Watts utgiver konkurs

svartkeiko

Overivrig entusiast
Ble medlem
21.02.2013
Innlegg
1.113
Antall liker
446
Sted
9395 KALDFARNES
Torget vurderinger
12
Jeg fant ut at Lyd&bilde ikke passet meg og sa opp abb.
Det er altfor mye telefondingser som jeg ikke har det ringeste interesse av.Jeg ønsker meg et blad der de kun er opptatt med stereo i 2 kanaler.
Men jeg har jo innsett at dette er bare noe tull å ønske seg.Interessen til folk flest går på tvers av det som jeg syns og følgelig blir det ikke noe
bladsalg av dette.
Mvh Kenneth
 

evhvis

Overivrig entusiast
Ble medlem
05.04.2009
Innlegg
780
Antall liker
641
Sted
Grimstad
Torget vurderinger
14
Kvifor betale for Lyd og Bilde når ein kan lese Audiophile gratis?
Det skal eg såvisst ikkje nekte deg.....
Eller Stereophile nesten gratis sammenliknet med mange andre på papir... :rolleyes:
Tror jeg betalte ca 500kr for 2år for Sterephile på papir til postkassa og det koster rundt 90 kroner på zinio.com for 1 år elektronisk på PC og Tablet. Stereophile er per i dag eneste jeg får på papir, resten kommer på tablet men vurderer å abonnere på Hi-Fi news i papirformat da jeg foretrekker å lese fysiske eksemplarer.
 

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Innlegg
20.705
Antall liker
7.947
Sted
Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
Torget vurderinger
0
Når kommer papirutgaven av Audiophile, Arve?
Papir er format som er lesbart når du er borte frå pc-en, og fint på sommarferie, hytteturar og den slags. Men med dagens kostnadsnivå, problema med deadline og anna administrasjon, har skjemalternativa så mange fordelar at det skal betydeleg kapitalinnsprøyting for at vi vil satse på dette.
Og så er det fint å kunne søke på artiklar ti år attende, utan å ha desse hersens arkivpermane ståande, ikkje sant?
 

JENO

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.07.2003
Innlegg
2.598
Antall liker
1.377
Sted
Saksvik - Trøndelag
Fikk telefon fra L og B i går. De har begynt å ringe rundt til Watts abbonenter med tilbud, men var heldig vis lite pågående da jeg takket nei.
 
S

Syncrolux

Gjest
Jeg tror jeg kjøpte mitt siste hifi-blad på slutten av 80-tallet. Hadde en gang et abonnement på danske High Fidelity.... inntil jeg innså at mesteparten av innholdet var ren BS.
 
C

cruiser

Gjest
Holmedal gir seg hvertfall ikke så lett, lurer på hvor mange kreditorer man skal etterlate seg denne gangen
 

Næss

Overivrig entusiast
Ble medlem
30.08.2014
Innlegg
1.128
Antall liker
1.593
Sted
Larvik
Torget vurderinger
4
Kvifor betale for Lyd og Bilde når ein kan lese Audiophile gratis?
Det skal eg såvisst ikkje nekte deg.....
Eller Stereophile nesten gratis sammenliknet med mange andre på papir... :rolleyes:
Tror jeg betalte ca 500kr for 2år for Sterephile på papir til postkassa og det koster rundt 90 kroner på zinio.com for 1 år elektronisk på PC og Tablet. Stereophile er per i dag eneste jeg får på papir, resten kommer på tablet men vurderer å abonnere på Hi-Fi news i papirformat da jeg foretrekker å lese fysiske eksemplarer.
Man kan også abbonere på Stereophile for 2 år elektronisk, det betalte jeg ca 150-160 kroner for. Personlig liker jeg digitalt best, lettere å søke i ettertid, man har også tilgang til alle magasiner man har betalt for fra hvilken som helst pc så lenge man husker bruker og passord hos zinio. Man kan lagre versjonen på egen laptop hvis man ønsker, veldig enkelt og greit.
 

Antonsen

Hi-Fi freak
Ble medlem
09.04.2010
Innlegg
4.690
Antall liker
5.124
Sted
Hvittingfoss
Torget vurderinger
9
Nytt lyd og bilde i posten i dag - og det blir hvertfall ingen fornyelse av abonnementet fra meg. Jeg noterer meg, hvis jeg legger god vilja til ett hjemmekinoprodukt (mediaspiller), ett par høyttallere (hifi) og to forsterkere.

Får sjekke ut noen av de utenlandske igjen.
 

R.E.S.

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.05.2006
Innlegg
5.978
Antall liker
6.153
Torget vurderinger
32
Nytt lyd og bilde i posten i dag - og det blir hvertfall ingen fornyelse av abonnementet fra meg. Jeg noterer meg, hvis jeg legger god vilja til ett hjemmekinoprodukt (mediaspiller), ett par høyttallere (hifi) og to forsterkere.

Får sjekke ut noen av de utenlandske igjen.
Ellers så starter flesteparten av oss som gjorde Watt med det digitale bladet Stereo+. Vi er allerede på Facebook på denne adressen, mens nettside kommer trolig i løpet av august og det første bladet i månedskifte august/september. Bladet er gratis, alt du trenger å gjøre er å gå inn på Facebook-siden vår og registrere deg som gratisabonnent.

http://www.facebook.com/stereopluss

Roy
 

Ingeniøren

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.11.2007
Innlegg
4.271
Antall liker
1.173
Sted
Tranby
Torget vurderinger
7
Nytt lyd og bilde i posten i dag - og det blir hvertfall ingen fornyelse av abonnementet fra meg. Jeg noterer meg, hvis jeg legger god vilja til ett hjemmekinoprodukt (mediaspiller), ett par høyttallere (hifi) og to forsterkere.

Får sjekke ut noen av de utenlandske igjen.
Ellers så starter flesteparten av oss som gjorde Watt med det digitale bladet Stereo+. Vi er allerede på Facebook på denne adressen, mens nettside kommer trolig i løpet av august og det første bladet i månedskifte august/september. Bladet er gratis, alt du trenger å gjøre er å gå inn på Facebook-siden vår og registrere deg som gratisabonnent.

http://www.facebook.com/stereopluss

Roy
Hei. Er ikke på FB men var inne og registrert meg i dag. Så ut til at det gikk bra - får man bekreftelse på mail ?
 

R.E.S.

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.05.2006
Innlegg
5.978
Antall liker
6.153
Torget vurderinger
32
Nytt lyd og bilde i posten i dag - og det blir hvertfall ingen fornyelse av abonnementet fra meg. Jeg noterer meg, hvis jeg legger god vilja til ett hjemmekinoprodukt (mediaspiller), ett par høyttallere (hifi) og to forsterkere.

Får sjekke ut noen av de utenlandske igjen.
Ellers så starter flesteparten av oss som gjorde Watt med det digitale bladet Stereo+. Vi er allerede på Facebook på denne adressen, mens nettside kommer trolig i løpet av august og det første bladet i månedskifte august/september. Bladet er gratis, alt du trenger å gjøre er å gå inn på Facebook-siden vår og registrere deg som gratisabonnent.

http://www.facebook.com/stereopluss

Roy
Hei. Er ikke på FB men var inne og registrert meg i dag. Så ut til at det gikk bra - får man bekreftelse på mail ?
Det er jeg usikker på. Skal ta en sjekk.

Roy
 

Antonsen

Hi-Fi freak
Ble medlem
09.04.2010
Innlegg
4.690
Antall liker
5.124
Sted
Hvittingfoss
Torget vurderinger
9
Nytt lyd og bilde i posten i dag - og det blir hvertfall ingen fornyelse av abonnementet fra meg. Jeg noterer meg, hvis jeg legger god vilja til ett hjemmekinoprodukt (mediaspiller), ett par høyttallere (hifi) og to forsterkere.

