Welcome to the Leisuredome

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.326
    Antall liker
    63.088
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Dæven du, har du opprettet en avtale med Cardenal Mendoza om samvær i julen?
    Det var rutinert.
    Neste gang må du også sørge for at Morgenrødens greve slår følge ;)
    De har en god husk min herre (med vekt på liten, h 😄). Definitivt den eneste geistlige fra den katolske kirke som slipper inn hos meg i Drotningsvik! Husker du nevnte hvilken brandy du foretrakk, men i motsetning til deg er jeg visst treig i husken og heller ikke smart nok til å bli hjulpet av stikkord 😃
     

    Powerpoint

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Innlegg
    7.424
    Antall liker
    12.959
    De har en god husk min herre (med vekt på liten, h 😄). Definitivt den eneste geistlige fra den katolske kirke som slipper inn hos meg i Drotningsvik! Husker du nevnte hvilken brandy du foretrakk, men i motsetning til deg er jeg visst treig i husken og heller ikke smart nok til å bli hjulpet av stikkord 😃
    Takk for tillitten unge mann mhp min husk 🤪
    De har en slik mikroskopisk husk de da, siden jeg har liten h?
    Greven som skal bli med din fagre kone hjem fra Spania neste gang lyder navnet Grand Duc Alba.
    Den er i en annen kategori en den godeste kardinalen som slettes ikke har noen usmak.
    GDA er en flott kaffe/brandy/sigar kombo.
     

    bluesbreaker

    Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Innlegg
    22.616
    Antall liker
    58.284
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Jeg liker den litt røffe kanten på litt rimeligere merker spansk brandy. Billig Torres gjør nytten.
    En blir litt kvekere enn om man drikker Cognac som mange sitter og ruller og smatter på. Bare jåleri. 😆
    Jeg liker også brandyn oppi kaffen, det spanjolene kaller Carajillo. Enkelt og oppkvikkende! 😊
     

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    40.316
    Antall liker
    83.408
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    97
    Jeg liker den litt røffe kanten på litt rimeligere merker spansk brandy. Billig Torres gjør nytten.
    En blir litt kvekere enn om man drikker Cognac som mange sitter og ruller og smatter på. Bare jåleri. 😆
    Jeg liker også brandyn oppi kaffen, det spanjolene kaller Carajillo. Enkelt og oppkvikkende! 😊
    Hmmm. Dette minner meg sterkt om denne karen! 😂

    1C41953D-46A1-4CC1-A61E-8CF3DEE0291C.jpeg
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.326
    Antall liker
    63.088
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Takk for tillitten unge mann mhp min husk 🤪
    De har en slik mikroskopisk husk de da, siden jeg har liten h?
    Greven som skal bli med din fagre kone hjem fra Spania neste gang lyder navnet Grand Duc Alba.
    Den er i en annen kategori en den godeste kardinalen som slettes ikke har noen usmak.
    GDA er en flott kaffe/brandy/sigar kombo.
    Du er en slem slem mann! Min lille h var relatert til herre, ikke husk 😡😄
    Ah, det var det det var, ja 😊
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.326
    Antall liker
    63.088
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Jeg liker den litt røffe kanten på litt rimeligere merker spansk brandy. Billig Torres gjør nytten.
    En blir litt kvekere enn om man drikker Cognac som mange sitter og ruller og smatter på. Bare jåleri. 😆
    Jeg liker også brandyn oppi kaffen, det spanjolene kaller Carajillo. Enkelt og oppkvikkende! 😊
    At dere oppi dalom heller den i kaffen slår ikke ned som en bombe 😄
    Den latin-amerikanske versjonen til fest på lokalet med skinnvest og skinnslips 🤪😄
     

    bluesbreaker

    Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Innlegg
    22.616
    Antall liker
    58.284
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Må itj glæm mokkasina
    Må ikke finne på å blande inn charteridioter fra Østfold og skomote fra Trøndelag.
    Det råder stor forvirring rundt geografi, dialekter og kulturelle særtrekk.
    Her på Hedmarken er det beksøm som gjelder.

    Enkelt språkkurs Hedmarksdialekt:

    FB_IMG_1638475984658.jpg
     
    Sist redigert:

    bluesbreaker

    Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Innlegg
    22.616
    Antall liker
    58.284
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Det er ikke bare jeg som er forvirret. Charter Svein er da ikke fra Østfold. Jeg beklager om du ble såret over å inneha samme drikkevaner som ham. 😝
    Det står å lese at han er født i Kristiansand.
    Det kan da umulig stemme?!
    Idiot, like fullt.
    Beklager det tok litt av @Karmana.
     

    Powerpoint

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Innlegg
    7.424
    Antall liker
    12.959
    Du er en slem slem mann! Min lille h var relatert til herre, ikke husk 😡😄
    Ah, det var det det var, ja 😊
    Og omforlades min herre 😚
    Jeg er så vant til eders spissfindige spydigheter at Karmana filteret skrur seg på automatisk.
    Takker ærbødigst for eders høflige omtanke vedrørende min kontrafei.
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.326
    Antall liker
    63.088
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Da får jeg visst delene til ommøblering av Solid Tech racket mitt i dag. Fint å ha noe å pusle med når bergensværet slår inn for fullt over helgen 😊 Ellers begynner det å bli en lang og patetisk historie angående streameren min som er til reparasjon 🙁 Forhåpentligvis har OHC en låne-streamer på vei i posten.

