Har i og for seg snakket med dem på Stasjonen, og det var meget hyggelige samtaler.ixos_76 skrev:Den integrerte forsterkern ble testet av Vidar Mørch i ett tidligere fidelity...med svært lovende resultater...har hørt vtl ett par korte ganger..det imponerer....tror,om jeg ikke husker feil,at de ampene i "betalbar uten banklån klassen" kjører på el34 utgangsrør...noe som borger for en flott klangkarakter....
Unto Pavola hos Hifi-stasjonen,er en kar med masse kjennskap til produktene,du får nesten høre litt med han...
Høium har jo en brukt preamp fra VTL (vacum tube logic)...til en relativt hyggelig pris,dersom du finner den rette effektampen ;D
Flotte saker dette her,det er i allefall helt sikkert.....holdt på å bli av med en 150w stereoamp en gang..Men så ble SET på meg,etter det har jeg forså vidt slått meg til ro med dette ;D....men det fordrer jo særs lettdrevene høyttalere da.
ST85 er bra på :Proffen skrev:Har i og for seg snakket med dem på Stasjonen, og det var meget hyggelige samtaler.ixos_76 skrev:Den integrerte forsterkern ble testet av Vidar Mørch i ett tidligere fidelity...med svært lovende resultater...har hørt vtl ett par korte ganger..det imponerer....tror,om jeg ikke husker feil,at de ampene i "betalbar uten banklån klassen" kjører på el34 utgangsrør...noe som borger for en flott klangkarakter....
Unto Pavola hos Hifi-stasjonen,er en kar med masse kjennskap til produktene,du får nesten høre litt med han...
Høium har jo en brukt preamp fra VTL (vacum tube logic)...til en relativt hyggelig pris,dersom du finner den rette effektampen ;D
Flotte saker dette her,det er i allefall helt sikkert.....holdt på å bli av med en 150w stereoamp en gang..Men så ble SET på meg,etter det har jeg forså vidt slått meg til ro med dette ;D....men det fordrer jo særs lettdrevene høyttalere da.
Lurer fortsatt litt på hvilke forsterkere som vil være naturlige "sammenlikninger" og/eller konkurrenter..........?
Hva mener folket disse forsterkerne er bra på, og hvor har de noe å gå på?
mvh
Proffen
Takker for tips!Imperial skrev:Genalex - Gold Lion kommer med nyprodusjon av KT77 i sommer...
Det blir nok ett bra rør etter hva man sier allerede nå.
Det ville jeg kanskje snust på nå de er der..
mvh