Welcome to the Leisuredome

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • HCS

    En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Innlegg
    26.718
    Antall liker
    32.599
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Tror du skal være veldig forsiktig med å underdrive ekornet i deg... Du som ikke liker klassisk og er lettere skeptisk til menn i obskure situasjoner, har da altså kjøpt ei klassisk cello plate hvor det sitter en mann å stønner i mic'en... ;D. Bare for å få en signatur... Tror du bør ta et par anti psykotikum.. ;).

    Forøvrig, god bedring. Frisk og blid etter å hørte på snufsinga til dere andre tre hele helga.. 8)
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.378
    Antall liker
    63.388
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Tror du skal være veldig forsiktig med å underdrive ekornet i deg... Du som ikke liker klassisk og er lettere skeptisk til menn i obskure situasjoner, har da altså kjøpt ei klassisk cello plate hvor det sitter en mann å stønner i mic'en... ;D. Bare for å få en signatur... Tror du bør ta et par anti psykotikum.. ;).

    Forøvrig, god bedring. Frisk og blid etter å hørte på snufsinga til dere andre tre hele helga.. 8)
    Tror du blander meg med et par andre. Snorking og hikking derimot....;)

    Litt utfordrende dette med klassisk, men jeg fortsetter å trene :)

    C7CFD70B-839D-4AE6-9C74-831E478BC28D.jpg
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.378
    Antall liker
    63.388
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Ser at du fortsatt kjører Jelco-arm. Hvordan går det med Dynavectoren?

    Mvh
    Begynner å nærme seg......tror jeg. Lassemann her på HFS var så vennlig å tilby seg å skifte internkablingen for meg. Sendte en melding til Roald om at jeg kunne ta med armen østover ifm Horten-messen og få ordnet med kablingen hvis han ikke hadde tid. Fikk tilbakemelding fra Roald om at det var unødvendig. Satser derfor på at det går i orden om ikke så lenge. Har egentlig ikke noe hast så lenge Jelco-armen spiller, men med en platespiller som har plass til to armer og en klar retippet Ortofon Rohmann, kjenner jeg at det klør litt :)
     

    E. Largo

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.02.2007
    Innlegg
    8.837
    Antall liker
    16.071
    Sted
    Disco Volante
    Torget vurderinger
    2
    Det er sikkert lurt å beholde Jelco’en på spilleren. Den Dynavectoren ser ut til å kreve en edru og stødig hånd :)
     

    Final

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.03.2013
    Innlegg
    3.141
    Antall liker
    5.143
    Sted
    Bærum
    Torget vurderinger
    4
    Hmm... Karmana var du klar over at Dynavector er for avholdsfolk, da du kjøpte armen?

    Burde stått advarsel i salgsannonsen8)
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.378
    Antall liker
    63.388
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Det er sikkert lurt å beholde Jelco’en på spilleren. Den Dynavectoren ser ut til å kreve en edru og stødig hånd :)
    Hmm... Karmana var du klar over at Dynavector er for avholdsfolk, da du kjøpte armen?

    Burde stått advarsel i salgsannonsen8)
    Hehe, Dynavectoren håndteres med lesebriller, mens med Jelcoen kan jeg bruke ølbriller ;)
     

    lassemann

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.05.2007
    Innlegg
    2.947
    Antall liker
    4.610
    Sted
    Fredrikstad
    Torget vurderinger
    1
    Tror du skal være veldig forsiktig med å underdrive ekornet i deg... Du som ikke liker klassisk og er lettere skeptisk til menn i obskure situasjoner, har da altså kjøpt ei klassisk cello plate hvor det sitter en mann å stønner i mic'en... ;D. Bare for å få en signatur... Tror du bør ta et par anti psykotikum.. ;).

    Forøvrig, god bedring. Frisk og blid etter å hørte på snufsinga til dere andre tre hele helga.. 8)
    Tror du blander meg med et par andre. Snorking og hikking derimot....;)

    Litt utfordrende dette med klassisk, men jeg fortsetter å trene :)

    Vis vedlegget 510051
    Veldig bra! Fortsett å øve.. Klassisk krever sitt anlegg og det har du. Dette er ei skive som rusler og går her om dagen. Låter konge..

