    Kjekt å se at det har vært litt aktivitet i tråden mens jeg har opparbeidet meg litt god samvittighet gjennom sykkeltur og brunch med kona :) Jeg mener signalgangen gikk digitalt fra en Aurender til en Naim NAC-N 272 (pre/streamer) som ble understøttet av en Naim XPS (PSU). Naimen var koblet analogt mot høyttalerne med noen ganske så lange RCA-kabler.

X-Cell

Lorden av Nord!
    Moderator
    Ble medlem
    23.10.2006
    Antall liker
    11.101
    Sted
    Narvik
    Torget vurderinger
    12
    Hva var prisen på de små aktive tassene? De sorte apekistenet i hjørnet hadde vært morro og prøve også..

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    80.123
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Men når det er sagt Karmana så er jeg enig i at Harry er brutal og litt hensynsløs med oss, jeg har jo selv, ved begge besøk, sett noen Sonus faber som også står å støver ned borti et hjørne, så jeg føler med deg;);)
    Hvordan de andre som har vært med har hatt det tørr jeg nesten ikke tenke på:cool:
    Ikke sett snurten av Hørning, ProAc, Vienna, Magnepan eller noe horngreier, selv ikke i de innerste
    avkroker eller i bakgården..:p:cool::cool:;)

gismo
    Har snakket litt med ham om Hørning, og dette er nok ikke et merke som kommer til å bli spilt på Rhapsody. Har faktisk sett både skjermbrett og to par med små hornhøyttalere der, uten at jeg dessverre har fått hørt dem. Hadde vært gøyalt å få hørt noen sånne typer også i et rom jeg nå etter hvert kjenner ganske godt.

Det er Miles 5 som står i hjørnet, men de står faktisk ikke å støver ned. Jeg kjenner etter hvert Marten-distributøren for Nederland/Belgia ganske så godt, og vet at han lenge har hatt lyst til å få noen av sine merker inn på Rhapsody. Sendte ham en sms i går for å sjekke ut om det bare var noen innbyttehøyttalere eller noe på gang. Fikk svar at det var demoparet hans som Harry skal sjekke ut i neste uke. Hadde vært gøyalt om de begynte å føre Marten og jeg gjennom noen demoer kunne få en referanse på hva som er mulig å få ut av dem :)

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    80.123
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42

Vis vedlegget 344873

gismo
    Hehe...jeg vet jeg vet unge mann, men mener jeg skuet noe Miles bak i hjørnet der..:rolleyes::cool:;)

gismo
    Klarer du/noen å se hva som står foran Miles 5 da? :)

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    80.123
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Hva var prisen på de små aktive tassene? De sorte apekistenet i hjørnet hadde vært morro og prøve også..
    De er priset til 10K € her nede. Hvis en slenger på 1K € mer får en de i alle slags glinsende farger :) Hadde vært interessant å se hva de koster hjemme (hvis det er noen som forhandler dem da). Ikke lett å få en rød tråd i prisforskjellen mellom Nederland og Norge. Noe er billigere og noe er dyrere.

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    80.123
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Små elementer og lave høyttalere HC.... En uting IMO
    Hehe, du har et poeng der JJ.. ;D
    Noe annet fra deg ville vært like overraskende som å se Krekar i et sugende tungekyss med Dolly Parton ;)

image.jpeg

Du hadde kanskje ikke likt lydsignaturen, men tror nok du hadde latt deg imponere på noen parametre. Det var et svært lydbilde og lyden var totalt frakoblet kassene :)

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn