Welcome to the Leisuredome

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.312
    Antall liker
    63.007
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Hva er kjekkest haifai eller å drikke øl med folk. Heldigvis er det mulig å kombinere 😊

    Har hørt mye forskjellig i dag. Det er for mange faktorer som spiller inn til at det er fornuftig å skrive noe like eller dislike om oppsettene……..spesielt faktoren med fire timer søvn i natt 😄

    Det som forbauset og har overrasket meg mest positivt er faktisk Hifiklubben. Deres kombinasjon med Hegel og B&W var en absolutt killer. Fikk frem et fett glis hos undertegnede 😊

    A9B99C7C-188B-446F-8951-8A6A5D172FCD.jpeg


    D82EAA80-1F84-455A-B25B-6F06C72149C5.jpeg


    Hifiklubben får også prisen for ærlighet, men jeg er litt usikker på om de fortjener pris for best vurderingsevne. Vi har ikke gode DACer i vårt sortiment, så vi har måttet låne en dCS DAC 😳😊

    446C174E-9380-4F7F-A921-346C6771440A.jpeg


    En rask dusj så blir det indisk og røverhistorier 😊
     
    Sist redigert:

    ptb

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.11.2008
    Innlegg
    14.416
    Antall liker
    17.113
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    13
    Kos dere. Synd jeg ikke fikk tid til å ta turen
     

    ptb

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.11.2008
    Innlegg
    14.416
    Antall liker
    17.113
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    13
    Det var synd! Ritchie Blackmore demonstrerte riff på en svart stratocaster på et av messerommene. Jeg sa at du var blodfan og helt sikkert kom neste år, men dessverre tvilte han på at det ble mer enn denne ene gangen.
    Ikke noe problem. Han kommer innom her en tur i morgen:cool: :rolleyes:
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.312
    Antall liker
    63.007
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Da har jeg funnet meg et lite herberge på veien tilbake til folkeskikken. Veldig fin helg i Horten, mye god lyd og del mindre god lyd, men viktigst av alt, gjensyn og sosialt med venner og mange nye veldig hyggelige bekjentskaper. Kan jo ikke be om så mye mer da 😊

    Det beste ved messen? Søndag! Mye mindre folk og mulighet for å få seg en fornuftig plass i demorommene. I tillegg var både ørene og jeg litt mer i vater enn jeg var på lørdagen etter litt lite søvn. Ser liten grunn til å skrive om det jeg opplevde som dårlig på messen. Kan jo være så mange grunner til det. Har kost meg skikkelig med lyden som jorwed fikk lokket frem med Genesis og annet gromutstyr, og synes fremdeles Hegel og B&W komboen var knall, dog noe tørt.

    Jeg synes det i dag låt veldig bra hos NAT og Audioaktøren……

    CEC02D01-1977-410A-8160-61B4776EC3F6.jpeg


    F058C6D3-B977-4141-92CB-32C9B92C04B6.jpeg


    …………men det som fikk meg frem i stolen på rommene jeg besøkte i dag var Nagra på apekatenne fra DeVore. De spilte en del sær musikk som ikke gav meg noe særlig godt inntrykk av oppsettet, men når det først satt var det driv og rytme av en annen verden. Riktig så engasjerende var det 😊

    569C6620-8DC9-45A5-AA54-654E5C34B28D.jpeg


    Nagra er vel litt sånn elsk eller hat utseendemessig. Jeg synes det er tøft, men hater prisen 😃

    077424A8-F99A-4C2D-B90B-559EA69DC8AB.jpeg


    Det må ha gått rykter i Horten om at det var en bergenser med bil på messen. Bilen har nå fått økt kjøttvekten betraktelig med en del haifai og en mengde plater. Satser på at ingen av adressatene tar kontakt når jeg kommer hjem sånn at jeg kan beholde greiene selv 🤪😄
     

    Atlerovik

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.08.2019
    Innlegg
    3.450
    Antall liker
    10.880
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    17
    Veldig hyggelig å få møte deg IRL i helgen, Tom! :) Håper det kan gjentas om ikke for lenge.
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.312
    Antall liker
    63.007
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Borte bra, men hjemme best! Hadde ikke mer enn kommet hjem før Audio Valve monoblokker, PU/RIAA fra DS Audio og en del LPer ble hentet. Hadde noen annen kjørt greier for meg hadde jeg vel selv stått klar på døren 😃

    Får vel etter hvert skru på noe musikk på mitt høyst normale anlegg. På denne siden av fjellene er vi som kjent nøysomme, i motsetning til østenfor folkeskikken hvor alle kan se ut som å spille på utspjåkede greier fra Garrard og kjærlig recappede greier fra Studer 😎 Jaja, ny regjering, så nå er det sikkert snart oss vanlige folk sin tur 😄
     

    bluesbreaker

    Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Innlegg
    22.607
    Antall liker
    58.226
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Hyggelig å treffe deg igjen T. Takk for laget.
    Godt det gikk bra med hjemturen.👌🙂
    Du kan glede deg til å fyre opp anlegget hjemme. Det har nemlig jeg gjort i dag. Her var det ingen som klaget på dårlig rom, eller sær, vanskelig musikk. Heller ikke for høyt alternativt for lavt volum. Ikke stod jeg i kø utafor døra for å høre Annette Askvik heller.
    Bikkjene snorker kompet til Chet Baker og Thåstrøm og alt er på stell. 😊
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.312
    Antall liker
    63.007
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Kjenner det er litt fristende å gi litt pepper til noen oppsett i Horten når jeg leser en del andre sine panegyriske vurderinger av de samme oppsettene. Men, det har ingen hensikt, og grunnen til motstridende opplevelser er sikkert bare at de andre tar feil og jeg har rett 😎 Jeg teller heller til 10, og smiler forundret 😃

    Jeg er ikke i kjøpemodus for tiden, men fikk likevel med meg fire plater fra Horten. Den ene ble mildt forært av mannen med det minst passende nicket på HFS, @Grumpy. Kontemplativ musikk som skal få vente til en stille mørk kveld med rødvin i glasset. Liker jeg musikken går betalingen direkte til, STEIN. Jeg må ha gjort noe riktig i livet, for @Powerpoint dro meg ut til sin germanske slede for å kikke gjennom en plastpose med plater. Forsto for sent at det var potensielle milde gaver. Hvis jeg hadde skjønt det hadde jeg selvfølgelig rasket med meg hele posen 😆 Spøk, var selvfølgelig veldig fornøyd med å få tettet et Uriah Heep hull og se frem til litt live stemning med SRV 😊 Den siste ble kjøpt av, @jbh. Bestillingen var den med best lyd og musikk fra Classic serien til Blue Note. Får nok jazz-foten min til å svinge 😃

    FA09B440-B271-4A26-9E1B-A4322F1EE99B.jpeg
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.312
    Antall liker
    63.007
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Holder meg unna pepper, men jeg er ganske uenig med mange om spesielt et oppsett.
    Jeg er jo sær jævel fra Bergen, så hos meg handler det om fire oppsett, men to av dem handlet nok om rom og plassering av høyttalerne. Det jeg er mest uenig om er kanskje det samme som deg…..hvem vet 😊
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.312
    Antall liker
    63.007
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Det blir lite bust i pelsen når alle stryker medhårs.
    Hehe, det kan du har rett i og med all skrytet Sigberg har fått, gjør det nok heller ingenting at lille meg ikke hiver meg på i heiagjengen. Jeg var en liten tur innom på lørdagen og syntes det var så basstungt at jeg følte lyden ikke hang sammen i det hele tatt (sikkert fett for de største bass-freakene 😄). Fikk med meg at Stereo+ kåret oppsettet til messens nest beste lyd og andre hadde samme oppfatning, så jeg tok en tur innom på søndagen også. Samme opplevelse. De kan sikkert slå min opplevelse i hjel med målinger, men for meg fungerte dette ikke i det hele tatt 😊
     

    bluesbreaker

    Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Innlegg
    22.607
    Antall liker
    58.226
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Jeg hadde først skrevet et lite innlegg som var mothårs, men slettet det, så jeg også nå framstår som medhårs...
    Man skal visst ikke plage andre, men være grei og snill. - forøvrig kan man gjøre som man vil. 🙃

    Hadde vært fint å få høre ditt inntrykk av Sonny Clark-plata du har kjøpt.🤩
    Vi snakket om Chet Baker-albums fra en interessant periode hvor alt er i orden.
    Her har woodrand vært en god veileder.
    Det er de danske Steeplechase man skal gå for. Jeg har foreløpig 2 stk. Daybreak, er fabelaktig god. The Touch of your Lips, er også bra.
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.312
    Antall liker
    63.007
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Jeg hadde først skrevet et lite innlegg som var mothårs, men slettet det, så jeg også nå framstår som medhårs...
    Man skal visst ikke plage andre, men være grei og snill. - forøvrig kan man gjøre som man vil. 🙃

    Hadde vært fint å få høre ditt inntrykk av Sonny Clark-plata du har kjøpt.🤩
    Vi snakket om Chet Baker-albums fra en interessant periode hvor alt er i orden.
    Her har woodrand vært en god veileder.
    Det er de danske Steeplechase man skal gå for. Jeg har foreløpig 2 stk. Daybreak, er fabelaktig god. The Touch of your Lips, er også bra.
    Hehe, så du slettet det. Selvfølgelig greit å komme med sine subjektive inntrykk etter å ha hørt noe på messer, men selv synes jeg det blir feil å fokusere på det i mine skriblerier. Det er heller ikke noe særlig å sparke gjentatte ganger etter noen som kanskje har gjort sitt ytterste og feilkildene til opplevelsene kan ligge helt andre steder enn i ustyret. Jeg hadde nok skrevet mer kritisk hvis utstyret var satt opp i et dedikert demorom og jeg selv hadde tatt meg tid, istedenfor å surre rundt som en bie fra blomst til blomst 😃 Sigberg blir litt annerledes. Når du har fått så mye skryt (i tillegg til selvskryt), kan det være greit at andre opplevelser også får plass 😊

    Gir deg en lyd om Sonny Clark platen (når plasten en gang blir sprettet). Irriterer meg fremdeles at jeg glemte de Steeplechase greiene på søndagen 🙁
     

    Atlerovik

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.08.2019
    Innlegg
    3.450
    Antall liker
    10.880
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    17
    Deilig å få litt ærlighet her og ikke bare godt innpakket ingenting. Skjønner ikke helt hvorfor vi ikke også kan si hva vi ikke liker, så lenge vi bare forteller om egen opplevelse, uten å angripe noen…
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.312
    Antall liker
    63.007
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Deilig å få litt ærlighet her og ikke bare godt innpakket ingenting. Skjønner ikke helt hvorfor vi ikke også kan si hva vi ikke liker, så lenge vi bare forteller om egen opplevelse, uten å angripe noen…
    Kan vi selvfølgelig helt uproblematisk gjøre. For min egen del skrev jeg noen linjer i et par av postene over om hvorfor jeg selv ikke ønsker å gjøre det 😃
     

    _RoDa_

    Ikke så veldig hifi-freak lengre
    Ble medlem
    06.02.2010
    Innlegg
    12.858
    Antall liker
    13.687
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    8
    Støttes helhjertet @Atlerovik
    Selv om det kan diskuteres heftig her inne og med sterke meninger om hva som er riktig lyd, så synes jeg det er befriende å vite at andre deler eller ikke deler samme opplevelsen som en selv.
    F.eks synes jeg det er interessant med @Karmana sine opplevelser av mitt anlegg som får meg til å reflektere.
    Husker også i hine hårde dager da Hedmarksgjengen hadde det hele og fulle svaret på riktig lyd backet med målinger, helt til noen hadde lyttet på denne fasiten og ikke nødvendigvis likte det de hørte.
    Messeopplevelsene tror jeg ikke gir svaret på hvordan det "skal" låte uansett, men å høre fra andre som har lyttet til det samme som meg og hvordan de opplevde det synes jeg er interessant. (y)


    mvh
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.312
    Antall liker
    63.007
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Da har jeg endelig fått hanket inn Rolling Stones boksen. Tullingene i Tollvesenet hevdet at jeg ikke har venner som sender meg gaver fra de Stusselige Stater 😆 Det medførte en ekstrautgift på 1200 penger. Mitt fremtidige økonomiske verdensherredømme har fått nok et tilbakeslag 😡😄

    75BF0CD1-CB57-4D4F-8442-9FBF53BC7977.jpeg
     

    _RoDa_

    Ikke så veldig hifi-freak lengre
    Ble medlem
    06.02.2010
    Innlegg
    12.858
    Antall liker
    13.687
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    8
    Jeg var en liten tur innom på lørdagen og syntes det var så basstungt at jeg følte lyden ikke hang sammen i det hele tatt (sikkert fett for de største bass-freakene 😄).
    De spilte Dire Straits da vi kom innom og jeg var solgt med en gang. 😅 Satt på andre rad og fikk sagt hei til Snickers-Is, som frigjorde plass på første rad og der hang det mye bedre sammen. Fikk inntrykket av en tight og godt sammenskrudd gjengivelse.
    Hm, når jeg tenker meg om så har jo du svært så rett - og kritikk kan blir urettferdig basert på kjappe inntrykk. :)
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.312
    Antall liker
    63.007
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    De spilte Dire Straits da vi kom innom og jeg var solgt med en gang. 😅 Satt på andre rad og fikk sagt hei til Snickers-Is, som frigjorde plass på første rad og der hang det mye bedre sammen. Fikk inntrykket av en tight og godt sammenskrudd gjengivelse.
    Hm, når jeg tenker meg om så har jo du svært så rett - og kritikk kan blir urettferdig basert på kjappe inntrykk. :)
    Jeg satt ikke på første rad de to gangene jeg var innom. Ser at de selv også skriver at det var mye bedre der. Får håpe Stereo+ også satt på første rad da de kåret det til messens nest beste lyd 😊
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.312
    Antall liker
    63.007
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    En tullete historie fra virkeligheten. Rett før helgen nøt jeg et glass rødvin, eller var det tre og så i forbifarten at en platespiller ble lagt ut på Finn for noen glassperler. Før jeg visste ordet av det hadde jeg trykket kjøp. Det var ikke skrevet noe tekst i annonsen kun bilde av esken med Sharp RP-1500H. Litt gøyalt men original emballasje på en vintage platespiller tenkte jeg.