    Nå skal jeg visst skremmes ut på et kjøpesenter. Mye smitte i Bergen nå, men hvis det er den skotske varianten har jeg heldigvis tid til å komme meg unna i tide 😄

    362E82E6-F454-49D9-9411-AE9EE0AD9B2D.jpeg
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.326
    Antall liker
    63.088
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Gløgg sour «øl» i glasset. Fytte rakkern! Men, ned skal det! Nordmenn kaster da ikke øl 😄

    Ser til stadighet på FB og via mail at Rhapsody fremdeles holder hifi-fanen høyt med spennende demoer i Hilversum. Kjenner jeg innimellom savner å rusle rett bort i nabolaget, høre nye spennende oppsett og skravle litt med, Harry. Men men, det er en tid for alt. Er nå kjekt med gode minner 😊

    Slik så Rhapsodys oppdatering av FB-siden sin ut i dag.

    5C586421-90E9-4B2F-B4AA-DD45F01B26FD.jpeg
     

    bluesbreaker

    Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Innlegg
    22.616
    Antall liker
    58.284
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Skjønner godt at du tenker sånn om Rhapsody.
    Vi som var så heldige å få være med dit et par ganger fikk oppleve en helt enestående atmosfære, og fabelaktig mye flott utstyr. Kule og kunnskapsrike Harry som snakket mer om musikkopplevelse enn hifi og teknikk. Noe som treffer meg adskillig mer enn oppramsing av tekniske data og skryt om "det nyeste beste". Her fikk lyden tale for hvor godt det var.
    Og bra lyd var det på alle demoer. Husker Led Zeppelin I ble gjengitt på en slik måte at tid og rom forsvant. Det er nemlig ingen selvfølge selv om man har utstyr for mange millioner i butikken. Fantastisk butikk, - en opplevelse.
     

    MFA

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    15.09.2007
    Innlegg
    633
    Antall liker
    1.921
    Torget vurderinger
    1
    God helg Karmana, eg ser deg! Konemor på hytten og jeg er rastløs, plutselig står anlegget i stuen igjen.
    Tror det hadde gjordt seg med et dannet hyllesystem ala ditt. Må snart invitere meg selv innom og studere litt.
    IMG_20211210_194557.jpg

    Skål

    Mvh Atle
     
    Sist redigert:

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.326
    Antall liker
    63.088
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    God helg Karmana, eg ser deg! Konemor på hytten og jeg er rastløs, plutselig står anlegget i stuen igjen.
    Tror det hadde gjordt seg med et dannet hyllesystem ala ditt. Må snart invitere meg selv innom og studere litt.
    Vis vedlegget 771101
    Skål

    Mvh Atle
    Se her ja! Oppsettet i luftigere omgivelser. Kan tenke meg det ble litt endringer i lydbildet. Fornøyd…..og får du permanent oppholdstillatelse og hyppige bruksrettigheter i stuen?

    Ser ut som du koser deg. Tar bildet med mobilen i ene hånden og ølen i den andre 😄 Skulle gjerne tatt meg en tur ut i Periferien, men her klargjøres det for lutefisk og gjester. Fortsatt god helg 😃
     

    MFA

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    15.09.2007
    Innlegg
    633
    Antall liker
    1.921
    Torget vurderinger
    1
    Hei igjen.

    Det blir slik en stund og bruksrett er avklart. Hjelper ikke hva reklamen sier, b10 oppfører seg vesentlig bedre med litt mer rom.

    Denne helgen er det bare 3 gutter i hus så det blir neppe lutefisk. Heller mer mot mcdrive påfulgt av smågodt, brus og annet leskende, fulgt av musikk i stuen og Gaming for avkommet.

    Dose nr3 er booket om en uke så jeg ligger lavt og krysser fingrene fram til da. Nyt helgen, deilig mat og besøket!

    Mvh Atle
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.326
    Antall liker
    63.088
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Hei igjen.

    Det blir slik en stund og bruksrett er avklart. Hjelper ikke hva reklamen sier, b10 oppfører seg vesentlig bedre med litt mer rom.

    Denne helgen er det bare 3 gutter i hus så det blir neppe lutefisk. Heller mer mot mcdrive påfulgt av smågodt, brus og annet leskende, fulgt av musikk i stuen og Gaming for avkommet.

    Dose nr3 er booket om en uke så jeg ligger lavt og krysser fingrene fram til da. Nyt helgen, deilig mat og besøket!

    Mvh Atle
    Forundrer meg ikke veldig. Kommer etter hvert ut å hører på det «nye» oppsettet 😊

    Høres ut som du får en bra kveld, og har en fornuftig tilnærming til vaksinen. Skulle vel tenkt i samme baner da jeg er satt opp med booster dose på mandag. Jaja, jeg har vel aldri forfektet at jeg er særlig fornuftig 😊😄
     
    • Liker
    Reaksjoner: MFA

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.326
    Antall liker
    63.088
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Posten overrasker og har pakkeutkjøring på en søndag. Vet ikke om jeg er helt motivert for lego for voksne i dag, og det er ingen vits å koble streameren før racket er ferdig 😊

    E97110B3-0342-4C2F-8403-7345ACA3410B.jpeg
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.326
    Antall liker
    63.088
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Da var jeg i hvert fall ferdig med racket. Mye greier for en ekstra hylle og flytting av en annen hylle. Gidder ikke styre med kabler og oppkobling nå. I morgon i morgon, men ikkje i dag…. 😃

    727D0A97-8802-45CF-ACEB-F9FF6D138E0E.jpeg
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn