Vossajazz 2021 - laurdag

Vossajazz_2021-Lørdag (5 of 5).jpg

Ja eg visste jo at Noreg skulle opna opp att kl. 4 i dag, men ante ikkje at det ville verta feira som ein frigjeringsdag over heile landet, Inklusive på Voss.

Laurdagen vart prega av av usikkerhet og improvisasjon - som seg hør og bør på ein jazzfestival. “Sagn" ved Arild Andersen (klokka 5) vart avlyst grunna fråver/sjukdom, og eg såg meg om etter alternativ. "Klangen av Hoem” med Ine Hoem hadde eg i utgangspunktet streka over, eg har gjort meg kjend med ho via Spotify og YouTube, og konkludert med at dette var litt for snilt for meg. Det var litt i sjangeren vise/pop. Men etter kvart gjekk det opp for meg at dette likevel kunne vera eit alternativ. For med seg hadde ho fleire av dei beste jazzmusikarane i landet, eg talte 14 personar på scena, inklusive pappa Edvard Hoem! Konserten - eller showet - vart skipa til av Ine i høvet 70-årsdagen til faren. Sidan har dei turnert rundt med dette showet, som no altso var tinga til Vossajazz.

Les heile laurdagsrapporten frå Vossajazz 2021 i Audiophile.no

Vossajazz_2021-Lørdag (1 of 5).jpg

Kommentarer

Informasjon om bruker

Audiophile.no
Bransjemedlem
Medlem siden
Antall liker
390
Link til alle artikler
242
Audiophile.no sine annonser
Audiophile.no
The Nordic Ice Collection – Bang & Olufsen kler seg i ny vinterdrakt.

The Nordic Ice Collection – Bang & Olufsen kler seg i ny vinterdrakt.

• 0
Vi nærmer oss vinter, og trofast mot sine tradisjoner introduserer Bang & Olufsen en ny kolleksjon med en årstidtilpasset farge på 6 av sine mest populære produkter. Som vi har påpekt mange...
Fortsett
Audiophile.no
Film spesial: Stig Arne går til filmen – Stig Arne si dagbok september 2021

Film spesial: Stig Arne går til filmen – Stig Arne si dagbok september 2021

• 0
Denne gongen vil eg ikkje testa eller prøva ut noko særskilt, men heller nytta høvet til å filosofera kring konsertopplevinga, og korleis denne skil seg frå lytteopplevinga i stova heime. Eg er...
Fortsett
Audiophile.no
TEST: Cambridge Audio EVO 75 – en usedvanlig veldesignet strømmeforsterker

TEST: Cambridge Audio EVO 75 – en usedvanlig veldesignet strømmeforsterker

• 0
I vår lanserte Cambridge Audio en helt ny produktfamilie, med strømmeforsterkerne EVO 75 og EVO 150 i sentrum. Vi har hatt den minste av dem på test. Cambridge Audio har produsert HiFi siden...
Fortsett
Audiophile.no
TEST: Beoplay EQ – ny vellykket toppmodell med ANC fra Bang & Olufsen

TEST: Beoplay EQ – ny vellykket toppmodell med ANC fra Bang & Olufsen

• 0
I sommer lanserte B&O nye flaggskip øreplugger. Vi har hatt dem på en grundig test, der de blant annet har målt krefter mot B&W sine flaggskip i tilsvarende kategori. Mitt første møte med helt...
Fortsett
Audiophile.no
Sennheiser RS 5200 – hodetelefoner for fastleger?

Sennheiser RS 5200 – hodetelefoner for fastleger?

• 0
Sennheiser har nettopp lansert et nytt uvanlig sett med hodetelefoner. Eller stethoset, som Sennheiser kaller det. Det interessante spørsmålet er om du trenger legeautorisasjon for å benytte dem...
Fortsett
Audiophile.no
Vossajazz 2021 - sundag

Vossajazz 2021 - sundag

• 0
Siril Malmedal Hauge Denne konserten gjekk klokka 12 på morgonen - ja eg kallar det morgon - i Osasalen på Ole Bull Akademiet. Det var eit slit å koma seg opp tidsnok til å rekka det. Midt på...
Fortsett
Topp Bunn