    DSC_3863.jpg

    DSCPDC_0003_BURST20180917123337546_COVER.jpg


    Mvh
    lassemann
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.378
    Antall liker
    63.388
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Takker for tips, Lasse! Alltid glad for det :) Kanskje på tide å forsøke seg på en symfoni igjen. Forsøkte å finne denne innspillingen på Tidal, men uten hell. Det blir ikke lettere av at det virker som om noen har trykket på innspilling hver gang Bernstein hevet dirigentstokken :D Flere andre innspillinger av samme symfoni med samme gjengen fra New York på Tidal, så jeg har ingen unnskyldninger for å ikke gi det et forsøk :)
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.378
    Antall liker
    63.388
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Begynner å nærme seg tur til Horten. Har vel et avslappet forhold til hva jeg kommer til å få av lydopplevelser, men å lufte seg og drikke øl med rampen blir aldri feil.

    Hadde planer om en tur til Sluket, men av frykt for mulige homoerotiske tilnærmelser valgte Tiggerstadens store sønn til slutt å melde pass. I dag feirer min kone og jeg 20 års bryllupsdag. Hva gjorde hun? Stakk til Spania. Det begynner visst å bli et mønster at folk forsøker å unngå meg. Kanskje jeg må gjøre seriøse vurderinger rundt egen hygiene. Foreløpig forsøker jeg heller å drukne sorgene, det er jo tross alt tirsdag.

    0ADD649F-8D09-4995-84BF-F630576D38BB.jpg


    Vurderte om jeg skulle starte opp platevaskeren for første gang, men etter å ha lest all sutringen i Vinagunner sin tråd fant jeg ut at jeg venter nok en måned eller tre. Fikk i hvert fall den berømmelige fingeren ut og fikk hengt opp noen bilder. Skikkelig stil-kræsj, men jeg liker det og det er jo tross alt det som er viktig.

    DE8C4875-3CF5-433C-B0AE-A8A0BAD1BD70.jpg


    Fant også plass til mitt lille «frimerke-bilde». Jeg synes dette er strålende surrealistisk humor, men det er sjeldent at folk på besøk trekker på smilebåndet. Verden er full av folk som ikke har skjønt at det er innlysende at jeg alltid har rett.

    0CFCFE6A-4ED7-4730-A093-87B5160A3646.jpg


    Som gammel sur gubbe har jeg begynt å snurre på min likesinnede, Van the Man. De som ikke er like sur, ensom, misforstått og har bedre smak burde heller spille det nye strålende albumet til Alejandro Escovedo.

    6955C7AD-B4E6-4C30-9D3E-E09EF284AFCE.jpeg


    Jeg kan ikke garantere at denne posten er helt fri for ironi, men siden jeg har plaget folk så lenge med denne tråden, kan det jo være at en og annen leser mellom linjene :)
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.378
    Antall liker
    63.388
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Faen jævler, nu kjør vi!

    Akevitt og Gammel Dansk er jo gøyale saker, men litt belgisk øl som jeg ikke har smakt før er høytid.

    EC150CFA-E42A-4834-906F-94BEDAAB4DC1.jpg


    Det må snurres litt.

    96CFDD5B-FA5B-4694-A78C-B875491DC4A2.jpg


    To bilder som er full av nostalgi for meg. Maleriet har vært i familien noen generasjoner, mens denne John Miles platen ble spilt sønder og sammen i min ungdomstid. I kveld er det verdens beste plate :)

    72EAB100-3C4E-4477-BB2C-3C3A0D5D333A.jpg
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.536
    Antall liker
    102.881
    Torget vurderinger
    23
    Begynner å nærme seg tur til Horten. Har vel et avslappet forhold til hva jeg kommer til å få av lydopplevelser, men å lufte seg og drikke øl med rampen blir aldri feil.

    Hadde planer om en tur til Sluket, men av frykt for mulige homoerotiske tilnærmelser valgte Tiggerstadens store sønn til slutt å melde pass. I dag feirer min kone og jeg 20 års bryllupsdag. Hva gjorde hun? Stakk til Spania. Det begynner visst å bli et mønster at folk forsøker å unngå meg. Kanskje jeg må gjøre seriøse vurderinger rundt egen hygiene. Foreløpig forsøker jeg heller å drukne sorgene, det er jo tross alt tirsdag.

    20 år.png


     

    The Gunner

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.05.2010
    Innlegg
    9.936
    Antall liker
    17.212
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Sist redigert:

    Powerpoint

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Innlegg
    7.426
    Antall liker
    12.999
    Hmm... Karmana var du klar over at Dynavector er for avholdsfolk, da du kjøpte armen?

    Burde stått advarsel i salgsannonsen8)
    Karmana er aldri påseilet, bare mildt angrepet.. Ref tur til vesterled.. :)
    Kaptein/skipslege Karmana er ganske riktig sjelden påseilet med ambulerende ganglag.
    Som regel har han ei heller sterk slagside hverken til styrbord eller babord, hvilket er mer enn man kan si om enkelte andre under våre årlige temporære opphold på de sydgotiske elvesletter i mai.
    På den annen side vil man på et tidspunkt i løpet av aftenen ha vondt for å få øye på øvre del av nevnte herres legme som er tett innhyllet i sigarrøk. Da gjerne med kaffe og en god skvett brunt brennevin innnefor rekkevidde.
    Om han ikke responderer, men har falt litt inn i seg selv og egen nytelse, så er det bare å gripe fatt i glasset og utbringe en skål.
    Så er han straks på nett igjen :rolleyes:
     
    Sist redigert:

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.378
    Antall liker
    63.388
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.378
    Antall liker
    63.388
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Hmm... Karmana var du klar over at Dynavector er for avholdsfolk, da du kjøpte armen?

    Burde stått advarsel i salgsannonsen8)
    Karmana er aldri påseilet, bare mildt angrepet.. Ref tur til vesterled.. :)
    Kaptein/skipslege Karmana er ganske riktig sjelden påseilet med ambulernde ganglag.
    Som regel har han ei heller sterk slagside hverken til styrbord eller babord, hvilket er mer enn man kan si om enkelte andre under våre årlige temporære opphold på de sydgotiske elvesletter i mai.
    På den annen side vil man på et tidspunkt i løpet av aftenen ha vondt for å få øye på øvre del av nevnte herres legme som er tett innhyllet i sigarrøk. Da gjerne med kaffe og en god skvett brunt brennevin innnefor rekkevidde.
    Om han ikke responderer, men har falt litt inn i seg selv og egen nytelse, så er det bare å gripe fatt i glasset og utbringe en skål.
    Så er han straks på nett igjen :rolleyes:
    Pasientens lyrikk er som sedvanlig på et elevert nivå! Kapteinen ser frem til at skipslegens foreskrevne medisin blir inntatt i Horten før vi på dannet vis seiler noenlunde stødig inn i aftenlandet :)
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.378
    Antall liker
    63.388
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Her går det i Thin Lizzy. Faen, den gruppe var bare så avsindig bra!!! Jada, vet jeg har skrevet det før, men en god ting kan ikke skrives for ofte. Har noen LPer (med forbausende bra kvalitet), men registrerer at de ikke har den LP-boksen de (og jeg) fortjener. Er meg en gåte hvorfor ikke dette finnes, men det er vel noe rettighets-shait.
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.378
    Antall liker
    63.388
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Begynner vel å bli på tide å jekke en øl. Kan ikke parkere i Horten i morgen og være helt ute av trening. Skulle tatt seg ut!

    Pakking skjer som vanlig etter innfallsmetoden i morgen tidlig, men noen ting må klargjøres i dag. Hadde en traumatisk opplevelse i Hallingdal i fjor med kun FM-radio i bilen, så CD-veksleren må lades. Sammen med en iPod og aux i bilen bør turen bli mer overkommelig denne gangen.

    C36D1492-A23F-4A8A-AD37-659BD7B4C810.jpg


    Skrev tidligere om en liten platebunke som forsvant for meg etter å ha ligget ute på Finn i veldig kort tid. Skrev til selgeren at han måtte ta kontakt hvis ikke kjøper stilte opp. Det er 14 dager siden, men i dag ringte selger og sa han var lei av brutte avtaler. Dermed havner 27 plater til innbruddspris i Drotningsvik. Kun et par tre stykker jeg ikke kommer til å gidde å spille. Her litt av det som er på innkommende.

    DF54CA96-EAF7-4460-B5E6-BDB5EBFD62EE.jpg


    Faen, hold på å glemme den ølen. Får se å komme i gang.
     

    Hifi-girl77

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.12.2014
    Innlegg
    1.547
    Antall liker
    2.612
    Sted
    Bergen
    Aner jeg en eldre utgave av The Wall der, eller er det en remastring? Om du skulle nå mot formodning ha 2 av dem nå, så har du nummeret mitt ;)
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.378
    Antall liker
    63.388
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Aner jeg en eldre utgave av The Wall der, eller er det en remastring? Om du skulle nå mot formodning ha 2 av dem nå, så har du nummeret mitt ;)
    Får ikke hentet platene før i neste uke, men jeg antar det er en eldre utgave, uten at jeg vet hvilken. Kommer nok en gang jeg kjeder meg å sammenligne den med min remaster, men ønsket fra Bergen øst er notert bak det berømmelige øret :)
     

    Hifi-girl77

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.12.2014
    Innlegg
    1.547
    Antall liker
    2.612
    Sted
    Bergen
    Aner jeg en eldre utgave av The Wall der, eller er det en remastring? Om du skulle nå mot formodning ha 2 av dem nå, så har du nummeret mitt ;)
    Får ikke hentet platene før i neste uke, men jeg antar det er en eldre utgave, uten at jeg vet hvilken. Kommer nok en gang jeg kjeder meg å sammenligne den med min remaster, men ønsket fra Bergen øst er notert bak det berømmelige øret :)
    Knall!
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.378
    Antall liker
    63.388
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Aner jeg en eldre utgave av The Wall der, eller er det en remastring? Om du skulle nå mot formodning ha 2 av dem nå, så har du nummeret mitt ;)
    Får ikke hentet platene før i neste uke, men jeg antar det er en eldre utgave, uten at jeg vet hvilken. Kommer nok en gang jeg kjeder meg å sammenligne den med min remaster, men ønsket fra Bergen øst er notert bak det berømmelige øret :)
    Knall!
    Ikke hold pusten :cool:;)
     

    HCS

    En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Innlegg
    26.718
    Antall liker
    32.599
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Trodde de gamle pakkis-mustangene bare kom med kassetspiller.. ;). God tur over, blir trivelig å sees i Horten. Plinger på deg når jeg, forhåpentligvis, er fremme.
     

    The Gunner

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.05.2010
    Innlegg
    9.936
    Antall liker
    17.212
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Nice varp av skiver, Karmis!

    BTW, Evo ber meg spørre deg om du kan ta med Barbra Streisand-skiva til ham til helgen. Han er for sjenert til å spørre selv. Han ønsker å overta den i en mørk bakgate i Horten, og kommer i lang, mørk frakk, lue tredd godt nedover øra og skjerfet dratt langt oppover kinnbeinet. Du vil antagelig kun se øynene hans, men han gir seg til kjenne ved å nynne lavt og sårt: "I am a woman i looooove!".

     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.378
    Antall liker
    63.388
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Trodde de gamle pakkis-mustangene bare kom med kassetspiller.. ;). God tur over, blir trivelig å sees i Horten. Plinger på deg når jeg, forhåpentligvis, er fremme.
    Grrrrr, snakkes :)
     

    E. Largo

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.02.2007
    Innlegg
    8.837
    Antall liker
    16.071
    Sted
    Disco Volante
    Torget vurderinger
    2
    Aner jeg en eldre utgave av The Wall der, eller er det en remastring? Om du skulle nå mot formodning ha 2 av dem nå, så har du nummeret mitt ;)
    Får ikke hentet platene før i neste uke, men jeg antar det er en eldre utgave, uten at jeg vet hvilken. Kommer nok en gang jeg kjeder meg å sammenligne den med min remaster, men ønsket fra Bergen øst er notert bak det berømmelige øret :)
    Prislappen på kr. 90 tilsier vel at dette er en sak fra åttitallet. Jeg kjøpte min på den tiden så det er sikkert samme utgave.
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.378
    Antall liker
    63.388
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Nice varp av skiver, Karmis!

    BTW, Evo ber meg spørre deg om du kan ta med Barbra Streisand-skiva til ham til helgen. Han er for sjenert til å spørre selv. Han ønsker å overta den i en mørk bakgate i Horten, og kommer i lang, mørk frakk, lue tredd godt nedover øra og skjerfet dratt langt oppover kinnbeinet. Du vil antagelig kun se øynene hans, men han gir seg til kjenne ved å nynne lavt og sårt: "I am a woman i looooove!".


    Spennende tilbud! Når har det seg sånn at det var to Barbara Streisand skiver i bunken. Hvis jeg skulle ta med begge er jeg redd for at han blir så overstadig at han også kommer til å løfte på frakken, og det tror jeg ingen av oss har særlig godt av ;)

    Skjønner at broderen feiger ut, og mye tyder på at eldste broren gjør det samme. Du skulle gått foran som et godt eksempel :mad:
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.378
    Antall liker
    63.388
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Aner jeg en eldre utgave av The Wall der, eller er det en remastring? Om du skulle nå mot formodning ha 2 av dem nå, så har du nummeret mitt ;)
    Får ikke hentet platene før i neste uke, men jeg antar det er en eldre utgave, uten at jeg vet hvilken. Kommer nok en gang jeg kjeder meg å sammenligne den med min remaster, men ønsket fra Bergen øst er notert bak det berømmelige øret :)
    Prislappen på kr. 90 tilsier vel at dette er en sak fra åttitallet. Jeg kjøpte min på den tiden så det er sikkert samme utgave.

    Bra?
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.378
    Antall liker
    63.388
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Har kjøpt mye ræl, som gikk like fort ut som inn, etter at jeg kjøpte platespilleren. Synes denne rekken her på 27 plater var riktig så anstendig, relatert til mine nostalgiske drømmer om fortiden. Selger mener de er i riktig så bra stand, men det har jeg jo hørt før. Sterk i troen :)

    Alice Cooper, Lace and Whiskey
    Bachman Turner overdrive, Not Fragile 1974
    Barba Streisand, Guilty
    Barba Streisand, Memories
    Barkley James Harvest, Gone to earth
    Bergen Blues Band
    Bob Dylan, Street Legal 1978
    Bob Marley & the Wailers, Kaya
    Creedence Clearwater Revival, 20 greatest hits
    Dire Straits, Dire Straits
    Elvis Presley, Moody Blue
    Eric Clapton, Slowhand
    J. J. Cale, Naturally 1970
    J. J. Cale, Trubadur 1976 LA
    Jass Rocks, CBS 1977
    Jimi Hendrix, Vol 2
    Joan Armatrading
    Joan Armatrading, To the Limit
    Joan Armatrading, Walk under ladders
    Ole Paus, Paus posten nr. 1
    Peter Framton, Framton comes alive
    Pink Floyd, The wall
    Pink Floyd, Whish you where here
    Rolling Stones, 30 greatest hits
    Super Tramp, Crisis? What crisis?
    The Dave Clarck five, 18 Golden oldies
    Thin Lizzy, Bad Reputation
     

    The Gunner

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.05.2010
    Innlegg
    9.936
    Antall liker
    17.212
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Spennende tilbud! Når har det seg sånn at det var to Barbara Streisand skiver i bunken. Hvis jeg skulle ta med begge er jeg redd for at han blir så overstadig at han også kommer til å løfte på frakken, og det tror jeg ingen av oss har særlig godt av ;)

    Skjønner at broderen feiger ut, og mye tyder på at eldste broren gjør det samme. Du skulle gått foran som et godt eksempel :mad:
    Ved store manitu, du har rett. Ikke ta med noen skiver til Evo. Vi tar ingen sjanser!:eek:

    Har jo sagt før ang min tilstedeværelse: The answer, my friend, is blowing in the wind.^-^

     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.378
    Antall liker
    63.388
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Spennende tilbud! Når har det seg sånn at det var to Barbara Streisand skiver i bunken. Hvis jeg skulle ta med begge er jeg redd for at han blir så overstadig at han også kommer til å løfte på frakken, og det tror jeg ingen av oss har særlig godt av ;)

    Skjønner at broderen feiger ut, og mye tyder på at eldste broren gjør det samme. Du skulle gått foran som et godt eksempel :mad:
    Ved store manitu, du har rett. Ikke ta med noen skiver til Evo. Vi tar ingen sjanser!:eek:

    Har jo sagt før ang min tilstedeværelse: The answer, my friend, is blowing in the wind.^-^

    Det som faen da :mad: Jaja, jeg ba jo egentlig om det, og det er helt klart en forbedring siden sist ;)
     

    E. Largo

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.02.2007
    Innlegg
    8.837
    Antall liker
    16.071
    Sted
    Disco Volante
    Torget vurderinger
    2
    Aner jeg en eldre utgave av The Wall der, eller er det en remastring? Om du skulle nå mot formodning ha 2 av dem nå, så har du nummeret mitt ;)
    Får ikke hentet platene før i neste uke, men jeg antar det er en eldre utgave, uten at jeg vet hvilken. Kommer nok en gang jeg kjeder meg å sammenligne den med min remaster, men ønsket fra Bergen øst er notert bak det berømmelige øret :)
    Prislappen på kr. 90 tilsier vel at dette er en sak fra åttitallet. Jeg kjøpte min på den tiden så det er sikkert samme utgave.

    Bra?
    Det er en stund siden jeg har spilt den, men jeg mener den låter bra. Har ikke sammenlignet med fancy pressinger da.
    Kanskje på tide å gi den en runde på spilleren igjen.

    Det finnes en mengde utgivelser av The Wall, tror jeg har denne: https://www.discogs.com/Pink-Floyd-The-Wall/release/4166602
     

    bluesbreaker

    Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Innlegg
    22.692
    Antall liker
    58.681
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    På ungdomsskolen bygde jeg lysorgel i valgfag.
    Kuleste plata som blinket flottest var Frampton Comes Alive.
    Megaseller!
    Eneste grunnen til det må være utstrakt bruk av TALK BOX v gitarspilling...;)
    Talkbox solo på ca 2.20. Ikke noe en hører hver dag,-heldigvis.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn