vredensgnag skrev:http://en.wikipedia.org/wiki/British_Airways_Flight_9
Her var det kontant nedlåsing av motorene, men problemet er at asken inneholder sand og stein. Flymotorene ødelegges. Enig i at det virker som en overreaksjon i forhold til lavere høyder, men det er en helsikes masse aske på vei opp fra det hullet.
I følge islenningene er det visst ikke et smørsmål om det vil skje, men når...vredensgnag skrev:Vel, smeller Katla så kan det bli smått interessant. De begynner å bli meget bekymret for at den skal bli med på moroa.
Skremmende faktiskBT skrev:I følge islenningene er det visst ikke et smørsmål om det vil skje, men når...vredensgnag skrev:Vel, smeller Katla så kan det bli smått interessant. De begynner å bli meget bekymret for at den skal bli med på moroa.
Hun blir visstnok alltid med på moroa når det skjer ting i nabolaget.
vredensgnag skrev:Tja, litt rev i seilene når det gjelder hysterisk flybruk til småturer overalt kan muligens bevirke at vi begynner å bry oss om nærområdet igjen. Nå stikker vi fra grender og frender ved første anledning, og gir egentlig katta i hva som skjer siden vi kun møter dem på flyplassen.
Jeg tror jernbanen vil få de bevilgningene den trenger for å bli oppgradert. Og det er bra.
Så takk til Island. Men fint om Katla ikke knaller av på monumentalfis, en liten fis er i orden. Smeller det skikkelig kommer vi til å se ut som kullgruvearbeidere, hele gjengen.
Det gjelder for alt. Før eller senere vil alt skje. Feks at lavakammeret under Yellowstone imploderer, eller at en meteor av bra størrelse smeller i bakken. Da blir Katla en salutt. Heldigvis går det lenge mellom hver gang de virkelig store smeller av, og i de relativt rolige periodene i mellom kan det skje pussige ting som at feks arten menneske dukker opp.....BT skrev:I følge islenningene er det visst ikke et smørsmål om det vil skje, men når...vredensgnag skrev:Vel, smeller Katla så kan det bli smått interessant. De begynner å bli meget bekymret for at den skal bli med på moroa.
Hehe god humorotare skrev:
Fin artikkel om Kaptein Moody og hva som skjedde ombord. Skjønner godt at flyene står på bakken nå. De var inne i en askesky de ikke kunne se, og som ikke ble sett av satellitter. Kornene var 0.075mm store ...Valentino skrev:Fra gamle dager by courtesy of The Queens own airline:
- Ladies and Gentlemen, this is your Captain speaking. We have a small problem. All four engines have stopped. We are doing our damnedest to get them under control. I trust you are not in too much distress.
Edit: vredensgnag hadde tatt med den allerede:
vredensgnag skrev:http://en.wikipedia.org/wiki/British_Airways_Flight_9
Her var det kontant nedlåsing av motorene, men problemet er at asken inneholder sand og stein. Flymotorene ødelegges. Enig i at det virker som en overreaksjon i forhold til lavere høyder, men det er en helsikes masse aske på vei opp fra det hullet.
Den var morsomotare skrev:
Slapp av.Trondmeg skrev:Sist røyk var i skuddet dukket det opp en kar formerly known as Josef Ratzinger.
Lurer på hvem som dukker opp hvis denne røyken blir hvit?
Ble plutselig litt skremt kjenner jeg.
Takketakk!mteinum skrev:Denne er også fin![]()
Hi-fi-lista di kan tyde på at du ble utsatt for engelsk syke, men det finnes jo værre ting enn detJøgga skrev:Om vi fikk varige men får andre avgjøre, men jeg lever og trives. Og liker vulkaner ;D
Det er nok derfor jeg trives så godttorem skrev:Hi-fi-lista di kan tyde på at du ble utsatt for engelsk syke, men det finnes jo værre ting enn detJøgga skrev:Om vi fikk varige men får andre avgjøre, men jeg lever og trives. Og liker vulkaner ;D![]()
Oh shit, kom på den nye RIAAen min!Smibakkjen skrev:Måtte vulkanen dø ut, fort som f...!
Venter nye hodetelefoner fra USA:
Det hadde vel du likt gutten !! ;Dbaluba skrev:Kunne de ikke heller sendt kvinneoverskuddet sitt nedover?
http://open.spotify.com/track/5lv1Mki0T1s49IkxAsm7Y4Spiralis skrev:Det hadde vel du likt gutten !! ;Dbaluba skrev:Kunne de ikke heller sendt kvinneoverskuddet sitt nedover?
Men glem nå ikke at også islandske menn lider månedlig på grunn av PMS hos sitt kvinneoverskudd ;D ;D ;D
Kvinnfolk er en egen rase, det må de minst være. ;DSpiralis skrev:Det hadde vel du likt gutten !! ;Dbaluba skrev:Kunne de ikke heller sendt kvinneoverskuddet sitt nedover?
Men glem nå ikke at også islandske menn lider månedlig på grunn av PMS hos sitt kvinneoverskudd ;D ;D ;D