Får sjekke ut noen av de utenlandske igjen.
Ellers så starter flesteparten av oss som gjorde Watt med det digitale bladet Stereo+. Vi er allerede på Facebook på denne adressen, mens nettside kommer trolig i løpet av august og det første bladet i månedskifte august/september. Bladet er gratis, alt du trenger å gjøre er å gå inn på Facebook-siden vår og registrere deg som gratisabonnent.

http://www.facebook.com/stereopluss

Roy
Det har jeg gjordt, og ser frem til dere kommer i gang. Blir det en månedlig digital utgivelse eller fortløpende oppdateringer? Begge har sine fordeler.
 

R.E.S.

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.05.2006
Innlegg
5.978
Antall liker
6.153
Torget vurderinger
32
Skal komme en kvittering på at du er registrert påstår Håvard Holmedal, redaktør i Stereo+. Gi meg beskjed om dere ikke har fått en slik kvitteringsmail.

Roy
 

R.E.S.

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.05.2006
Innlegg
5.978
Antall liker
6.153
Torget vurderinger
32
Det har jeg gjordt, og ser frem til dere kommer i gang. Blir det en månedlig digital utgivelse eller fortløpende oppdateringer? Begge har sine fordeler.
Om jeg husker riktig satser vi i første omgang på åtte utgivelser i året. (eller var det ti? Teflonhjernen min har sommerferie).

I tillegg vil vi ha både Facebook-side og webside med mye aktivitet.

Roy
 

Antonsen

Hi-Fi freak
Ble medlem
09.04.2010
Innlegg
4.690
Antall liker
5.124
Sted
Hvittingfoss
Torget vurderinger
9
Skal komme en kvittering på at du er registrert påstår Håvard Holmedal, redaktør i Stereo+. Gi meg beskjed om dere ikke har fått en slik kvitteringsmail.

Roy
Høres bra ut!

Har ikke fått noe kvittering jeg heller, registrerte meg for lenge siden.
 

R.E.S.

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.05.2006
Innlegg
5.978
Antall liker
6.153
Torget vurderinger
32
Når jeg tenker meg om, fikk ikke jeg noen kvittering da jeg registrerte meg heller. Jeg sjekker med Stereo+-sjefen :)

Roy
 

Imagine

Hi-Fi freak
Ble medlem
25.02.2014
Innlegg
3.656
Antall liker
859
Sted
osøyro
Har ikke fått kvittering jeg eller da jeg registrerte meg på fjas boka :)

Imagine
 

R.E.S.

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.05.2006
Innlegg
5.978
Antall liker
6.153
Torget vurderinger
32
Jeg har bedt Håvard sjekke opp. Hvis det er sånn at vi ikke får kvittering, så er det forhåpentligvis greit.

Roy
 

R.E.S.

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.05.2006
Innlegg
5.978
Antall liker
6.153
Torget vurderinger
32
Alt er registrert, sier Håvard, så da trenger vi ikke bekymre oss for manglende kvittering.

Roy
 

ThomAus

Hi-Fi interessert
Ble medlem
06.06.2011
Innlegg
72
Antall liker
31
Sted
Det store utland
Skal komme en kvittering på at du er registrert påstår Håvard Holmedal, redaktør i Stereo+. Gi meg beskjed om dere ikke har fått en slik kvitteringsmail.

Roy
Høres bra ut!

Har ikke fått noe kvittering jeg heller, registrerte meg for lenge siden.
Jeg registrerte meg for en tid tilbake og har heller ikke mottatt kvittering. Det kan virke som om registreringsfunksjonen ikke fungerer helt etter hensikten.
 

vally

Hi-Fi interessert
Ble medlem
24.10.2008
Innlegg
63
Antall liker
14
Torget vurderinger
3
Registrerte meg nå.Kvitteringa kom som et rekyl.
 
Topp Bunn