Rød utenpå, brun inni, rosa på sinnet.. Joa, kos deg. Men har du tid til slikt fjås, har du tid til å komme deg oppover.Hehe, takk skal dere ha gutter
Er nå klar for å gå ombord i el kjipo airlines. På vei til Malaga så livet kunne vært verre![]()
Eller som det måtte behage quinden kjære broderJa, congrats da unge mann
Nyt solen, maten, vinen og quinden i den rekkefølge det måtte behage herren![]()
HYSJ brutter`n, la nå gutten ha noen naive ambisjoner og forventninger et par timer tilEller som det måtte behage quinden kjære broderJa, congrats da unge mann
Nyt solen, maten, vinen og quinden i den rekkefølge det måtte behage herren![]()
gismo
Måtte DU bli kanonGrattis med dagen ! Måtte den bli kanon![]()
Nåtte DU bli kanonGrattis med dagen ! Måtte den bli kanon![]()
![]()
Det har sin naturlige forklaring, kjære gismo, de nevnte høyttalermerker selges til kunder istedet for å støve ned i butikklokalene.Ikke sett snurten av Hørning, ProAc, Vienna, Magnepan eller noe horngreier, selv ikke i de innerste
avkroker eller i bakgården..
gismo
Byttebasillen?
Hvis hjertet forsvinner kan det jo ende med forferdelse....Feil ifht hva?![]()
Hehe, er ikke helt der enda. Vurderer likevel å etter hvert legge ut fuglene og forsøke meg på litt andre ting. Fordrer at jeg ikke taper noe særlig med penger på dem, men det tror jeg ikke det er særlig stor fare for med dagens eurokurs. På den annen side har jeg også akkurat snakket med Marten om deres erfaringer med rør på Bird 2Hmm... Hjertet.. Karan eller naim som du definerer som det? Alltid greit med penger til overs.
I let you in on a little secret... Har en snille høyttalere kan teste ut langt mer enn når en sitter på mer tungdrevne saker..![]()
Hvilke monoblokker og pre var dette? Kan jo bli helvete med rack.. Har kommet frem til at jeg helst vil ha et så lavt rack som mulig. Rack som er i høyde med øret blir altså litt feil for meg. Pga bla kanalseperasjon.
HermekråkeHvilke monoblokker og pre var dette? Kan jo bli helvete med rack.. Har kommet frem til at jeg helst vil ha et så lavt rack som mulig. Rack som er i høyde med øret blir altså litt feil for meg. Pga bla kanalseperasjon.
Ikke store greiene, men ligger litt lavt før noe er bestemt![]()
Hehe, ja, og satt den akkurat på igjen
No supriseHvis fedigmiksen også er på bånd vil jeg ha en mixdown til tape.. Ser den er mastret av Deathprod (Helge Sten), pleier å være bra. Lurer på om jeg skal ta en tlf. til Mæland....
![]()
Nei, var bortreist i helgen så jeg fikk ikke med meg denne demoen. Har ikke sett denne hos dem tidligere. Hørte noen spolebånd der tidligere når jeg hadde besøk fra en gjeng fra HFS, men aner ikke hvilken det var. Jeg vet de har en Studer A80 stående. Den trengte visst puss og stell, men vet ikke om de har fått fikset den enda. De skryter like mye som deg over mastertapes så jeg håper å få meg en skikkelig lytt etter hvertDet gjør den nok, Hubro utgivelsene pleier å gjøre det. Ang. innlegg #4422 der oppe; er dette noe du har hørt? Ser ut som en A820 som står bak der?