    4678173B-0D4C-4349-B209-25BD89C72C7D.jpeg


    Åpnet raskt esken i dag for å ta noen bilder og la den ut til salgs på Finn uten noe særlig tankevirksomhet.

    00D7EA16-3D11-4DCC-BB93-9C753E343604.jpeg


    Gikk ikke så lang tid før noen gjorde meg oppmerksom på at det var en Dual 1019 jeg solgte 😳🤣
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.312
    Antall liker
    63.007
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Rolling Stones boksen medførte naturlig nok litt opprydding i platehyllene. Boksen inneholder de 15 studioalbumene mellom 1971-2016. Hadde ni av dem fra før, så da forflyttes de til salgsbunkene i andre etasje. Det gjør jo også at jeg får plass til noen ekstra plater i hyllene i stuen (selvpålagt å ikke ha mer plater enn jeg har plass til i hyllene i stuen) 😊

    4AD17D4A-8B85-4C7C-9C2D-B6ACF1189360.jpeg


    Oppryddingen medførte et kritisk blikk på de andre Stones platene som sto i hyllen. De to øverste forflyttes til salgsavdelingen, mens de fire andre blir med videre.

    F0092B68-3ECB-4B86-8BB4-6CCDA7EAFDB7.jpeg


    Den skarpe leser vil lure på hvordan forflytning av 11 plater til fordel for 15 kan skape bedre plass. Svaret er at bokser ikke plasseres i hyllene. Kan nok være jeg etter hvert ønsker meg flere bokser 😄
     

    bluesbreaker

    Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Innlegg
    22.607
    Antall liker
    58.226
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Støttes helhjertet @Atlerovik
    Selv om det kan diskuteres heftig her inne og med sterke meninger om hva som er riktig lyd, så synes jeg det er befriende å vite at andre deler eller ikke deler samme opplevelsen som en selv.
    F.eks synes jeg det er interessant med @Karmana sine opplevelser av mitt anlegg som får meg til å reflektere.
    Husker også i hine hårde dager da Hedmarksgjengen hadde det hele og fulle svaret på riktig lyd backet med målinger, helt til noen hadde lyttet på denne fasiten og ikke nødvendigvis likte det de hørte.
    Messeopplevelsene tror jeg ikke gir svaret på hvordan det "skal" låte uansett, men å høre fra andre som har lyttet til det samme som meg og hvordan de opplevde det synes jeg er interessant. (y)


    mvh
    Det siste er jeg veldig enig i, og det er heller ikke alltid at man liker det samme. Dessuten kan ting som låter ganske ulikt likevel låte bra.
    For meg er det mye viktigere at et anlegg engasjerer, enn at det måler bra. Nå vil noen si at hvis det måler bra, så låter det godt.
    Det er jeg ikke enig i. Det kan låte godt både om det måler bra, eller ikke gjør det.
    Man må bare kjenne etter hva som er riktig for en.

    Du husker som en elefant @_RoDa_!
    (Jfr Hedmarksgjengen.)
    Dette må være fryktelig lenge siden?
    Jeg har hvertfall basspukkelen på plass i hht den såkalte Hedmarkskurven. Det er da det begynner å bli morsomt. 😆
    Det er vel kanskje det du tenker på?
    Ellers må du frita noen av oss Hedmarkinger, for det er flere av oss som aldri har målt mer enn at platespilleren står i vater. 😊
     
    Sist redigert:

    E. Largo

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.02.2007
    Innlegg
    8.825
    Antall liker
    16.004
    Sted
    Disco Volante
    Torget vurderinger
    2
    Rolling Stones boksen medførte naturlig nok litt opprydding i platehyllene. Boksen inneholder de 15 studioalbumene mellom 1971-2016. Hadde ni av dem fra før, så da forflyttes de til salgsbunkene i andre etasje. Det gjør jo også at jeg får plass til noen ekstra plater i hyllene i stuen (selvpålagt å ikke ha mer plater enn jeg har plass til i hyllene i stuen) 😊



    Oppryddingen medførte et kritisk blikk på de andre Stones platene som sto i hyllen. De to øverste forflyttes til salgsavdelingen, mens de fire andre blir med videre.



    Den skarpe leser vil lure på hvordan forflytning av 11 plater til fordel for 15 kan skape bedre plass. Svaret er at bokser ikke plasseres i hyllene. Kan nok være jeg etter hvert ønsker meg flere bokser 😄
    Husk også at en boks kun teller som en (1) plate, det gjør det ihvertfall når jeg legger inn i discogs ;)
     

    _RoDa_

    Ikke så veldig hifi-freak lengre
    Ble medlem
    06.02.2010
    Innlegg
    12.858
    Antall liker
    13.687
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    8
    Du husker som en elefant @_RoDa_!
    (Jfr Hedmarksgjengen.)
    Dette må være fryktelig lenge siden?
    Jeg har hvertfall basspukkelen på plass i hht den såkalte Hedmarkskurven. Det er da det begynner å bli morsomt. 😆
    Det er vel kanskje det du tenker på?
    Ellers må du frita noen av oss Hedmarkinger, for det er flere av oss som aldri har målt mer enn at platespilleren står i vater. 😊
    Fryktelig lenge siden?
    Neida, bare 12 år eller no.

    Ahh, som det anlegget til @Valentino med Gjallarhorn (de originale, ikke dette firmaet) låt

    BTW: Kan godt hende du har hedmarkskurver både foran og både bak, men har du ikke målt så vet vi ikke.
    Hm, kanskje ta med Room Analyzern på besøk? :cool:





    EDIT: Må bare dele go-tråden fra dengang da. Sattan så gøy det var!






    mvh
     
    Sist redigert:

    bluesbreaker

    Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Innlegg
    22.607
    Antall liker
    58.226
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    A-ha Tangen, ja. 😊👌
    Det er mange som driver med lyd på Hedmarken, med litt ulik tilnærming.
    Han går mer vitenskapelig til verks, og har noen interessante synspunkter.
    Jeg har vært hjemme hos han etter han begynte med andre prosjekter, og det låt veldig bra.

    Har venta på deg i flere år siden sist du var hos meg. Du er velkommen både med eller uten analyzer. 😊
     

    Fosse

    Æresmedlem
    Ble medlem
    19.08.2003
    Innlegg
    11.428
    Antall liker
    25.882
    Torget vurderinger
    24
    Rolling Stones boksen medførte naturlig nok litt opprydding i platehyllene. Boksen inneholder de 15 studioalbumene mellom 1971-2016. Hadde ni av dem fra før, så da forflyttes de til salgsbunkene i andre etasje. Det gjør jo også at jeg får plass til noen ekstra plater i hyllene i stuen (selvpålagt å ikke ha mer plater enn jeg har plass til i hyllene i stuen) 😊

    Vis vedlegget 762552

    Oppryddingen medførte et kritisk blikk på de andre Stones platene som sto i hyllen. De to øverste forflyttes til salgsavdelingen, mens de fire andre blir med videre.

    Vis vedlegget 762553

    Den skarpe leser vil lure på hvordan forflytning av 11 plater til fordel for 15 kan skape bedre plass. Svaret er at bokser ikke plasseres i hyllene. Kan nok være jeg etter hvert ønsker meg flere bokser 😄
    Si ifra om du skulle starte som revisor.
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.312
    Antall liker
    63.007
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Husk også at en boks kun teller som en (1) plate, det gjør det ihvertfall når jeg legger inn i discogs ;)
    Vakkert! Gjør meg nesten litt forelsket, men så kom jeg på at du er fra Haugesund, akkurat som ham jeg har feiret i kveld (ikke imponerende at jeg har feiret noen fra Haugesund, men samme hvor bra man er, ingen er ufeilbarlig 😊). Gleder meg forresten til øltimen(e) i morgen. Drysser nok noen plater inn, uten at jeg har peiling på når jeg får spilt dem. Et vindunderlig i-lands problem 😊
     
    Sist redigert:

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.312
    Antall liker
    63.007
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Syns den Rhino pressen av Ramones debuten er riktig bra :) Audiofilt mastred av Greg Calbi :cool: har ikke hørt orginal press?
    Kjekke ting! Min andre Ramones plate, Rocket to Russia er vel også på, Rhino. Husker ikke lydkvaliteten sist jeg spilte den. Men, jeg husker jeg hadde et fett glis og at foten beveget seg hele tiden 😊
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn