Fra skanse til skanse: Spiegel: Flere sjefer involvert i VW-juks - Aftenposten
Ikke noe problem de får jobb i Tesla.Ja, det blir tomt i direksjonsfløyen i Wolfsburg når dette er endevendt.
Houston, we have a problem up here...Enda tommere, ser det ut som.
Bare løgn fra VW.
Nyhetsbyrå: Jukseprogram funnet på nye VW-biler - Bil - E24
Dream on. Avhoppere fra Apple og Google, kanskje, men VW-sjefer er vel omtrent det siste Tesla behøver. Ett gigantisk ego er tilstrekkelig allerede.Ikke noe problem de får jobb i Tesla.Ja, det blir tomt i direksjonsfløyen i Wolfsburg når dette er endevendt.
...å spå om fremtiden er betydelig verre.
Fader au!! De garanterte at Euro-6 godkjente biler fom 2016 ikke var manipulert. I forkant av leveringen av min nye Skoda Octavia forrige uke lovet Skoda/forhandleren at bilen vart trygg mht dette tullet. VW setter VAG sitt forhandlerapparat i knipe, i tillegg til kunder mv.... Nå synes jeg saken går inn i en ny fase - har de overhodet ikke kontroll!!!!!!!!!!!!???????????
Enslags TV-aksjon for å dekke bøtene, tilbakekallingene og Winterkorns sluttpakke?...uansett...De selger faktisk mer biler i inneværende mnd enn de gjorde i fjor...![]()
Ja, det har sittet merkelig langt inne hos enkelte i tråden. Skulle tro det var ganske opplagt at man som forbruker, om man hadde en av disse bilene eller ikke, skulle vært temmelig forbannet over at et antatt kvalitetsmerke som VW misbruker sin opparbeidede tillit på denne måten. I stedet er juksemotorene blitt bagatellisert. I dette landet er vel bil det nest dyreste folk kjøper, etter bolig. Må være beroligende for produsentene at kundene deres bryr seg såpass lite om at de blir rundlurt.Enslags TV-aksjon for å dekke bøtene, tilbakekallingene og Winterkorns sluttpakke?...uansett...De selger faktisk mer biler i inneværende mnd enn de gjorde i fjor...![]()
Biltilsynet har nå også lest kjøretøyforskriften og sier det som har vært innlysende lenge for noen av oss:
Vegvesenet: Blir ikke bilene fikset kan de bli avskiltet
Det bizarre i dine innlegg er meg til evig glede. Helg er det også.Ja, dette er helt klart OPPLAGT...Med salgsØKNING.... Tror det sitter enda lengre inne hos konspirasjons/-dommedags profetene... Som så langt ikke har noe konkret å vise det..bare hva som KAN skje, tror vil skje, hva andre skriver vil skje... Eller er det ikke salgs bilprodusenter lever av ? Nei, stemmer det, VW er snart konk, så folk handler som gale ...Av nostalgi... Fuck sutringa til enkelte her..
Det bizarre i dine innlegg er meg til evig glede. Helg er det også.Ja, dette er helt klart OPPLAGT...Med salgsØKNING.... Tror det sitter enda lengre inne hos konspirasjons/-dommedags profetene... Som så langt ikke har noe konkret å vise det..bare hva som KAN skje, tror vil skje, hva andre skriver vil skje... Eller er det ikke salgs bilprodusenter lever av ? Nei, stemmer det, VW er snart konk, så folk handler som gale ...Av nostalgi... Fuck sutringa til enkelte her..![]()
At de selger flere enn på samme tid ifjor, og det etter denne skandalen...Det har sikkert ikke noe å si...?? Folk må jo forstå at dette firmaet snart er konkurs...De lever ikke av salg, de lever av service osv. Marginene på nybilsalg er syltynne. Mø selvsagt selge biler for å ha noe å ta service på, men VW har veldig dårlige marginer på nye biler.
Flere linjer kode for navigasjon, media og klimaanlegg i en Mercedes S enn i F35.Tesla Model S har visstnok 35 cpuer i bilen. Det er veldig, veldig mye programvare i en moderne bil.
Du vil ikke skjønne, det er greit det. Men det fremstår ikke som spesielt smart.Så Tesla har VISSTNOK det? Hmm, da er nok Tesla fremtiden fordi den visstnok har det.. Siden det nevnes i en Volkswagen tråd..
Relevant helt klart. Men og en fin måte å fremvise tråden handler om for din del. Å få frem hvor bra Tesla... Egentlig litt patetisk når det er VW det snakkes om her..Du vil ikke skjønne, det er greit det. Men det fremstår ikke som spesielt smart.Så Tesla har VISSTNOK det? Hmm, da er nok Tesla fremtiden fordi den visstnok har det.. Siden det nevnes i en Volkswagen tråd..
En moderne premiumbil har angivelig rundt 100 millioner linje programvare i seg. Det er, som hardingfele er inne på, mer enn i et jagerfly.
Om du ikke klarer å se relevansen kan jeg dessverre ikke hjelp deg. Kan kun lede hesten til vannet, men den må drikke selv.
Ved nærmere ettersyn gjør de jo ikke det: Global salgsnedgang for VW - DN.no...uansett...De selger faktisk mer biler i inneværende mnd enn de gjorde i fjor...![]()
Som sagt: det fremstår ikke som spesielt smart: jeg vet ikke hva du tenner på, men flest cpuer per bil får det ikke til å krible i buksa mi. Tesla model s er eneste bil jeg har lest hvor mange cpuer den har, derav eksempelet. En merce eller BMW kan gidt ha flere for alt jeg vet. Men det vet jeg ingen ting om.Relevant helt klart. Men og en fin måte å fremvise tråden handler om for din del. Å få frem hvor bra Tesla... Egentlig litt patetisk når det er VW det snakkes om her..Du vil ikke skjønne, det er greit det. Men det fremstår ikke som spesielt smart.Så Tesla har VISSTNOK det? Hmm, da er nok Tesla fremtiden fordi den visstnok har det.. Siden det nevnes i en Volkswagen tråd..
En moderne premiumbil har angivelig rundt 100 millioner linje programvare i seg. Det er, som hardingfele er inne på, mer enn i et jagerfly.
Om du ikke klarer å se relevansen kan jeg dessverre ikke hjelp deg. Kan kun lede hesten til vannet, men den må drikke selv.