Welcome to the Leisuredome

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Bjørn.H

    Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    03.07.2004
    Innlegg
    23.965
    Antall liker
    8.271
    Torget vurderinger
    1
    Vis vedlegget 507927

    Nakenlytting har vi da holdt på med i årtier, og det er slett ikke noe nordnorsk fenomen.
    Vi innvidde har t.o.m. et eget tidsskrift som vi har stor glede av. Jeg vet at mange ser med skepsis til HiFiblader, men jeg mener at det kun skyldes fordommer.
    Det der minner meg om god, gammeldags sensur..! ;)
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.443
    Antall liker
    63.839
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Helt klart blues, du har skjønt det... :).


    En ting som har blitt borte i alt fjaset her er om DV armen er iorden igjen karmana? Drev å testet min i dag og den funker heldigvis enda.
    Kjekt at din fungerer! Min står fremdeles hos Roald i påvente av at han skal skifte internkablingen. Tar tid, men det har jeg forhåpentligvis nok av :) Uansett ingen grunn til å stresse. Jelco-armen spiller jo fint, og platespiller er jo bare husets sekundærkilde :D
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.443
    Antall liker
    63.839
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Litt morsomt med kabeltråder. Blir ganske likt disse barnelekene med troll, som dukker opp andre steder, etter at du har slått ett av dem ned med en hammer. Du slår ned ett Paradox-troll, men to nye Paradox-troll dukker umiddelbart opp igjen ;)

    I dag har det vært litt variert musikk, men mest musikk for sarte søndagsnerver :) Jeg har alltid likt stilen til Mark Lanegan. Hans nye fra i år, With Animals, synes jeg er kanonbra. Hvis man liker melankolsk nedpå-musikk, er denne et særdeles bra valg!

    6335DD10-2056-4705-9778-052E07CEC4E9.jpeg


    Det går litt sent, men jeg har i hvert fall bestemt meg for hvilke bilder som skal gjøre det litt mindre nakent rundt stereoen. Kjenner ganske klart og tydelig at bildene ikke kommer til å bevege seg høyere opp på veggen i dag ;)

    0C5A9B78-5250-4834-BC66-63E7E39EB44D.jpg
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.443
    Antall liker
    63.839
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Livet går for tiden i 200 km/t og i morgen akselererer det til 250 km/t, MEN, fredag morgen hiver jeg meg på flyet for haifai-tur til Audio Note i Brighton i regi av HCS. Sammen med ham og et par andre staute karer blir nok dette en både interessant og gøyal helg :)
     

    rama

    biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Innlegg
    15.791
    Antall liker
    21.344
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    god tur, karer!
    skulle så gjerne vært med.
    om ikke et besøk hos peter skotupp står på lista over 1000 ting jeg må gjøre før jeg dør, så hadde det ikke vært feil å sitte på pub og stappe trynet fullt av øl og fish n chips med dere gutta.
     

    Espen L

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.03.2010
    Innlegg
    3.996
    Antall liker
    10.681
    Sted
    Skien
    Livet går for tiden i 200 km/t og i morgen akselererer det til 250 km/t, MEN, fredag morgen hiver jeg meg på flyet for haifai-tur til Audio Note i Brighton i regi av HCS. Sammen med ham og et par andre staute karer blir nok dette en både interessant og gøyal helg :)
    God tur Karmana og husk å ta masse bilder :)


    Mvh: Espen L
     

    HCS

    En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Innlegg
    26.718
    Antall liker
    32.599
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Livet går for tiden i 200 km/t og i morgen akselererer det til 250 km/t, MEN, fredag morgen hiver jeg meg på flyet for haifai-tur til Audio Note i Brighton i regi av HCS. Sammen med ham og et par andre staute karer blir nok dette en både interessant og gøyal helg :)
    God tur Karmana og husk å ta masse bilder :)


    Mvh: Espen L
    Vet ikke om bilder er tilrådelig.. ;)
    FB_IMG_1536652563937.jpg
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.443
    Antall liker
    63.839
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Livet går for tiden i 200 km/t og i morgen akselererer det til 250 km/t, MEN, fredag morgen hiver jeg meg på flyet for haifai-tur til Audio Note i Brighton i regi av HCS. Sammen med ham og et par andre staute karer blir nok dette en både interessant og gøyal helg :)
    God tur Karmana og husk å ta masse bilder :)


    Mvh: Espen L
    Vet ikke om bilder er tilrådelig.. ;)
    Vis vedlegget 508427
    Du får låse soveromsdøren, HC, så slipper du å bli forevighet ;)
     
    • Liker
    Reaksjoner: HCS

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.443
    Antall liker
    63.839
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Livet går for tiden i 200 km/t og i morgen akselererer det til 250 km/t, MEN, fredag morgen hiver jeg meg på flyet for haifai-tur til Audio Note i Brighton i regi av HCS. Sammen med ham og et par andre staute karer blir nok dette en både interessant og gøyal helg :)
    God tur Karmana og husk å ta masse bilder :)


    Mvh: Espen L
    Takker, Espen! Satser på å balansere foto og pint-formen ;)
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.443
    Antall liker
    63.839
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    god tur, karer!
    skulle så gjerne vært med.
    om ikke et besøk hos peter skotupp står på lista over 1000 ting jeg må gjøre før jeg dør, så hadde det ikke vært feil å sitte på pub og stappe trynet fullt av øl og fish n chips med dere gutta.
    Takker, rama. Hadde vært hyggelig med noen øl og røverhistorier sammen med deg :) Har skjønt at det er litt ulike synspunkt på Peter og dagens AN. Får holde meg kledelig i bakgrunnen og suge inntrykk......i hvert fall så lenge jeg klarer å holde kjeft :D
     

    bluesbreaker

    Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Innlegg
    22.746
    Antall liker
    59.001
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Riktig GOD TUR til dere Englandsfarere.
    Somme av oss andre får rusle oss en tur i Gøteborg i stedet.

    2328_0.jpg

    Det blir også SYYYkt bra som det heter these days.;)

    God helg etterhvert!
    Jeg regner med god gammeldags reportasje av kontinental standard, til tross for at dere skal på ei øy.
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.443
    Antall liker
    63.839
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Riktig GOD TUR til dere Englandsfarere.
    Somme av oss andre får rusle oss en tur i Gøteborg i stedet.

    Vis vedlegget 508463
    Det blir også SYYYkt bra som det heter these days.;)

    God helg etterhvert!
    Jeg regner med god gammeldags reportasje av kontinental standard, til tross for at dere skal på ei øy.
    Skulle gjerne vært to steder samtidig :mad::)

    Kos dokkar!
     

    Bjørn.H

    Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    03.07.2004
    Innlegg
    23.965
    Antall liker
    8.271
    Torget vurderinger
    1
    Livet går for tiden i 200 km/t og i morgen akselererer det til 250 km/t, MEN, fredag morgen hiver jeg meg på flyet for haifai-tur til Audio Note i Brighton i regi av HCS. Sammen med ham og et par andre staute karer blir nok dette en både interessant og gøyal helg :)
    God tur Karmana og husk å ta masse bilder :)


    Mvh: Espen L
    Vet ikke om bilder er tilrådelig.. ;)
    Vis vedlegget 508427
    Du får låse soveromsdøren, HC, så slipper du å bli forevighet ;)
    Jeg er faktisk mer bekymra over at buksa var dratt så langt ned...
     

    Powerpoint

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Innlegg
    7.433
    Antall liker
    13.037
    God tur til London Karmana :cool:
    RBN, Bluesbreaker. kwil. Konemor og jeg sørger for litt leven i Gøteborg
    Ta en Hendricks GT for meg også på en trivali pub.
    Ongaku monoblokkene kan du sikkert bare la stå hos AN, siden de utgjør en solid overvekt på flyet hem :rolleyes:
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.443
    Antall liker
    63.839
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    God tur til London Karmana :cool:
    RBN, Bluesbreaker. kwil. Konemor og jeg sørger for litt leven i Gøteborg
    Ta en Hendricks GT for meg også på en trivali pub.
    Ongaku monoblokkene kan du sikkert bare la stå hos AN, siden de utgjør en solid overvekt på flyet hem :rolleyes:
    Hehe, skjønner at vi begge har en vellykket helg :)
    Kjipt å måtte velge mellom Gøteborg og Brighton, men helt klart luksus :)

    Hadde blitt overvekt med Ongaku, noe som forøvrig er det minste problemet ved en anskaffelse ;)
     

    HCS

    En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Innlegg
    26.718
    Antall liker
    32.599
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Og boken "ti grunner til å slette seg på sosiale media" ligger øverst i bunken... :). Takk for turen, alltid en glede å bruke tid sammen. Natt til søndag ble noget fuktig, men artig. Og husk, sølv er intet nederlag... ;D
     

    HCS

    En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Innlegg
    26.718
    Antall liker
    32.599
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Regner uansett at det var fint å komme på jobb igjen i Bergen by i dag.. Takk for bildet fra deg..

    :)

    FB_IMG_1537204503652.jpg
     

    Bjørn.H

    Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    03.07.2004
    Innlegg
    23.965
    Antall liker
    8.271
    Torget vurderinger
    1
    Hadde de ikke råd å kjøpe større u-båter til Sjøforsvaret?
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.443
    Antall liker
    63.839
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Og boken "ti grunner til å slette seg på sosiale media" ligger øverst i bunken... :). Takk for turen, alltid en glede å bruke tid sammen. Natt til søndag ble noget fuktig, men artig. Og husk, sølv er intet nederlag... ;D
    Takk det samme! Kjekk tur i kjekt selskap :)
    Ble helt klart en litt forskjellig profil mellom fredagen og lørdagen. Begge deler gøyalt på forskjellige måter. Satser på en god kombo av begge deler i Horten :)
    Sølv er første taper, vettu. Kan lett bli mine famous last words ;)
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.443
    Antall liker
    63.839
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    TV2 hadde akkurat innslag på nyhetene fra Sotrabroen om at det nå er orkan i kastene. For oss på nedsiden av Sotrabroen er det største problemet at vinden lager så mye lyd når vinden treffer broen, at støygulvet blir for høyt for å spille musikk :mad:;)
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.714
    Antall liker
    103.592
    Torget vurderinger
    23
    Blåser noe jævlig her også - da tusler man ned under bakken til peiskos og 28 dB støygulv...:)
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.443
    Antall liker
    63.839
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Blåser noe jævlig her også - da tusler man ned under bakken til peiskos og 28 dB støygulv...:)
    Hehe, svinepels :) Mye gnag om rom og akustikk, men få som snakker særlig mye om viktigheten av lavt støygulvet. Dine 28 dB skulle jeg veeeeldig gjerne hatt, men er kun i nærheten på natten hvis det også er vindstille.
     

    tkr

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.03.2007
    Innlegg
    20.637
    Antall liker
    28.008
    Sted
    Nede i fjæresteinene
    Torget vurderinger
    2
    Var nettopp nede hos naboen og fortøyde trampolinen hans, som hadde satt stø kurs mot Høgøykylleren. Naboen hadde "sikret" den med et stykke flaggline som var festet rundt toppen av en gjerdestolpe og så dratt på tur med Danskebåten. ;)
    Needless to say hadde gjerdestolpen inntatt liggende stilling sammen med store deler av gjerdet. Får håpe at han koser seg på overfarten.....:rolleyes:

    mvh
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.443
    Antall liker
    63.839
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Friskt her fremdeles. Like greit det blåser fra seg før jeg skal kjøre over fjellet til Horten neste helg :)
     

    The Gunner

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.05.2010
    Innlegg
    9.949
    Antall liker
    17.289
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Kommer jeg til Horten, mon tro? The answer, my friend, is blowing in the wind ;)
     

    rama

    biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Innlegg
    15.791
    Antall liker
    21.344
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    usedvanlig mye penishumor rundt omkring nå.
    etter harde og lærerrike kabeldebatter kommer det gjerne en utladning her på hfs.
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.443
    Antall liker
    63.839
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Litt usikker på hva jeg finner mest interessant av penishumor og kabeldebatter. Begge deler har en viss underholdningsverdi bare det ikke trekker i langdrag......og der har jo penishumor litt å gå på her på HFS ;)

    Fikk litt tyn for at jeg ikke kjøpte plater i Brighton. Kan vel bare konkludere med at jeg er mer interessert i øl enn ekornatferd :) Måtte gjøre noe med det. Fikk akkurat mail av Peter Qvortrup om at han sender meg en Audio Note plate med hans signatur. Tullete pris relatert til at jeg sikkert bare kommer til å spille den en gang, men det er nå en gang litt gøy med minner. Litt ekorngen har jeg visst fremdeles :)

    Noe fikk jeg nå likevel med meg fra Brighton & Hove forrige helg. Et lite forkjølelsesvirus har ertet meg hele uken. Forsøkte å knekke det med vin på torsdag uten særlig vellykket resultat. Vurderte om jeg skulle være sutrete i dag eller ta ansvar. Sutrete mennesker er ikke gøyale, så da satser jeg på at sterkt brennevin og Imperiet gjør nytten :D

    5F4F2FA7-3F75-4F48-9135-E0AFDEA97810.jpg
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn