Vossajazz 2022 - Sundag

Vossajazz2022-Sundag-fs.jpg

Eg var som vanleg seint oppe, og hadde sikta meg inn på fyrste konserten på kveldstid, Solveig Slettahjell i Vangskyrkja klokka 5. Dag ringde meg i grevens tid for å minna meg på ein konsert klokka halv 2 i gamlekinoen, med far og dotter Brunborg. Eg rakk det akkurat.

BRUNBORG OG ØYUNN: Togetherness

Far Brunborg er vår eigen Tore Brunborg frå bygda, ein mann med ein særleg var og vakker tone i saksofonen. Dotter Liv med artistnamn Øyunn spelte trommer. Det er ikkje kvar dag ein ser ei dame bak trommesettet, ho såg ut som om ho var 19 år, eg tenkte at ho nett hadde lært å tromma, og fekk vera med berre avdi ho var dotter til faren.

So synte det seg at ho var 32, og stødigare bak trommene til hardare det gjekk for seg. Med stor innleving og halvopen munn talde ho tonar og takter og kva veit eg, og smilte. Ho gav eit driv til musikken som gjorde denne konserten til ei herleg og frisk oppleving. Det gjorde heller ingenting at Bugge Wesseltoft sat bak pianoet. Eg reknar med at han ikkje treng nokon som helst presentasjon for lesarane av denne teigen. Han har same lyriske stil - om det er rette uttrykket - som Tore Brunborg. Saman med bassist Nikolai Hængsle var dette akkurat den kveiken me trengde for å kvikna til att på ein sundag. Både vakkert og oppfriskande på same tid. Men sei meg: Kvifor engelsk tittel?

Les heile artikkelen om sundagen på Vossajazz 2022 i Audiophile.no

Vossajazz2022-Sundag (7 of 15).jpg

Kommentarer

Informasjon om bruker

Audiophile.no
Bransjemedlem
Medlem siden
Antall liker
539
Link til alle artikler
289
Audiophile.no sine annonser
Audiophile.no
Platesmaking 4-22. Mer helnorsk musikk

Platesmaking 4-22. Mer helnorsk musikk

• 0
Også denne gangen er det bare norsk musikk, og med tre av dem er vel også jazz i ganske ulike tapninger. Og spesielt et av albumene er en veldig spennende debutant som jeg ser frem til å høre mer...
Fortsett
Audiophile.no
Tre nye mellomklassemodeller fra Denon

Tre nye mellomklassemodeller fra Denon

• 4
Denon har lansert tre nyheter i sitt HiFi-sortiment. Vi snakker om to komponenter i den helt nye 900-serien, og en ny modell som ligger opp mot grensen til forsiktig HighEnd. Denon lanserte disse...
Fortsett
Audiophile.no
Om HiFi-språk og ein dråpe NAD – Stig Arne si dagbok april 2022

Om HiFi-språk og ein dråpe NAD – Stig Arne si dagbok april 2022

• 0
Sol, varme og hagelivet er vidunderleg, men det regnar heldigvis i blant, og då jobbar denne skrivaren med den månadlege Dagboka. Denne gongen med den vanskelege skildringa av lyd, ein dose NAD og...
Fortsett
Audiophile.no
CD 60 – ny CD-spiller med høy eleganse og moderat pris fra Marantz

CD 60 – ny CD-spiller med høy eleganse og moderat pris fra Marantz

• 0
Marantz har lansert sitt fjerde produkt med den nye designlinjen som ble introdusert for litt under to år siden. CD 60 er som navnet mer enn antyder en sølvplatespiller, og så har den et...
Fortsett
Audiophile.no
Tre nyheter fra Sonos

Tre nyheter fra Sonos

• 0
Sonos har lansert tre nyheter. Den helt nye lydplanken Sonos Ray vil for mange være den mest interessante av dem. 11. mai tikket det inn en melding fra Sonos om tre nyheter. I tillegg til den nye...
Fortsett
Audiophile.no
iPod er død – leve iPod

iPod er død – leve iPod

• 7
I dag fikk vi den sørgelige meldingen om at Apple har besluttet å gravlegge institusjonen iPod, etter at den revolusjonerte dingsemarkedet og musikkavspilling for 21 år siden. Selv om vi har sett...
Fortsett
Topp Bunn